(Ez most kicsit durvább lettxd)
*Jimin szemszög*
A szoba feltárása óta csak az a gondolat van a fejemben, hogy mennyire kipróbálnék onnan néhány dolgot. Sokáig nyaggattam Jungkookot, hogy kíváncsi vagyok miket szeret, próbálja ki rajtam, de semmiképp nem adta be a derekát. Elmondása szerint még túl korai lenne.
- Valami enyhébbet akkor. - piszkálom tovább az említett tanáromat. Az ágyában fekszünk, éppen egy filmet akart elkezdeni keresni amikor megint felvetettem ezt a témát.
- Nem! - válaszolja egyértelműen.
- De miért nem?! - kezdek kiakadni.
- Mert nem neked való. - zárja le ennyivel a témát. Azóta megváltoztatta a jelszavát is, képtelenség most már oda bejutnom, ráadásul sose vagyok egyedül a lakásán, úgyhogy ez egy vesztett ügy.
- De élvezném! - győzködöm tovább.
- Hahh...addig nyaggatsz amíg meg nem tudod milyen. - dörzsöli meg szemeit. Elég kitartóan tudok provokálni, rossz gyerek voltam. - Egy dolgot kipróbálhatunk! - teszi fel mutatóujját, ezzel jelezve, hogy tényleg csak egy dolgot enged. - És azt csinálod amit mondok!
- Igenis, Tanárúr! - mosolygok pimaszul, mire ő is elvigyorodik egy kicsit.A filmet félbehagyva elmentünk a szexszoba felé, aminek kódját alaposan eltakarta előlem. Előretessékelt, én pedig elégedetten léptem be ismét a szobába, elkönyvelve győzelmem. Mondjuk most újra meglátva a sok kínzó cuccot lehet megbánom még akaratosságom.
- Innentől kezdve azt csinálsz amit én mondok. - dörmögi Jungkook, majd elővesz egy selyemkendőt. - Nem ellenkezel, nem beszélsz vissza. Értetted? - kérdezi jelentőségteljesen, mire nyelek egy nagyot
- Igen. - motyogom alig hallhatóan, kissé elpirult arccal. Lehet ezt jobban fogom élvezni, mint gondoltam.
-Ugyan ez a kendő elég vanília még, de szokás használni figyelmeztető szavakat. - kezdi el közben gyengéden szememre köti a kendőt. - A biztonságod érdekében.
- Milyen figyelmeztető szavak? - kérdezem félénken.
- Amivel szólsz, ha már nem bírod. - mondja jelentőségteljesen, majd a mondat befejeztével erősen meghúzza a kendőt, ezzel már csomót képezve rajta.
- Mondjuk legyenek a jelzőlámpa színei. Zöld azt jelenti, hogy élvezed, sárga, hogy a határodon vagy, piros pedig hogy állj. - vázolja fel a szabályokat. - Értetted? - kérdezi megint érzékletesen, mire bólogatok neki. - Hangosan válaszolj! - fogja meg arcomat.
- I-igen. - dadogom. Hamar alárendeltem magam neki.
- Nagyszerű! - mondja elégedetten. - Tekinteted tartsd lent. - utasít, mire azonnal lefele kezdek el nézni. Csak egy alsó van rajtam és egy póló amit tőle kaptam, ergo nem fed sok ruha, de még ez a kevés sem titkolja el, hogy már elkezdett meredezni férfiasságom. Már nem látok semmit de érzem ahogy Jungkook komótosan lépked körülöttem, valószínűleg észrevéve merev farkamat is. Egyik kezét derekamra teszi, majd szorosan mellém áll és vezetni kezd, gondolom az ágy felé. Megérintve a puha takarót, négykézláb mászok fel rá, majd engedelmesen leülök térdeimre. Érzem ahogy Tanárom utánam mászik és egy egyszerű mozdulattal ledönt, így már hátamon fekszem. Lábaimat összezárom zavaromban, hogy már elcseppentem csak attól, hogy bekötötte szemeimet, de neki ez nem tetszik.- Nyisd szét a lábad! - utasít, mire habozom egy kicsit, de nem merek ellenkezni, ezért rövidesen később már terpeszben állnak lábaim. - Ennyire tetszik, Édesem? - simít fel combomon, mire szégyenlősen bólogatok. - Nem hallom. - ad egy visszafogott csókot belső combomra.
- Ighen. - kapkodom a levegőt.
- Akkor nem leszek veled olyan gyengéd, mint terveztem. - mondja, majd feláll az ágyról és hallom ahogy elővesz valamit. Izgatottan várom hogy visszaérjen, hevesen dobogó szívvel. Fokozza bennem az adrenalint, hogy semmit nem látok és egy adag izgalommal fűszerezve élvezem kiszolgáltatott helyzetem. Rövidesen Jungkook visszatért, ezúttal egyenesen lábaim között foglalt helyet. Véletlenül megéreztem ahogy egy másik kendő végigsúrolja lábamat, ezért sejtettem, hogy most mi következik. Tanárom összefogta két kezemet fejem fölött és egy magabiztos mozdulattal kötötte őket az ágyhoz, amitől már mozgásomban is korlátozott vagyok. Izgalmam fokozatosan nő ahogy egyre jobban alárendelem magam neki, láthatóan tanáromnak is feltűnik ahogy férfiasságom csak úgy lüktet a vágytól alsónadrágomban.
YOU ARE READING
Please, Teacher! (JiKook)
FanfictionJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.