19.

173 17 39
                                    

Δεν κάνει καμία κίνηση και παρατηρώ τα μάτια του. Κενά, θλιμμένα. Κοιτάζοντας τον τώρα μπορώ να δω την έλλειψη ζεστασιάς από τα μάγουλα του και τα χλωμά χείλη του. Πριν προλάβω να πω οτιδήποτε νιώθω ένα δυνατό τσούξιμο στο αριστερό μου μάγουλο και γυρνάω το κεφάλι μου στο πλάι. Μορφάζω και βλέπω τον Jungkook να κάνει ένα βήμα πίσω κάνοντας μου νόημα να μπω μέσα.

- Υποθέτω μου άξιζε αυτό...λέω τρίβοντας το μάγουλο μου.

Σηκώνει το φρύδι του και με κοιτάει.

- Υποθέτεις;

- Συγγνώμη... λέω σχεδόν ψιθυρίζοντας.

Κάθεται στον καναπέ και δεν λέει κάτι. Μπορώ να δω στο βλέμμα του ότι τον έχω πληγώσει και με σκοτώνει αυτό. Δαγκώνω το εσωτερικό του στόματος μου και κάθομαι δίπλα του.

- Jungkook...;

Ξεφυσάει και με κοιτάει στα μάτια.

- Έκανα κάτι λάθος;

Στραβοκαταπίνω.

- Τι; Όχι, μην το ξανασκεφτείς αυτό.

Δεν ήθελα ποτέ να του περάσει από το μυαλό έφταιξε σε κάτι.

- Τότε σου έδωσα ποτέ την εντύπωση ότι θέλω να είμαστε μαζί μόνο στα εύκολα; Ή ότι θα σε κρίνω για κάτι; ρωτάει και σφίγγει τα χείλη του.

- Όχι... ψιθυρίζω.

Δεν πολυσκέφτηκα πριν έρθω το πως θα ένιωθα αυτήν την στιγμή. Το ότι θα ήθελα να του τα πω όλα γιατί με διαλύει που βλέπω πόσο τον πείραξε που τον απομάκρυνα, αλλά παράλληλα να μην έχω ιδέα πως να αρχίσω και να μην μπορώ να βγάλω τις λέξεις από το στόμα μου.

- Εγώ είχα το θέμα, εγώ επρ-

- Και εγώ ήμουν εδώ Taehyung, λέει πιο απότομα.

- Το ξέρω

- Δεν φαίνεται

Ανοιγοκλείνει γρήγορα τα μάτια του και χαμηλώνει το βλέμμα του.

- Μήπως βρήκες άλλον; ρωτάει και ίσα που ακουγεται η φωνή του.

Παίρνω μία βαθιά ανάσα.

- Όχι, όμως...πήγα μια φορά με μια κοπέλα...

Οι γωνίες του προσώπου του σφίγγονται και βλέπω ένα δάκρυ να κυλάει στο μάγουλο του. Κουνάει το κεφάλι του και το σκουπίζει με την άκρη της παλάμης του.

Σηκώνει το κεφάλι του και ετοιμάζομαι για δεύτερο χαστούκι το οποίο δεν έρχεται ποτέ. Απλά με κοιτάει με τα μεγάλα μάτια του που γυαλίζουν και δεν ξέρω ποιο από τα δύο είναι χειρότερο.

Bones & AllWhere stories live. Discover now