43

189 16 5
                                    

Skandal w imperium brytyjskim dla gen z: James Bond znany jeszcze jako Irene Adler prowadzi kanał commentary na którym ujawnia bardzo chujowe zachowania ludzi. Zaczęło się od jakiś celebrytów, ale po czasie zaczął chwytać się poważniejszych tematów, ostatecznie ujawniając także afery polityczne. Cały czas aktywnie udzielał się charytatywnie. Ale po tym jak zdobył zbyt poważną informację zaczynają przychodzić pogrozki, az nawet dochodzi do próby morderstwa... Bond stara się więc schronić pod opieką największego twórcy kanalu o tematyce true crime, Johna Watsona, ale takze osoby, ktora rozwiklala wiele z tych zagadek i ktora jrst aktywnym gosciem kanalu, Sherlocka Holmesa. Jednak wszystko jest bardziej skomplikowane, więc jedynym ratunkiem dla zycia Bonda jest dołączenie do The Lord Of Crime, przestepcy ktory wykorzystuje umiejetnosci hakerskie do zdobywania informacji potrzebnych do zabijania swoich ofiar. Okazuje sie jednak że jego intencje nie są az tak złe jak na pierwszy rzut oka się wydaje, bo swoją działalnością wspomaga wielu ludzi, a później okazuje się również ze nie jest pojedynczą osobą, a całą grupą ludzi. Ostatecznie Bond do nich dołącza, wyjawiając im nie tylko, że jego zycie jest zagrozone bo dowiedział się o sekrecie władz, ale także że jest trans mężczyzną, który bał się ujawnić, zwlaszcza wiedząc że ma bardzo duże, często nietolerancyjne community, a Wielka Brytania to jest niestety kraj bardzo transfobicznt, bycie soba to też zagrożenie życia. Zmiana tozsamosci to nie tylko bezpieczenstwo, ale tez szansa by nareszcie byc soba.

Quirky headcanon: Bond nie pokazuje sie w social mediach po przybraniu nowej tozsamosci bo jeszcze zostalby rozpoznany, ale pomaga prowadzic Louisowi, Moranowi i Fredowi swag konta na instagramie

Yuukoku no Moriarty talksy i headcanony yippeeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz