72.Bölüm

100 5 0
                                    

Tamamen kurgudan ibarettir Mide bulandırıcı sahneler var!!!

Çalan telefon yüzünden uyandım o kadar derin mi uymuştum Kaya tam 10 kere aramıştı dün Atlasla birlikteydik en son ama gitmiş olmalıydı ki masada ki notu gördüm.

'Dün ki geceyi telafi edebiliriz haber bekliyorum'

Telefonumun bir daha çalması ile açtım.

"Kumsal çabuk televizyonu aç"

Komandoyu alarak televizyonu açtım gördüğüm haber ile kanım dondu resmen.

'Hamile eşini ilk önce dövdü daha sonra  karnında ki çocuğu çıkardı yani öz çocuğunu hem anne hemde bebek maalesef öldü'

Bu kadar kolay mıydı cidden hem bir çocuk yapıyordu hemde o çocuğu öldürüyordu neydi bu katil mi yoksa canilik mi peki adalet ne diyecekti bu adama müebbet mi hayır bunu hak etmiyordu benim kurallarıma göre ölümdü onun canını öyle bir yakacaktım ki o yaşattığı acının on katını yaşayacaktı.

"Kumsal iyi misin"

"Bana adamı bul Kaya"

"Polisler bizden önce davrandı Kumsal"

"Umurumda mı lan sence sana diyorum ki o adamı karşıma getir"

"Tamam"

Telefonu kapattım hemen karakola geçtim amirin yanına uğradım kapıyı tıklattım.

"Amirim gelebilir miyim"

Kapıyı açtığım an elindeki çerçeveyi çekmeceye koydu.

"Gel güzel kızım gel"

"İyi misiniz amirim solgun gözüküyorsunuz"

"Üşütmüşüm kızım ondan"

"Geçmiş olsun dikkat edin"

"Sağ ol kızım"

Masadaki dosyalara kaydı gözüm dün öldürdüğüm adamlardı .

"Bu dosyalar kimin amirim"

"İki tane dilim varmıyor artık küçücük kıza tecavüz etmişler dün mezarlığın orada ki ormanda diri diri gömülmüşler"

"Kim bakıyor"

"Atlas komiser"

Bir an önce konuya geçmem lazımdı.

"Haberi gördüm amirim kanım dondu resmen nasıl olur bu nasıl yapmış"

"Bizimde aklımız almadı kızım kadının karnını kesip çocuğu almış 7 aylık hamileymiş"

"Bu nasıl caniliktir amirim bir baba babayı da geçtim bir insan ya bir insan nasıl bunu yapar bunu nasıl kabul eder vicdanı"

"Madde bağımlısıymış kızım o gecede o zıkkımı bulamayınca çıldırıyor işte"

"Ne olacak amirim"

"Bilmiyorum kızım ama tedavi görecek galiba"

"Anladım doktur kontrolünde mi"

"Evet"

"Atlas peki nerede"

"Oda adamın yanında"

"Anladım amirim o zaman ben fazla tutmayayım sizi kolay gelsin"

"Biraz daha otursaydın kızım kahve içseydik"

BEYAZ SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin