Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba özlediniz mi beni yeni bir bölümle karşınızdayım kaldığımız yerden devam ediyoruz...
"Çocuklar karışmayayım susayım diyorum ama bir yere kadar yani nedir ya nedir sizin alıp veremediğiniz evleneceğiz dediniz o kadar kavgadan sonra tamam dedim çocukların bir bildikleri var dedim karışmadım ama işe yaramamış siz severek evlenmediniz mi nedir bu alıp veremediğiniz sürekli kavga sürekli didişme"
"Amirim Atlas bey sürekli benim açığımı arıyor"
"Neden oğlum sen bu kızı sevmiyor musun"
Atlasla göz göze geldik.
"Oğlum soru sordum sana sen Kumsalı sevmiyor musun"
Atlas yine sustu.
"O zaman siz severek evlenmediniz o zaman ne sebeple evlendiniz"
"Seviyorum amirim seviyorum"
Atlasa baktım o an sanki kalbim yerinden çıkacak gibi oldu karnıma sancı girdi gerçekten öyle mi düşünüyordu yoksa o anlık mı söylemişti peki ben neden böyle olmuştum ki Atlasın beni sevip sevmemesi umurumda değildi nede olsa onu sevmiyordum ben. Hemen düşüncelerimden kurtuldum.
"Madem seviyorsun oğlum neden onun canını yakıyorsun böyle olmaz oğlum tamam adaletin peşindesin ama seven insan ne olursa olsun sevdiğinin arkasında durur tamam hata yapabiliriz nede olsa insan her insan hata yapabilir sende hata yapmıyor musun oğlum"
"Amirim ben onu korumak istiyorum"
"Korumak için mi buraya soktun oğlum"
"Evet"
"Senin beni korumana ihtiyacım yok ben kendimi koruyabilirim"
"Sen kendini koruyamıyorsun Kumsal ruhuna hep yara açıyorsun"
"Bedenim ayakta"
"Çocuklar kavga etmeyin yine"
"Atlas biz en iyisi ne yapalım biliyor musun yani bu böyle olmayacak bu böylede sürmez ben boşanmak istiyorum"
Atlas kafasını kaldırıp gözlerini gözlerime dikti.
"Kızım şuan ikinizde sinirlisiniz ne yaptığınızı ne söylediğinizi bilmiyorsunuz bir sakin olun tamamı bu hemen verilecek bir karar değil evlilik oyuncak değil ayrıca"
"Yok amirim ben gayet ciddiyim Atlas sürekli aşağılayıcı muamele yapıyor ve buda benim canımı sıkıyor madem beni seviyor o zaman ben neden buradayım sürekli açığımı arıyor sizinde dediğiniz gibi seven insan böyle yapmaz"
"Seven insan böyle yapmaz evet ama sevdiğini korumak için her şeyi yapar her şeyi göze alır onun için ölümü bile göze alır ki bende böyle yapıyorum"
O an kala kaldım kelimeler üzerimde şok etkisi yarattı Atlas dediklerinde ciddi miydi yada ben abartıyordum çünkü böyle bir şey olamazdı imkansızdı o beyazdı ben ise siyah biz birbirimize zıttık biz aynı renk değildik ki 'ne oluyor Kumsal sana kendine gel amirin yanında diye böyle söylüyor yoksa o odunun teki' kendi kendime söylenmeye başladım.
"Bakın işte çocuklar gözünüzden anlarım ben seviyorsunuz birbirinizi ama kabullenmek istemiyorsunuz sorunda işte burada bir kabullenseniz ne kavganız olur nede derdiniz"
Sandalyeye oturdum.
"Madem sabaha kadar buradayım beni yalnız bırakır mısınız kafam şişti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ SİYAH
ActionSeri katil aynı zamanda Avukat olan Kumsal Sonsöz her gün yeni bir cinayet işler gün geçtikçe cinayet sayıları artar ve bu gizemli sırrı çözmek için görevlendirilen, komiser Atlas ile yolları bir şekilde kesişir. Kumsaldan şüphelenen Atlas, Kumsal...