Heves csókcsatába kezdtünk, Jungkook a fenekemnél fogva vitt el az asztaláig és ültetett rá, közben pár dolgot le is vertem de egyáltalán nem érdekelte. Lábaimat szorosan összekulcsoltam csípőjénél míg ő mellettem támaszkodott két izmos kezével és bicepszébe kapaszkodhattam. Éreztem kemény férfiasságát nekem nyomódni és egy enyhe nyögés kiszökött ajkaimból mire azonnal elengedett és jelentőségteljesen megszólalt:
- Ugye nem akarsz megint lebukni? - néz ködösen szemeimbe, én pedig nemre rázom a fejem. - Akkor halkabban, Szépségem. - hajol rá nyakamra, nekem pedig ajkaimat kell rágcsálnom, hogy csendben tudjam tűrni kényeztetését. Becsuktam szemeimet és csak élveztem puha ajkait érzékeny nyakamon, amik olyan hűvösséget hagytak maguk után, hogy menten kirázott a hideg. Kétségbeesetten kapaszkodtam ingébe amitől rücskössé varázsoltam, de annyira beindított a gondolat, hogy tökéletes Tanárom megjelenését szétroncsolom buja tetteimmel. Hajába túrtam amitől az elvesztette tökéletesen beállított formáját és erotikusan a szemébe lógtak sötét tincsei. Jungkook nagyon akaratos volt, szüntelenül harapdálta és szívogatta nyakamat, éreztem, hogy ez egy bosszú amiért megtetszettem másnak is. Megjelöl, hogy mindenki tudtára adja, hogy hozzá tartozom.
Egyre közelebb húzom magamhoz csípőjénél fogva és hozzá dörgölöm keményedő alfelem amivel nem nagyon foglalkozik jelenleg. Felváltva csókolgatta nyakam jobb és bal felét én pedig kérlelően néztem rá, hogy a számat se hagyja ki, de hiába.
- Ígyh. - néz le mesterművére. - Most már mindenki tudja, hogy az enyém vagy.
- Kérlekh csinálj valamith velem! - utalok felhevült testemre.
- Nem érdemled meg. Otthon még megkapod a rád váró büntetést, de egyelőre elengedlek. - rugaszkodik el tőlem, mire majdnem sírásba török ki.Komolyan gondolta kijelentését, megigazította szétcincált mivoltát és hátrafésülte ujjaival haját, majd intett, hogy menjek le az asztalról. Kétségbeesetten néztem rá de tekintete komor volt, szóval nem szívesen ellenszegültem, főleg nem ezek után. Egy rövid búcsúzás után kimentem és folytattam óráim többi részét, átázott alsónadrággal és enyhén meredt pénisszel.
Következő órám véletlenszerűen pont kémia, én pedig negyed órás késéssel fogok becammogni ötven szívásfolttal a nyakamon. Pedig nagyon szerettem ezt a tanárt, nem gondoltam volna, hogy ilyen gondolatai voltak rólam, de így érthető miért volt ideges Jungkook. A kémia tanárnak pedig a tudtára kell adnom, hogy foglalt vagyok, és habár kényelmetlenül érzem magam, hogy ilyen állapotban megyek be, mégis ez lesz a legjobb megoldás.
- Elnézést a késésért! - kopogok be a terembe illedelmesen, mire Namjoon egyáltalán nem ideges és mondja, hogy nyugodtan fáradjak a helyemre, ami ugye az első sor. Minél jobban közeledek felé, annál jobban a nyakamat szuggerálja ami tiszta piros lehet, én pedig menten elsüllyedek szégyenemben, pedig nem lenne rá okom. Kissé meg is torpan beszédében ahogy csodálkozik rajtam, de aztán visszaáll normális hangnemébe, én pedig figyelmesen jegyzetelek, szóval innentől nem volt semmi különös. Piros arccal, összegörnyedve, nem is merek szemeibe nézni annyira kínos ez a szituáció, de ezek szerint így a legjobb.
xXx
Már Jungkook lakása felé sietek, én előbb végeztem, mint ő szóval nem együtt mentünk haza, így még otthon kényelmesen elkészülhettem meg pakolhattam néhány napra cuccot, ugyanis nála tervezek maradni egy darabig.
Futó lépésekkel közlekedtem, majd tanárom ajtaja előtt megtorpantam, még igazítottam kicsit kinézetemen, majd beléptem a házba.
Ledobtam cuccaim ahova földet értek és megpillantottam Tanáromat aki nemrég érhetett haza hiszen még az aznapi öltözékében volt. Megtorpantam ahogy komor tekintetét néztem, majd egy nagyot nyelve vártam, hogy mi fog következni. Kezeit felemelte ingéhez és komótos léptekkel közeledett felém miközben kigombolta fájdalmas lassúsággal felsőjét. Beharaptam ajkaim ahogy megpillantottam kockás hasát, majd izgatottan néztem szemeibe és vártam, hogy kezdjük a megérdemelt büntetésem.
YOU ARE READING
Please, Teacher! (JiKook)
FanfictionJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.