34

20.3K 1.4K 286
                                    

"Hayır Emir, oyuncak arabayı bana fırlatamazsın!" Dememe kalmadan bacağıma gelen sert oyuncak arabayla inledim. "Şimdi bu oyuncağı sana geri fırlatsam hoş olur mu?!" Dedim sahte bir kızgınlıkla. Bana güldü. Teyzem chucky doğurmuş yemin ediyorum. Şuan Emir'in odasının ortasında oturmuş Emir'le oyun oynuyordum. Tatilimin mükemmelliği...

Oyuncak arabayı Emir'e doğru sürerken kafam yine dalmıştı. Tabii ki de Batı'ya dalmıştı. Bu sıralar tek düşündüğüm şey oydu. Ondan gerçekten hoşlanıyordum ve gün geçtikçe ona karşı olan hislerim kuvvetleniyordu. Onun da benden hoşlandığını düşünüyordum. Çünkü böyle bir şey olmasaydı, neredeyse yeni tanıştığı birine bu kadar ilgili olması saçma olurdu.

Ayrıca şuan ne konumda olduğumuzu da bilmiyordum. Flört olduğumuzu düşünmüyordum. Sevgili de değildik. Asker arkadaşından halliceydik. Çünkü hoşlanmanın verdiği salaklıkla çocukla asker arkadaşı gibi konuşuyordum. Yakında birbirimize devrem diyecektik.

"Emir, sence ben salak mıyım?" Dedim kendi kendime. Emir güldü. Yüzümü buruşturarak ona baktım. "Ne var çocuğa eyvallah kral dediysem?!"  Daha samimi olacağını düşünerek Batı'yla konuşurken bunu demiştim. Sanırım yanlışlıkla mahalle abisi samimiliğine ulaşmıştım.

Telefonuma baktım ve hiç bildirim olmadığını görünce yüzüm düştü. "Emir, sence çocukla öyle konuştuğum için mi yazmıyor?" Emir arabayı yemekle meşguldü. "Bilemedim." Dedim ve devam ettim. "Bence kötü bir şey dediğimi düşünmüyorum." Bunu dememle emir arabayı tekrar bana fırlattı. Düşmanına atıyor sanki!

"Oğlum psikopat mısın lan sen?!" Dedim ve devam ettim. "Ayrıca niye yazmasını bekliyorum ki? ben yazayım!" Dedim ve elime telefonu aldım. Benim konudan konuya atlama şekli çok özel.

Selin: tilkiye sormuşlar nereye gidiyorsun, o da demiş ki kürkçü dükkanına fön çektirmeye gidiyorum... kısacası selam

Batı: WKQKJDKWNDJSKNABDJSKHD

Batı: selam

Selin: naber, nasılsın kardeşim görüşemiyoruz

Batı: iyidir kral senden naber

Batı: Gerçekten görüşemiyoruz

Batı: burdasın ama seni göremiyorum çok saçma

Selin: özledin mi beni?

Selin: özlenilecek karıyım, bakma yalandan sordum (silindi)

Batı: özledim

Batı: Gerçekten çok özledim

Selin: özledin madem niye yazmıyorsun hayatımın anlamı (silindi)

Selin: bende :(

Selin:

"Selin, hadi yemek hazır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Selin, hadi yemek hazır." Teyzemin seslenmesiyle Emir'i kucağıma aldım ve mutfağa gittim. Masaya oturur oturmaz gelen bildirim sesiyle hemen telefonumu elime aldım.

not yardımı/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin