(2) Konec prázdnin

80 8 0
                                    

Ležím v posteli a najednou mě probudí něčí hlas. Rozespale otevřu oči a zjistím, že je to mamá, která mi nese snídani. Usměju se a pozdravím ji. ,,Dobré ráno." 
Podá mi snídani a také mě pozdraví ,,Dobré ráno zlatíčko."
Trochu se ušklíbnu nad tím oslovením, ale pak se mi opět vrátí úsměv na tvář. Mamá zmizí za dveřmi a já se můžu pustit do snídaně. Podívám se na telefon a uvidím 2 zmeškané hovory a 1 zprávu. Volal mi Denny. ,,Co asi potřeboval je přeci víkend?" Rozkliknu zprávu.

Denny: Ahoj nechceš dneska něco podniknout?

: Jo klidně.

Chvíli čekám na odpověď a mezitím dojím snídani. Pípne mi další zpráva od Dennyho.

Denny: Můžu přijít?

: Ok dej mi hodinu.

Denny: Dobře za hodinu tam budu.

Vstanu z postele a jdu si udělat rychlou hygienu, převleču se do něčeho pohodlného a učešu si vlasy.

Za chvíli tu bude Denny, a tak sejdu dolů pozdravit zbytek rodiny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za chvíli tu bude Denny, a tak sejdu dolů pozdravit zbytek rodiny. Sednu si s nimi ke stolu a chvíli si povídáme. Za 10 minut zazvoní Denny. ,,To je pro mě!" Zavolám a běžím ke dveřím. Otevřu je a pozdravíme se. Pak pozdraví i ostatní a jdeme směrem k pokoji. Slyším mamku, jak na nás volá, jestli něco nechceme. Podívám se na Dennyho, ale ten zakroutí hlavou. ,,Né díky mami!" Odpovím. Zavřu dveře a společně si sedneme ke mně na postel. 
,,Tak jak se těšíš na svůj první den ve druháku, už zítra nás to čeká!?" Zeptá se.
Chvíli přemýšlím a pak odpovím. ,,Asi jo ale nebude to nějak velká změna." Usměju se. ,,A ty?"
,,Celkem jo zas budeme jako parta pohromadě a hlavně už nebudeme ti nováčci." Odpoví.
,,To je pravda, takže víc společných výletů se třeťákama!"
,,Neříkej mi, že se ti furt líbí."
,,Nemám tušení koho myslíš." Zasměju se.
,,Ale víš." Začne mě lechtat, takže se chvíli jen válíme po posteli a smějeme se.  
Pak si povíme ještě pár trapasů z prázdnin a to nás rozesměje ještě víc. Přeruší nás mamka, která vejde do pokoje. ,,Vidím, že se bavíte, ale je oběd."

Vyměníme si s Dennym pohled a pak oba vystartujeme z postele. Skoro se zabijeme na schodech, ale oba chceme být u stolu první, takže běžíme co to jde. Mamka jen nešťastně kroutí hlavou.

Po obědě máme sraz i s Becky. Vezmu si jen klíče a telefon a vydáme se k ní domů. Všichni bydlíme kousek od sebe takže jsme tam za 5 minut. Zazvoníme na její dům. Becky otevře s úsměvem od ucha k uchu, vběhne mi do náruče a pak se pozdraví i s Dennym.
,,Máš někoho doma?" Zeptám se.
,,Ne naši se vrací až za týden." Odpoví a vede nás do kuchyně. Otevře lednici a každému hodí jedno ovocné pivo.
,,Díky." Řeknu já i Denny.
Sedneme si na barové židle a kecáme.

Denny se na chvíli zadívá do telefonu. ,,Divím se, že toho Dana zatím nesleduješ na instagramu."
,,Nepotřebuju ho sledovat všude, nebo je tam snad něco co bych měla vidět?" Zeptám se.
Chvíli se na mě tlemí a pak otočí mobil obrazovkou ke mně, aby mi ukázal novou fotku kterou Dan přidal. Zadívám se na ni a kousnu se do rtu. Becky s Dennym se na mě koukají a oba pozorují moji rekci. Když se začnu opět soustředit na vedlejší okolí všimnu si jejich obličejů ,,No cooo!?" Řeknu a oni se začnou smát.
,,Jasně nepotřebuješ ho sledovat všude, ale na tu fotku by ses mohla dívat i celej den. Ale neboj Vanes, my víme, že jsi do něj blázen." Vypadne z Dennyho.
Zvážním obličej ale pak se začnu smát taky. ,,To je to tak moc poznat?" Zoufale se zeptám.
,,Jen trochu Vanes... jen trošičku" Snaží se znít upřímně, ale nevydržíme to, takže se začneme opět smát.
Znovu kouknu na fotku Dana a přemýšlím jestli ho mám začít sledovat.

 Znovu kouknu na fotku Dana a přemýšlím jestli ho mám začít sledovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

_________________________________________

Zhluboka DýchejKde žijí příběhy. Začni objevovat