*Jimin szemszög*
Élettelenül feküdtem a piros ágyon, remegve, teljesen kikészülve. Próbáltam rendezni lélegzetem Jungkook pedig mintha mi sem történt volna, felöltözött és komfortosan ment el törülközőér. Kisimítottam izzadt tincseimet homlokomból, majd tanárom vissza is ért egy nagy üveg vízzel kezében. Letette mellém de még ahhoz sem volt erőm, hogy kinyissam, ezért tehetetlenül vártam amíg letöröl, hogy utána segíteni tudjon. Nem gondoltam volna, hogy ennyire megvisel egy ilyen kis kínzás, ki tudja mi lenne ha a többi dolgot is kipróbálnánk amit szerettem volna.
- Jól vagy? - kérdezi gyengéden miközben könnyeimet törli le.
- Ighen. Csak szomjas vagyok. - mondom erőtlenül. Jungkook eldobta a törcsit, kinyitja nekem a vizet aztán pedig segít felülni. Nagy kortyokban iszom végre a hideg nedűt, mintha egy hete nem ittam volna, megkönnyebbülés számomra.
- Hogy tetszett az első "szadó-mazó"? - teszi idézőjelbe.
- Nagyon jó volt! - nézek rá ködös tekintettel. - Csinálunk még ilyet?
- Édesem...ezt is alig bírtad. - teszi vissza kupakját a víznek.
- Azért mert nagyon sokáig kínzott a Tanárúr.
- Ez a lényege. - mosolyodik el.
- De tényleg tetszett! - erősködök. - Csak gyakorolnom kell. - mosolyodok el én is pimaszan. Jungkook csak megforgatta a szemeit, majd addig feküdt velem amíg olyan erősnek nem éreztem magam, hogy egyedül képes legyek fürdeni. Engedett nekem vizet a kádba, sok habbal, gyertyát gyújtott nekem, elmondása szerint miután durván bánik velem mindig ki akar engesztelni, ezért szex után extrán kényeztet. Kényelmesen pancsolgattam immáron teljesen relaxálva és kielégülve, míg tanárom dolgozott a nappaliban.xXx
Már másnap van, itt töltöttem az éjszakát. Úgy aludtam, mint a bunda, ellentétben a Tanárom, aki éjjel feküdt csak le mivel tömve volt papírokkal. Morcosan kelt fel, összeráncolt szemöldökkel és nagy karikákkal a szeme alatt, én pedig előre imádkoztam, ugyanis ma nem csak matek, hanem tesi is lesz, amit szintén ő tanít. Jobbnak láttam nem hergelni jelenlegi érzelmi állapota miatt, ugyanis én is beszopom ha rossz kedve van, sose kivételezik velem az órán.
Összekészülődve Jungkook úriember módjára vitt be a suliba annak ellenére, hogy neki nem lesz első órája. Kissé messzebb a sulitól tett ki, adott egy búcsúpuszit, én pedig már vettem az irányt az említett épület felé. Egyből legjobb barátom megkeresésére indultam, legyen kivel kibeszélni az új osztályfőnököt teljesen civil módra.
- Én ezt nem fogom túlélni ha a tesit is ő tanítja. - panaszkodik nekem Tae.
- Csak nem lesz olyan vészes.
- Gondolod? Szerintem egész órán futtatni fog. - mondja magabiztosan. Valahol igazat adok neki, biztosan nem lesz játék, hanem kő kemény felügyelet, mint a katonaságon.Unalmasan telik a nap, szerelmes üzenet nélkül. Feltételezem nagyon elfoglalt lehet Jungkook, elvégre tegnap is éjjel háromig dolgozott valamin. Legjobb barátommal tesicuccunkkal a kezünkbe mentünk le a tornateremhez, ahol tanárunk már teljesen átöltözve melegítőbe várt minket. Mondanom sem kell milyen szexin néz ki szürke ruháiban. Egy fekete rövid ujjú van rajta amitől csak még jobban látszódnak izmai, kidudorodó mellkasa, sípja a nyakában, széles válla....és ez a szürke nadrág. Hívogat, hogy a lábai közé nézzek, ahol teljesen kivehető hatalmas mérete. Menten elcsöppenek!
Én is felvettem egy rövid melegítőnadrágot, hozzá egy passzoló pulcsival, majd mindenkivel együtt a terembe vánszorogtam, ahol sokan már álltak, összevissza. Jungkook körbenézett mindenkin, mintha várna valamire, majd a sokadik néma perc után, kitárta karjait és megszólalt:
- Tornasor? - néz körbe mindenkin. Naigen.
Nálunk ilyen sose volt. Mindenki próbált látás szerint sorba állni, aminek csak egy nagy keszekuszaság lett a vége, ezért a tanárunk megelégelte és megfújta sípját, mai órán először. És két perce tart az óra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Please, Teacher! (JiKook)
FanficJimin nem túl kiemelkedő matekból, tanára Jungkook, pedig szívesen szívatja ez miatt. Már a sokadik megaláztatás után végül Jiminnek betelt a pohár és utat enged érzelmeinek, amitől kapcsolatuk egy új szintre lép.