24.

161 16 42
                                    

Yoongi's pov:

Με πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει αν μπορεί να έρθει τώρα. Κοιτάω το ανοιχτό λάπτοπ στο γραφείο και χαμογελάω. Ανυπομονώ πάρα πολύ να του δείξω το κομμάτι που δούλευα. Πριν 5-6 μήνες είχα επικοινωνήσει με μια ανερχόμενη τραγουδίστρια από την Γαλλία και συμφωνήσαμε να συνθέσω και να είμαι παραγωγός του πρώτου της single. Μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα είναι η αλήθεια. Θυμάμαι που είχε πει ότι θα ήθελε να ακούσει κάτι δικό μου και θέλω να προσπαθήσω όσο γίνεται να του φτιάξω την διάθεση, οπότε ελπίζω αυτό να βοηθήσει έστω και λίγο.

Ακούω την πόρτα να χτυπάει και σχεδόν τρέχω για να ανοίξω. Με το που με βλέπει τα μάτια του φωτίζονται έστω και λίγο και μου αρκεί αυτό. Φοράει ένα φαρδύ τζιν με ένα λαδί φούτερ και τα μαλλιά του πέφτουν ατημέλητα στο πρόσωπο του. Κάνω στην άκρη για να περάσει μέσα, ενώ σκάω μια φούσκα στο στόμα μου με την τσίχλα που μασάω.

- Σου πάει αυτό, λέω κάνοντας νόημα στο τζιν του και χαμογελάει.

- Ευχαριστώ

- Νιώθεις καλύτερα;

Ανεβοκατεβάζει αδιάφορα τους ώμους του και κάθεται στον καναπέ.

- Κάπως

- Κάτι είναι και αυτό, λέω τραβώντας τον από τα χέρια για να σηκωθεί και τον κλείνω στην αγκαλιά μου.

Στηρίζει το κεφάλι του στον ώμο μου και τον ακούω να αφήνει ελεύθερη μία ανάσα.

- Μυρίζεις πολύ ωραία, λέει σιγά και φιλάω το πίσω μέρος του λαιμού του.

Αποτραβιέται αλλά όχι εντελώς. Έχω τα χέρια μου στην μέση του ενώ το βλέμμα του συναντάει το δικό μου. Σηκώνει το χέρι του και το ακουμπάει στο μάγουλο μου σχηματίζοντας μικρά κυκλάκια με τον αντίχειρα του. Γέρνω το κεφάλι μου στο άγγιγμα του και του χαμογελάω αχνά. Παρατηρώ το πρόσωπο του, από τα μάτια μέχρι τα μισάνοιχτα χείλη του και όλα μου φαίνονται υπέροχα.

- Έχεις πολύ όμορφα χείλη.

Χαμογελάει και τα μάτια του πέφτουν στα δικά μου.

- Τότε φίλα τα.

Δεν χρειάζεται να μου το πει δεύτερη φορά. Αιχμαλωτίζω το στόμα του και περνάει την γλώσσα του πάνω από την δική μου χορεύοντας μαζί της. Ρουφάω τον αέρα του και αναστενάζει μέσα στο φιλί.

- Πάμε στο δωμάτιο; θέλω να σου δείξω κάτι.

- Ελπίζω τον πούτσο σου, λέει και σχεδόν πνίγομαι με την τσίχλα.

Bones & AllWhere stories live. Discover now