Térdelj a jobb jegyért

1.2K 72 7
                                    

*Jimin szemszög*

Minden porcikám sajgott ahogy megébredtem reggel. Jungkook már nem feküdt mellettem elvégre már tíz óra van, biztos hétvégén is a koránkelő típus. Én viszont egyáltalán, úgyhogy átfordulva szundiztam tovább picit. Jó puha és meleg volt az ágya, nagyon nehezen ment a felkelés.

Egy óra további pihizés után Jungkook már bejött a szobába és halkan mellém feküdt. Simogatta hajamat és oldalamat, ezzel gyengéden felébresztve engem. Viszont most már a kellemes érzésnek hála sem akarok felkelni.

- Meddig alszol még? - ad egy puszit vállamra.
- Mmhhmm. - válaszoltam, majd hátamra feküdtem. - Örökké.
- Már csináltam reggelit és három osztály témazáróját is kijavítottam. - mondja dörmögős hangján. - Köztük a tiéd is...

Egyből kipattantak szemeim, ugyanis egy hetet erre a témazáróra készültem, hogy végre jó legyen.

- Hányas lett? - nézek rá izgatottan.
- Kelj fel és megmutatom! - ezzel egyből kipattant én pedig egyből utána eredtem. Első utam azért a fürdőbe vezetett, ugyanis a tegnapi akciónk után muszáj volt lefürdenem. Bezártam az ajtót magam után, és ügyesen beálltam zuhanyozni. Jungkooknak padlófűtéses a járólapja és olyan jó érzés rajta lépkedni!

- Végeztél? - néz rám a tanárom miközben felé sétálok a kanapéhoz, immáron tisztán. Kölcsön vettem tőle az egyik pólóját, a térdemig ért le ezért nadrág nem is kellett. Lehuppantam az ölébe miközben ő még mindig dolgozatokat javított nagyon produktívan.

- Igen. - húztam össze magam. Jungkook elkezdett keresgélni a tucatnyi papírjai között, majd előhúzta az enyémet.
- Tessék, ez a tiéd. - adta kezembe én pedig izgatottan néztem át.
- Hármas lett? - csillan fel szemem. Ez nagyon jó jegy nekem matekból.
- Igen. És egy ponton múlt a négyes. - teszi hozzá.
- Mi?! Nemár! - háborodok fel.
- Keressünk neked még egy pontot valahonnan? - mosolyog pimaszul.
- Találnánk? - kérdezem ártatlanul, ugyanis azt gondoltam, hogy tényleg a feladatokból próbálja összeszedni.
- Rajtad múlik. - simít combomra.
- Hmm. - nézem tovább a lapot. - Nem Iátok egyet sem. - kezdek el szomorkodni.
- Én látok egyet. Segítsek keresni? - veszi el a lapot kezemből én pedig izgatottan bólogatok.
- Például... - fogja meg kezemet. - Itt van egy. - megéreztem meredező férfiasságát ahogy erőszakosan hozzápasszirozta kezemet tagjához és most esett le, hogyan is akar nekem jobb jegyet adni.

Nem is gondolkodtam sokat. Szex a jóképű tanárommal és négyesem is lehet matekból? Ki nem hagynám! Immáron szemben ültem vele és mohón hajoltam ajkaira. Beletúrtam dús, sötét színü hajába és élveztem ahogyan a selymes tincsek végigsimítják kézfejemet. Nagyon kedvezni akartam neki, ezért átvettem az irányítást, már amennyire lehetett, ugyanis Jungkook nem hagyja magát legyűrni. Átdugtam forró nyelvem szájába, amitől felmorgott és eszembe juttatta tegnapi éjszakánkat, farkam pedig a tudatra egyre jobban lüktetett.

- Térdelj le! - utasít tanárom ellentmondást nem tűrö hangon.

Teszem ahogy mondta, elétérdeltem miközben a kanapén kényelmesen elhelyezkedett, majd mikor lábai közé férkőztem elkezdte kicsatolni nadrágját. Nagyot nyeltem ahogy tudatosult bennem mi is következik, ugyanis én most fogom ezt először csinálni, dehát mindent a jobb jegyért nem?

Előkapta hatalmas farkát ami már lüktetett a vágytól és csillogott ahogy előnedve kifolyt belőle. Bátortalanul megfogtam tagját, pici kezem át sem érte a méretét de láthatóan ez tetszett neki a legjobban. Visszafogott puszikat adtam rá, igyekeztem lemásolni ahogy ő szokta csinálni nekem, de én nem vagyok olyan tapasztalt mint ő, ezt pedig észre is vette.

- Jimin.. - simít arcomra. - Kezdj el szopni amíg szépen kérem. - tekintete most olyan volt, mint amikor tanít, szigorú és visszabeszélést nem tűrő. Mielőtt felhergelném kínzásával, lassan számba vettem egész méretét, amit későn realizálok, hogy nem fog beférni. Kezeimmel rásegítek és ütemesen szopom miközben verem neki, ezzel láthatón jóleső érzést okozva neki. Élvezetteljesen dönti hátra fejét a háttámlán, miközben egyik kezével gyengéden simogatja hol hajamat, hol arcomat.

Please, Teacher! (JiKook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora