28

228 23 17
                                    

Chyba powinienem powiedzieć to już dawno, ale dopiero teraz uświadomiłem sobie, że istnieje pewien rodzaj ludzi, dla których mam ochotę powiedzieć - proszę przestać czytać te talksy i opuścić ten profil.  Mianowicie proszę nie wchodzić w interakcje ze mną, jeśli shipujesz jakiekolwiek rodzeństwo (Albert x William lub Albert x Louis też jak najbardziej się w to wliczają. Adoptowane rodzeństwo to rodzeństwo). Nie chce mieć nic wspólnego z takimi shiperami

I o ile to wydaje się dość oczywiste, to druga z poruszanych przeze mnie kwestii może wydawać się nieco bardziej dziwna, dlatego proszę o uważne czytanie tego co napisze: chciałbym również nie wchodzić w interakcje z shiperami fetyszyzującymi gejów, mającymi dziwną obsesję na temat tego kto "jest górą, a kto dołem". Rozumiem, że postacie w yuumori są dorosłe, ale szlag mnie trafia gdy trafiam na kolejny one-shot/fanfik nieoznaczony jako dla dorosłych, w którym dostaje po głowie wulgarnym kontentem, mającym mało wspólnego z miłością, gdzie Sherlock wykorzystuje Williama, ale i tak autor dostanie mnóstwo komentarzy "zgoda jest gorąca <3", bo po całym wykorzystywaniu i znęcaniu się seksualnym przed samym "najgorętszym" momentem jedna postać spyta drugą czy ma jej zgodę. Zgoda jest konieczna cały czas, a romantyzowanie wykorzystywania jest obrzydliwe. Rozumiem, że istnieją pary które lubią "na ostro" i dopóki oboje się na to zgadzają to jest to prywatna sprawa, ale do jasnej anielki, nie romantyzujmy braku zgody, zwłaszcza jeśli nie oznaczyło się opowiadania jako dla dorosłych. Jeśli ktoś pisze coś takiego to proszę o zaprzestanie interakcji z moim profilem i moją osobą.

Nie uważam, że nie możemy seksualizować postaci, które są dorosłe. I mean sam raczej nie myślę o życiu łóżkowym ludzi, ale skoro są fikcyjni i dorośli to nikomu to krzywdy nie wyrządza. Sam zapytany przez mojego przyjaciela, pomyślałem nad tym i wypowiedziałem się na temat dlaczego moim zdaniem Sherliam to totalne switches z trochę przewagą topowości Williama, ale nie zamierzam się mieszać w romantyzowanie znęcania seksualnego i braku zgody, dlatego jeśli dla kogoś takie coś jest super, to spoko, zakazać ci nie mogę, ale idź sobie z tego profilu.

Chyba będę niedługo robił krótkie ranty o tym dlaczego Sherliam to jeden z najlepszych shipów w historii anime i czemu są definicją wrażliwości w relacjach, czemu Bondson i MaryxWatson są cudowne i underrated i czemu mam mieszane zdanie na temat Alcroft, ale nie zamierzam zawierać w tym ich życia łóżkowego, czy coś. I'm a minor jak pewnie większość ludzi tu, a ta manga nawet nie jest o tym.

Co sprowokowało mnie do napisania tego rozdziału? Sus fanfiki romantyzujace wykorzystywanie, a ostatnim gwoździem do trumny był fanfik Louis x William. Kurwa obrzydliwe.

P.s: Jeśli uważasz że Bond to kobieta to nawet nie zamierzam ci kazac spadać stąd i nie integrować się ze mną, a w swej litości serca zafunduje ci nawet naukę czytania:

s: Jeśli uważasz że Bond to kobieta to nawet nie zamierzam ci kazac spadać stąd i nie integrować się ze mną, a w swej litości serca zafunduje ci nawet naukę czytania:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Problemy z językiem? Jasne, już pomagam.  "Myślę, że jest tu trochę zamieszania, więc pozwólcie, że wyjaśnię jedną rzecz... Jestem mężczyzną. Życzę sobie być traktowany jak mężczyzna."

Yuukoku no Moriarty talksy i headcanony yippeeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz