Yoongi's pov:
Σκουπίζω τα μαλλιά μου με την πετσέτα καθώς πάω να ανοίξω την πόρτα. Στηρίζεται στο κούφωμα με βρεγμένα μαλλιά και αυτός, φορώντας ένα άσπρο κοντομάνικο μπλουζάκι και μια γκρι φόρμα. Το βλέμμα του καρφώνεται κατευθείαν στο δικό μου και στραβοκαταπίνω. Έχει αυτό το βλέμμα...αυτό που με τρομάζει και ξεχνάω τι πάει να πει ομιλία αλλά βρίσκω τόσο ελκυστικό παράλληλα. Χαμογελάει στραβά και κάνω στην άκρη για να μπει μέσα.
- Θες να δούμε καμ, λέω αλλά δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω όταν με σπρώχνει με δύναμη και η πλάτη μου συγκρούεται με την κλειστή πόρτα.
- Όχι, απαντάει και νιώθω τα χείλη μου να συνθλίβονται με τα δικά του.
Γουρλώνω τα μάτια μου και η ανάσα μου κόβεται. Ναι, δεν ήμουν προετοιμασμένος για αυτό αλλά δεν με χαλάει κιόλας. Ανοίγω λίγο παραπάνω το στόμα μου δίνοντας πρόσβαση στην γλώσσα του και τα χέρια του με τραβάνε να κολλήσω πάνω του. Βογκάει σιγά μέσα στο φιλί και τα χέρια μου μπλέκονται στα μαλλιά του. Βγάζει την μπλούζα του πετώντας την κάπου και σηκώνω τα χέρια μου βοηθώντας τον να βγάλει και την δική μου.
Δεν έχω ιδέα πως φτάσαμε στο κρεβάτι μου. Είναι ξαπλωμένος από κάτω μου και τα χείλη του είναι μισάνοιχτα καθώς φιλάω το σημείο πίσω από το αυτί του και κατεβαίνω στον λαιμό του. Τα χέρια του παλεύουν να μου βγάλουν το παντελόνι και χαμηλώνω το βλέμμα μου στο εμφανές φούσκωμα στο δικό του. Δεν ελέγχω το στραβό χαμόγελο που σχηματίζεται στα χείλη μου και κατευθύνω το χέρι μου στο εσωτερικό του μηρού του σχηματίζοντας απαλά κύκλους με τα δάχτυλα μου. Ασκώ πίεση στην είσοδο του, πάνω από την φόρμα, με τον αντίχειρα μου και δαγκώνει το κάτω χείλος του πριν με κοιτάξει. Το χέρι του βρίσκεται στον σβέρκο μου τραβώντας το κεφάλι μου προς το μέρος του και για άλλη μια φορά το στόμα μου συγκρούεται με το δικό του κάνοντας με να βγάλω ένα κλαψούρισμα. Χωρίς να πάρει το χέρι του από τον λαιμό μου αναστενάζει και με κάνει να ανατριχιάσω.
- Δεν κατάλαβες καλά, ψιθυρίζει με βαθιά φωνή στο αυτί μου και μας γυρνάει με φόρα.
Τώρα είναι αυτός από πάνω μου και τα χείλη του βρίσκονται στο στήθος μου, παίζοντας με τις ρώγες μου ενώ τα χέρια του μου βγάζουν και το μποξεράκι.
- Αυτήν την φορά θέλω να είμαι εγώ μέσα σου, λέει στον ίδιο βαθύ τόνο κάνοντας την στύση μου να τιναχθεί και χαμογελάει πριν ανοίξει τα πόδια μου και χωθεί ανάμεσα τους.
أنت تقرأ
Bones & All
أدب الهواةTW, CW⚠️: Ed, ptsd, abusive parent, sh, smut yoonmin ff (side ship taekook)♡ - προϊόν μυθοπλασίας που δεν σχετίζεται με την πραγματικότητα των ονομάτων που αναφέρονται. (please love yourselves♡)