41.

109 11 29
                                    

- Και στα δύο... μονολογεί γυρνώντας το βλέμμα του πρώτα προς το δωμάτιο και μετά σε εμένα.

Φιλάει τον λαιμό μου χαράζοντας ένα υγρό μονοπάτι μέχρι το αυτί μου. Η ζεστή ανάσα του πάνω στο δέρμα μου κάνει κάθε σημείο μου να ανατριχιάσει και τον ακούω να μουρμουρίζει.

- Μπορείς να το αντέξεις; ψιθυρίζει τελικά και γυρνάω το κεφάλι μου.

Χαμηλώνω το βλέμμα μου ενώνοντας το με το δικό του και μου χαρίζει ένα στραβό χαμόγελο. Το χέρι μου μπλέκεται στα μαλλιά του τραβώντας τα και σηκώνοντας ψηλά το κεφάλι του. Πλησιάζω το πρόσωπο μου όλο και περισσότερο κοντά του, μέχρι που τα χείλη μας απέχουν εκατοστά, οι μύτες μας σχεδόν αγγίζουν η μία την άλλη και οι ανάσες μας γίνονται ένα.

- Θα με δοκιμάσεις; λέω κοιτάζοντας τον στα μάτια και βγάζει έναν ειρωνικό ήχο πριν επιτεθεί στα χείλη μου.

Η γλώσσα του περνάει αμέσως πάνω στην δική μου, παλεύοντας μαζί της. Τα χέρια του πρώτα χαϊδεύουν το σώμα μου και μετά βρίσκονται κάτω από την μπλούζα μου βγάζοντας την με μια κίνηση. Τα δικά μου, ξεκουμπώνουν το παντελόνι του κατεβάζοντας το, πριν βρεθούν στο σημείο του. Τον πιέζω μαλακά και βογκάει μέσα στο φιλί.

- Σταμάτα, λέει ενώ τον χαϊδεύω.

Δαγκώνω το κάτω χείλος του τραβώντας το και χαμογελάω.

- Τι είπες; ρωτάω με το ίδιο ύφος.

Πιάνει τους γοφούς μου και με ρίχνει στον καναπέ σκαρφαλώνοντας πάνω μου. Βγάζει το μποξεράκι του και μετά το βλέμμα του ενώνεται με το δικό μου. Έρχεται πιο πάνω, είμαι ξαπλωμένος ανάμεσα στα γόνατα του και το χέρι του βρίσκεται στο στόμα μου.

- Άνοιξε, λέει αυταρχικά σπρώχνοντας δύο δάχτυλα μέσα.

Υπακούω και τα τραβάει αντικαθιστώντας τα με την στύση του. Αρχίζει να κουνάει τους γοφούς του καθώς η γλώσσα μου κάνει κύκλους στην κορυφή του. Το χέρι μου πηγαίνει στο εξόγκωμα στην φόρμα μου και συσπαμαι κάτω από την παλάμη μου όταν αναστενάζει ρίχνοντας το κεφάλι του πίσω.

- Κάντο, λέει με βαριά ανάσα.

- Ναι;

Τα δάχτυλα μου λύνουν το κορδόνι και τον παίρνω πιο βαθιά.

- Ναι, απαντάει βογκώντας.

- Βγάλτα μου.

Τραβιέται λίγο και με ξεντυνει εντελώς πριν επιστρέψει ξανά στην αρχική του θέση. Τα χείλη μου βρίσκονται πάλι γύρω του ενώ τα δάχτυλα μου κλείνουν την στύση μου. Τον αφήνω να κουνησει τους γοφούς του όπως θέλει και κουνάω το χέρι μου στον ίδιο ρυθμό. Αναπνέουμε βαριά, οι παλάμες του πέφτουν πάνω από το κεφάλι μου και τα μάτια του κλείνουν. Πνίγω έναν αναστεναγμό την ώρα που νιώθω καθε εκατοστό από την μέση μου και κάτω να μουδειάζει.

Bones & AllWhere stories live. Discover now