* Jimin szemszög*
Unalmasan telt a nap további része, a maradandó órákat nem élveztem annyira, mint ezt a kémiát. Alig várom, hogy eljöjjön a következő óra! Jungkook pedig egy nagy paraszt. Azt gondolja, hogy aki kedves velem már egyből flörtöl, miközben egy normális tanár-diák kapcsolatot akar kialakítani velem. Nem olyan kapcsolatot, mint ami Jungkook és köztem van. Az tényleg fura.
Végül kicsengettek utolsó óráról is én pedig fogva cuccaimat elindultam a parkoló felé, ahol tanárom felvesz és együtt megyünk a lakása felé. Messziről láttam, hogy Jungkook már a kocsijában ül és nézegeti a telefonját, ezért siettem, hogy ne várjon rám túl sokat. Bepattantam az anyósülésre és egy nagy mosollyal az arcomon üdvözöltem pasimat.
- Szia! - hajolok hozzá, hogy szokásosan adjon egy puszit.
- Szia Szépségem. Indulhatunk? - néz körbe, majd bólogatásom után már mentünk is. Végig trécseltem az utat neki ő pedig figyelmesen hallgatta a mondandómat, de inkább az utat nézte. Nem vagyok biztos benne, de mintha valami baja lenne. Vagy csak szokásosan morcos, mint mindig. Mindegy, nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet, csak magyaráztam tovább.Hazaérve én egyből ledobtam cuccaimat ahogy szoktam és a kanapéra költöztem a könyvemmel és füzetemmel. Mivel kaptunk házit kémiából gyakorlásképpen, én meg addig szeretném megcsinálni amíg van ihletem meg tudásom hozzá, mivel még friss az egész.
Jungkook egy egészen észrevehető szemforgatás után a konyhába ment kávét főzni magának. Én motiváltan firkálgattam a számokat és örültem a fejemnek, amikor valami kijött és úgy mosolyogtam, mint a tejbetök. Tanárom közben helyet foglalt mellettem a kanapén és végig engem szuggerálva nézte ahogy tanulok, majd pár perc csend után megszólalt:- A matekházit mikor csinálod meg ilyen lelkesen? - szürcsöl bele kávéjába miközben éles szemkontaktust létesített velem.
- Majd ezután. - válaszolom szemtelenül.
- Az én órámra sose készültél egyből ahogy hazaértél.
- Dehogynem. - vágom vissza. - Szinte csak matekra tanulok! - érvelek neki, mire felkuncogott lekezelően.
- Nem látszik. - teszi bögréjét az asztalára.
- De kedves vagy! - rivallok rá.Nem válaszolt csak elment a saját cuccaiért, hogy ő is dolgozhasson amíg tanulok, szóval már ketten ültünk papírok felett, annyi különbséggel, hogy én szerettem csinálni.
Bő két óra eltelt, Jungkook már összepakolta laptopját és a dolgozatokat amiket javított, én pedig még ügyködtem egy utolsó feladaton mivel már egy ideje csak szorgalomból újracsináltam az órai feladatokat.
- Még mindig azt a szart csinálod? - lépked mögém nézve számolásaimat.
- Ez az utolsó.Csak újracsináltam amit órán vettünk. - ezzel végre befejeztem az utolsó feladatot. Már ideje volt, mivel én is kezdtem unni és golyóztak a szemeim, de önelégülten csuktam be a füzetemet könyvemmel együtt. Mindent visszapakoltam a táskámba és készen álltam fürdeni menni, amikor tanárom ismét megszólalt:- Matekkal mi lesz? - tárja szét a kezeit felhúzott szemöldökökkel mire majdnem elröhögöm magam.
- Majd később kicsit. - mondom próbálva elrejteni pimasz mosolyomat. - Féltékeny vagy?
- Mire? - válaszolja flegmán.
- A kémiára. - mondom egyhangúan.
- Nem vagyok féltékeny. Csak holnap pont feleltetni fogok, és véletlenül lehet pont téged. - mondja sértődötten, majd kiment a szobából.Még sosem láttam Jungkookot féltékenynek, főleg nem ilyen hisztisnek, szóval rendesen szórakozom most a helyzeten és még az is lehet, hogy direkt húzni fogom az agyát.
Utána mentem a szobába és hallottam, ahogy folyik a víz, szóval nagyon rafináltan belopóztam a fürdőbe. Levetkőztem meztelenre mivel szándékoztam mellé állni a zuhanyba, kicsit felvidítani ha már ennyire szívén viseli a sorsomat.
Észrevett amint kinyitottam a kabint, szóval sokáig nem maradtam rejtve de nem is gond, mert szeretném kárpótolni, főleg mivel mostanában elég stresszes amióta igazgató lett. Nyakába karoltam ő pedig vészjóslóan nézett szemeimbe vizes fürtjei mögül. Arcomra csöpögött hajáról a nedvesség de egyáltalán nem zavart, pipiskedve hajoltam telt, vizes ajkaira. Gyengéden faltam míg ő erősen markolta fenekemet miközben alfelét nekem préselte. Hamar átdugta nyelvét a számba én pedig készségesen hagytam neki, hogy alaposan ízlelgessen.
- Beindít, hogy féltékeny vagy. - suttogom ajkaira.
- Nem vagyok féltékeny. - vágja vissza. - Verd ki a fejedből.
- Mást fogok kiverni mindjárt. - mosolyodok el pimaszul, mire meglepődik pajzán kijelentésemen.
- Felbátorodtál. - jelenti ki, én pedig erre a végszóra várva, térdeltem le elé. Kényelmes térdelő helyzetben voltam, majd megfogtam tanárom már teljesen kemény tagját és végig szemeibe nézve kezdtem el nyalogatni azt. Jungkook hajamba túrva bátorított miközben egy-egy kéjesebb hangot kiengedett ajkai közül. Hiába kezdeményeztem és térdeltem le elé, még így is érzem, hogy ő a domináns.
Elnyeltem férfiasságát mire végre meghallottam egy mélyebb morgását amitől nekem is meredezett farkam, de ez most csak róla szól. Nagyon lelkesen szoptam tanáromat, kéjes nyögései pedig egyre jobban motiváltak, hogy folytassam. Végig hajamat tépte és túrta, én pedig élveztem minden egyes erőszakosabb mozdulatát. Mégiscsak mazochista vagyok.Egyre mélyebben és mélyebben szopom, farka pedig egyre keményebb és nagyobb lesz a számban, szóval tudom, hogy hamarosan a végéhez közelít. Felnéztem rá könnyes szemekkel, hihetetlenül szexi látvány volt ahogy a vizes tincsek homlokába hullottak és ajkain csepegtek le a vízcseppek. A gyönyörtől eltorzult az arca és innen lentről csak még jobban rálátást nyerhetek izmos felsőtestére. Megfogta egyik kezemet amit felső combján pihentettem és alhasára tette azt. Végighúztam ujjaimat izmos testén, megtapogattam kockáit és alaposan kigyönyörködtem a látványban mire végre eldöntöttem, hogy ideje lenne a csúcsra juttatni féltékeny tanáromat.
Felvettem egy gyorsabb tempót, majd egyik kezemmel is rásegítettem így tanárom hamar állatias hörgésekbe kezdett. Megtépte hajamat ezzel lenyomva torkomon farkát, majd egy pár pulzálás következtében éreztem ahogy forró nedve lefolyik torkomon. Elhomályosult a látvány ahogy öklendeztem levegőért de minden percét megérte, hiszen tanárom olyan kielégülten sóhajtott fel, mint még soha. Kiengedtem számból hatalmas tagját, ő pedig letörölte könnyes szemeimet és lehajolt hozzám, hogy adjon egy csókot amit készségesen fogadtam. Segített feltápászkodni, majd tőle szokatlan módon, magához vont és hosszú percekig el sem engedett. Kiszoptam belőle a vadállatot?
Végül segített megmosakodni, és szinte a kisujjamat sem kellett megmozdítanom. Viszont a forró víznek és a nagy gőznek hála, kissé szédelegtem ahogy kiléptem a fürdőből, szóval enyhén megtörölközve egyből az ágyra feküdtem.
ESTÁS LEYENDO
Please, Teacher! (JiKook)
FanficJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.