26. BÖLÜM

214 12 12
                                    

Her şey için kendinizi suçlar mısınız?

  2 Gün sonra;

Bugün Adanın doğum günüydü akşam heyecandan yatamıyordu zorla uyuttuk sabah erkenden kalktık  hepimiz hazırlanmaya başladık üstüme beyaz bir elbise giydim.

"Ooo çok şık olmuşsun Kumsal"

"Sağ ol sende öyle"

"Her zamanki halim benim"

Güldü bende güldüm hızlıca evden çıkıp mekana gittik misafirler gelmeye başlamıştı bile.

"Hoş geldiniz"

"Hoş bulduk gelin hanım nasılsın"

"İyiyim efendim siz nasılsınız"

"İyiyim kızım  siz bize ne zaman torun veriyorsunuz "

Atlasa baktım kendini zor tutuyordu gülmemek için 

"Şey efendim-"

Atlas lafımı kesti.

"Babaanne en yakın zamanda inşallah"

Çaktırmadan ayağına bastım onun duyacak şekilde konuştum

"Dua et şu an insan içindeyiz yoksa sen bitmiştin Atlas Sönmez"

"Bilmez miyim karıcım"

O sırada benim ekip gelmişti Lalem her zaman ki gibi çok güzel olmuştu.

"Hoş geldiniz"

"Hoş bulduk benim favori çiftim her zaman ki gibi çok güzel olmuşsunuz maşallah size Allah nazarlardan saklasın sizi"

"Abartma Lale büyük teyzeler gibi konuştun"

"Ay Kumsal sen zaten hiç bir şeye inanma dimi eniştem"

"Tabi ki baldız"

"Iyyy yılışık yılışık konuşmayın o ne ya hem Lale bak Fırata Kereme Kaya ya öyle  şeyler söylüyorlar mı  sen hemen enişteci olmuşsun hem bu evlilik gerçek değil enişte deyip durma "

"Ay zaten hepsi abilik taslıyor bana diyor ki o elbise kısa Allah aşkına bu elbisenin neresi kısa Kumsal "

"Abilerini dinle Lale mızmızlanma"

Güldük. Daha sonra doğum gününü kutladık. Ada mumu öfledi Atlas Adanın hediyesini getirdi atı o kadar tatlıydı ki vücudu siyah bacakları beyaz.

"Dayıcım bu ben ve Kumsal ablandan hediye her daraldığın zaman gel atına bin ve git"

"Dayı, Kumsal abla bu çok güzel hediye"

Aslında benim hediyem bu değildi ama Atlas böyle söylemişti Adaya sarıldık bir kenara geçtim hepsi herkes çok eğleniyordu dans ediyorlardı huzur doluydu içim ama bir yanımda da sıkıntı vardı  ilerleyen saatlerde   yavaş yavaş dağılmaya başladı Ada ve Dilan hanım gitmişti bizde gitmek için hazırlanıyorduk  tam çıkacakken yolumuzu silahlı adamlar kesti bizi  içeriye soktular o  sırada Kemal girdi yani Oğuzun babası Kerem Kaya Fırat silahları çıkardı ben Lale Atlas öylece ne olduğunu algılamaya çalışıyorduk.

"İşte Kumsal ben geldim bak"

"lan şerefsiz beni böyle mi sıkıştırıyorsun götün yiyorsa teke teke gel"

"Şimdi düşündüm de hakkını yememek lazım ama sen güçlü kızsın bende düşündüm ben bu kızın nasıl canını yakarım düşündüm düşündüm sonunda dedim ki Kumsalın zayıf noktası sevdikleri eee bende sevdiklerinin canını yakarsam canı daha çok yanar dedim"

BEYAZ SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin