44.

78 9 35
                                    

Yoongi's pov:

Παίρνω άλλη μια τζούρα κοιτάζοντας την μεγάλη ταμπέλα "Πωλείται" μπροστά από το σπίτι. Άλλωστε οδήγησα 2μιση ώρες για αυτό...

Αφήνω το τσιγάρο να πέσει από το χέρι μου, και το πατάω με το πόδι μου για να σβήσει πριν αρχίσω να περπατάω προς την είσοδο. Δεν περίμενα ότι θα εμένα με το χέρι στον αέρα, εκατοστά μακριά από την πόρτα και αδύναμο να την χτυπήσει, ούτε πίστευα πως η καρδιά μου θα χτυπούσε τόσο δυνατά που θα μπορούσα να την ακούσω.

Και σίγουρα δεν περίμενα ότι με το που βρήκα το κουράγιο να χτυπήσω, το πρώτο άτομο που θα έβλεπα θα ήταν η θεία μου. Στέκεται κρατώντας μισάνοιχτη την πόρτα και με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω. Στα μάτια της διακρίνω την ίδια έκπληξη που ένιωσα και εγώ με το που την είδα, όμως σύντομα αυτή η έκπληξη μετατρέπεται σε απέχθεια.

- Έχεις θράσος να έρχεσαι ξανά εδώ.

- Δεν ήρθα να δω εσένα, λέω σπρώχνοντας την πόρτα να ανοίξει παραπάνω, κάνοντας την να κάνει δύο βήματα πιο πέρα.

Την προσπερνάω μπαίνοντας στο σπίτι και σκανάρω τον χώρο με το βλέμμα μου.

- Τι θες;

- Μην μου μιλάς καν, λέω λίγο πιο απότομα ανεβαίνοντας τα σκαλιά για τον πάνω όροφο.

Στέκομαι μπροστά στις δύο κλειστές πόρτες. Η μία είναι η δική μου και η άλλη η δική της. Νιώθω ένα τσίμπημα στην καρδιά μου όταν πάω να πιάσω το χερούλι για να την ανοίξω και να δω ξανά το δωμάτιο της.

- Τι κάνεις καν Yoongi;

Ανοίγω με δύναμη την πόρτα.

- Αν είναι να το πουλήσουν θέλω κάποια πράγματα.

Ενστικτωδώς πάω προς την ντουλάπα της και αρχίζω να παίρνω στην αγκαλιά μου όποιο ρουχο βρω μπροστά μου. Γυρνάω το κεφάλι μου προς το κρεβάτι και γεμίζω τον υπόλοιπο χώρο στην αγκαλιά μου με όσα λούτρινα χωράνε.

- Και ποιος σου είπε ότι μπορείς να τα πάρεις; φωνάζει τραβώντας με.

Την αγριοκοιτάζω.

- Κάνετε όλοι το ίδιο γαμημένο λάθος, γρυλίζω και βλέπω την μητέρα μου να εμφανίζεται από πίσω της.

Το πρόσωπο της είναι χλωμό και κρατάει στα χέρια της μια κουβέρτα.

- Yoongi βγες έξω, λέει σιγά αλλά κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου.

- Μην μιλάς εσύ. Μου φερθήκατε και συνεχίζετε να μου φέρεστε σαν σκουπίδι και στα αρχίδια σας το ότι και εγώ την έχασα. Για σένα και τον μπαμπά ήταν η κόρη σας και για σένα η ανιψιά σου αλλά και για μένα ήταν η αδελφή μου γαμώτο, φωνάζω και ορκίζομαι ότι μπορώ να νιώσω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου.

Bones & AllWhere stories live. Discover now