Jimin's pov:
- Κρυώνεις; με ρωτάει και κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου.
Ναι υπάρχει περίπτωση να είμαι με πνευμονία αύριο αλλά τουλάχιστον θα αξίζει. Ξαπλώνουμε σε ένα sleeping bag στην ταράτσα με μια κουβέρτα και κοιτάμε τα αστέρια. Με σφίγγει πιο πολύ στην αγκαλιά του και αναπνέω το άρωμα του.
- Ξες τι πίστευα μικρός; ρωτάω αφήνωντας ένα μικρό γελάκι.
- Τι;
- Ότι αν μπορέσω ποτέ να πάω στο διάστημα και ανέβω πάνω σε ένα αστέρι, θα κάτσω πάνω του και πιάνοντας από μια άκρη του, θα με πάει όπου θέλω. Σε οποιοδήποτε μέρος και οποιαδήποτε διάσταση.
- Χαριτωμένο. Εγώ είχα την πεποίθηση ότι τα σύννεφα είναι στερεά, σαν μαλλί της γριάς κιόλας. Όχι απλά αέρας.
- Και ότι μπορείς να ξαπλώσεις πάνω τους έτσι; ρωτάω λίγο πιο ενθουσιασμένα από ότι υπολόγιζα και μου χαμογελάει.
- Έτσι
- Μπορώ να σου δείξω την μεγάλη και την μικρή Άρκτο, λέω.
- Ναι;
- Μχμ κοίτα, βλέπεις αυτά τα τέσσερα αστέρια που σχηματίζουν ένα, ας το πούμε, παραλληλόγραμμο; Έχουν μια ουρά πίσω τους και μοιάζουν με κατσαρόλα. Αυτή είναι η μεγάλη άρκτος.
- Και η μικρή;
- Η μικρή είναι λίγο πιο δίπλα και ανάποδα... Μια μικρότερη κατσαρόλα. Να βλέπεις; Ένα δύο τρία τέσσερα αστέρια που ενώνονται και η ουρά από κάτω. Α και το τελευταίο αστέρι στην ουρά της που ενώνει τις δύο Άρκτους είναι ο πολικός Αστέρας, λέω δείχνοντας του τα αστέρια με το δάχτυλο μου.
- Δεν βλέπω την μικρή.
Πιάνω το χέρι του και το σηκώνω προς τον ουρανό σχηματίζοντας την μικρή Άρκτο.
- Να, ένα δύο τρία τέσσερα και η ουρά. Την βλέπεις τώρα;
Γνέφει χαμογελώντας και ενώνει το βλέμμα του με το δικό μου. Ανταποδίδω και αφήνω ένα απαλό φιλί στα χείλη του.
- Ποιος σου τα έμαθε αυτά; ρωτάει ενώ βολεύομαι στο στήθος του.
- Ο μπαμπάς μου. Όταν ήμουν μικρός με έπαιρνε στην παραλία το καλοκαίρι και μου εξηγούσε τα πάντα για τα αστέρια. Βέβαια η μαμά μου τον έβριζε γιατί ξεπερνούσαμε την ώρα που έπρεπε να πάω για ύπνο, λέω γελώντας.
- Ακούγεται ενδιαφέρον τύπος.
- Ναι, του άρεσε πολύ όλο αυτό. Είχε στην βιβλιοθήκη ράφια γεμάτα με βιβλία αστρονομίας, αστροφυσικής, αστρολογίας τα πάντα. Έβλεπε ντοκιμαντέρ και έλεγε στην μαμά μου ότι κάποια μέρα θα πάνε ταξίδι στην Washington για να περάσουν έξω από την Nasa. Σε εμένα έλεγε ότι θα μπούμε σε ένα διαστημόπλοιο και θα ταξιδέψουμε στο διάστημα...
YOU ARE READING
Bones & All
FanfictionTW, CW⚠️: Ed, ptsd, abusive parent, sh, smut yoonmin ff (side ship taekook)♡ - προϊόν μυθοπλασίας που δεν σχετίζεται με την πραγματικότητα των ονομάτων που αναφέρονται. (please love yourselves♡)