*Jungkook szemszög*
- Hogy érted, hogy nem rúgtak ki? - jön utánam Jimin remegő lábakkal a fürdőbe. Én már engedem a vizet és válogatok a fürdőbombák közül, tekintve, hogy teljes relaxációra vágyom.
- Arról akart velem beszélni, hogy hamarabb kell elmenjen, ezért holnaptól én vagyok az igazgató. - nézek a megszeppent Jiminre, majd le a combjaira ahol látom végigfolyni orgazmusom nedvét és habár most szeretkeztünk, készen állnék még egy menetre.
- Akkor még nem küldte el senkinek a volt csajod? - lépked közelebb a kádhoz.
- Sosem volt a csajom. - javítom ki. - És ezek szerint nem, most meg már mindegy. - Jimin gondolkodott egy ideig, mintha hezitálna valamin, de láthatólag nagyon örül, hogy ezt sikerült megúsznunk ennyivel.
-...mi az amit nem akarsz, hogy soha megtudjak? - kérdezi félénken, utalva a boszi megnyilvánulására még az irodámban.
- Nem mondom el. - tervezem ennyivel lezárni a témát, de ismervén őt, addig fog nyaggatni amíg el nem mondom.
- Azt hittem nincsenek titkaink! - próbál meg felhozni egy értelmes érvet.
- De vannak. - mondom nemtörődömen.
- Kérlek szépen! Bármi legyen az nem fogok rád máshogy nézni. - nyüstöl tovább kiskutya szemeivel.
- De. - zárom el végre a csapot, mire Jimin egyből belemászik, én pedig utána. - Ez egy kiábrándító dolog.
- És ha én is elmondok magamról egy ilyen titkot? - folytatja.
- Hallgatlak. - dőlök hátra, majd figyelmesen méregetem a majdnem törökülésben ülő diákomat. Jimin hosszú percekig nem szólal meg, nagyon gondolkodik valamin amit elmondhatna nekem, de biztos vagyok benne, hogy nincs semmiféle titka.Hirtelen vesz egy nagy levegőt és mintha minden bátorságát össze kellene szednie, végre megszólal:
- Egyszer pénzért feküdtem le valakivel. - hadarja el, mire egyik szemöldökömet felvonva nézek rá, hátha benyögi, hogy viccel.
- Miért? - mondom, ahogy nem folytatja monológját.
- Régebben nagyon meg voltunk szorulva anyagilag és segíteni akartam a szüleimnek, de akkor még fiatal voltam, hogy dolgozzak. Egy nap rám írt egy gazdagnak tűnő pali és azt mondta, hogy annyira tetszem neki, fizetni is képes lenne, hogy lefeküdjek vele. Miután megtörtént napokig sírtam és tönkrement az önbecsülésem, de abban a hónapban mást is ettünk, mint tésztát magában. - régóta tanítom Jimint, de fel se merült bennem, hogy ilyen gondjaik voltak. Ugyan még az elején nagyon zárkózott volt és mindig egyedül ült, de azt gondoltam, hogy nehezen barátkozik.
- Köszönöm, hogy elmondtad Jimin. - nem vetem meg, nem ítélkezem, hiszem, hogy mindenkinek megvan a maga sötét múltja.
- Most már elmondod? - kezd el mosolyogni édesen, mire felkuncogok.
- Hát...kicsit hasonlít a tiédre, annyi különbséggel, hogy én élveztem csinálni. Egy BDSM klubban dolgoztam, még egyetemi éveim alatt. Sokat fizettek az emberek, hogy irányítsam és kötözzem ki őket. Rengeteget kerestem, mielőtt a klub tagja lettem, nem voltam annyira benne ebben a témában, aztán hallva az összeget amit ajánlottak, egyből megtetszett. Félúton kezdtem el én is élvezni, hogy kínozhatok másokat és ez azóta így van. Tulajdonképpen megrontott. - kezdek el gondolkodni hangosan.
- És a családod? - kérdezi a semmiből, mire ismét felhúzom szemöldökeim, de hát ha már megnyílunk egymásnak, akkor miért is ne mondhatnám el.
- Apukám szeretett inni és sokat vert minket, amíg meg nem halt májrákban. Anyának nem volt pénze kifizetni az iskolám, amikor pedig megtudta, hogy mivel keresem a kenyerem, kitagadott. Ennyi. - mondom, mintha nem lenne nagy dolog. Legalább így már sejtheti, honnan erednek a traumáim.
- Ez durva. - mondja szinte magának, mire ismét elvigyorodok.
- Most már felejtsük el az érzelmes témákat és gyere ülj az ölembe! - mondom neki, mire egyből megindul felém. Háttal nekem combjaimra ül és ebben a pozícióban élvezzük tovább a fürdést.XXX
Már másnap van, az új irodámat rendezem be, szerencsémre bőven elég idő áll rendelkezésemre, hiszen igazgató révén, nekem alig vannak megtartandó óráim. A matek az egyetlen amit megtartottam, mivel az utolsó osztályomat szeretném az érettségiig felkészíteni, utána viszont jön valaki más a helyemre.
YOU ARE READING
Please, Teacher! (JiKook)
FanfictionJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.