37

18.2K 1.3K 204
                                    

Sonunda Ankara'ya gelmiştim. Hiç gelmek istemiyordum ama böyle olması gerekiyordu. İşte benim de sınanışım buydu. Koskoca Ankara'da bulamadığım huzuru İzmir'de bulmuştum. Allah'ta benim belamı böyle veriyordu.

Valizimi de boşalttıktan sonra aynaya baktım. Yüzüm ağlamaktan şişmiş, kızarmıştı. Eve geldiğimde annemler neden bu kadar ağladığımı sormuşlardı. Normalde döndüğümde ağlamazdım. Teyzemleri özleyeceğim için ağladığımı söylemiştim. Diyememiştim tabi, anne kızın aşık oldu diye. İşin kötü tarafı da şimdiden özlemiştim.

Yatağıma oturdum ve karton poşeti elime aldım. Batı'nın bana verdiği hediyeyi hala açmamıştım. İçimde büyük bir heyecan vardı. Poşetin içindeki kutuyu çıkardım ve kutuyu açtım. Kutunun içinde bir müzik kutusu vardı ve müzik kutusunun üstünde küçük bir balerin vardı. Hediyeyi görür görmez yüzümde bir gülümseme oluştu ve gülümsemeyle birlikte gözlerim doldu.

Biraz daha baktığımda karton poşetin içinde bir kağıt olduğunu gördüm. Okumaya başladım.

Çok sevgili güzel balerin;

Öncelikle, umarım hediyeyi beğenmişsindir. Bunu gördüğüm an, ilk aklıma sen geldin ve bunu sana vermek için gerçekten çok heyecanlandım.

Bu müzik kutusunu ilk aldığımda defalarca oynatıp dinledim ve seni düşündüm. Müzik kutusunun üstündeki balerini hep sen olarak hayal ettim. Seni dans ederken izlemeyi gerçekten çok isterdim. Umarım bunu söylediğim için moralin bozulmaz ama bunu sana itiraf etmeliydim.

Bana parkta artık hedefinin olmadığını çünkü iki yıl önce her seyin karıştığını söylemiştin ama artık önüne bakmalısın. Hayallerinin yıkıldığını biliyorum ama bu yeni hayaller kuramayacağın anlamına gelmez. Hayat sana bir seçenek sunmayacak, sen seçenek yaratacaksın. Tıpkı yıllar önce yaptığın gibi. Umarım güzel bir hayalin peşine takılırsın ve bu hayalin seni mutlu eder.

Bırak müzik kutusundaki balerin senin için dans etsin, sen de hayatına devam et.

Kağıdı kenara koydum ve gözlerimi sildim. Şuan İzmir'e geri dönüp boynuna atlamak istiyordum. Çile bülbülüm çile cidden.

Hemen telefonumu elime aldım ve Batı'ya mesaj attım.

Selin: BATI

Selin: BATI SEN BENİ YAKTIN BATI YAKTIN

Batı: NOLDU?

Batı: SELİN NOLDU?!

Selin: çok kötü şeyler oldu

Batı: kızım söylesene noldu?

Selin: Ağlamaktan içim dışıma çıktı

Selin: yüzüm şişti, balon oldu

Selin: gözlerim kurak çöllere döndü

Selin: ağlamaktan vücudumdaki su oranı azaldı

Selin: kahroldum, dağlara taşlara vuracağım kendimi

Selin: o hediye nedir Batı? geberdim

Batı: Selin aklımı aldın, bir şey oldu sandım

Selin: daha nolsun?

not yardımı/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin