(21) Kde mám kalhotky

43 6 0
                                    

Jako správného oslavence ho kluci totálně opili. No co, je to jeho velký den. Občas se taky napiju. Měla bych toho už nechat, začínám být solidně mimo a to jsem tu chtěla potom ještě uklidnit. Oslava skončí kolem 3 ráno. Všichni se vytratí z domu. Zůstanu tu jen já a Dan. Je celkem dost opilej a úplně nevím jestli chci, aby mi při uklízení dělal v tomhle stavu společnost. Vezmu ho za ruku a odvedu ho do pokoje. Lehne si do postele.
,,Jdu to tam trochu poklidit." Pošeptám a políbím ho.
Chytne mě za ruku. ,,Nechceš pomoc?"
,,To zvládnu." Usměju se a odejdu uklízet.

Posbírám jen ten největší bordel, zbytek kdyžtak dodělám ráno. Pytle hodím před dveře a zamču. Pár flašek zůstalo nedopitých a některé se ani nenačly. Uklidím je do kuchyně. Oči mi sjedou k jedné z načatých flašek vezmu ji do ruky a chci se napít... Dan mě chytne zezadu a vezme mě do náruče.
,,Co to děláš!? Nemáš už spát!?" Zasměju se.
,,Bez tebe bych neusl." Odpoví a nese mě do schodů.

Položí mě na postel.
,,Tak co druhý kolo?" Usměje se.
,,Seš totálně ožralej, víš to žejo?" Odložím láhev na zem.
,,Jen trošku." Chytne mě za krk a začneme se líbat.
Pak se odtáhnu. ,,Jdu se převlíct." Odejdu k batohu. Vysleču se a nechám si jen kalhotky. Nasoukám na sebe tričko a vrátím se za Danem. Podám flašku ze země a konečně se napiju. Dan se pro ní natáhne, ale já uhnu.
,,Maslím, že už si měl dneska dost." Usměju se.
Pousměje se a zaboří hlavu do polštáře. Dopiju flašku, odložím jí na zem a lehnu si. ,,Dobrou noc." Pošeptám.
,,Dobrou lásko." Odpoví Dan.
Trochu mě to zarazí. Asi musí být fakt hodně ožralej. Zavřu oči a hned usnu.

Ráno
Rozespale otevřu oči. Dan má ubtočenou ruku kolem mě. Ještě spí. Opatrně mu ruku oddělám a vysoukám se z peřiny.
,,Kurva." Špitnu, když zjistím že nemám kalhotky.
Odhrnu peřinu z Dana. Díky bohu aspoň jemu spodky zůstaly. Zpátky ho zakryju a odejdu uklízet dolů. Včera jsem toho stihla dost, ale né všechno. Pustím se do úklidu. Za 20 minut se vzbudí Dan. Přijde ke mně zezadu, ruce mi obtočí kolem mého pasu a políbí mě na krk.
,,Dobré ráno." Pozdravím ho.
,,Dobré ráno, nechybí ti něco." Zasměje se.
Otočím se k němu. Už se stihl převlíct narozdíl ode mě. Z kapsy vytáhne moje kalhotky. Natáhnu se pro ně, ale uhne. Přitáhne si mě blíž a políbí mě. Pak mě chytne za zadek a posadí mě na kuchyňskou linku. Natáhne mi kalhotky a já seskočím dolů.
,,Děkuju."

,,Udělám snídani. Co si račte přát madam?"
,,Co mi pan kuchař udělá to sním." Posadím se na barovou židli a pozoruju Dana, jak dělá snídani. Udělá nám výborné wafle. Sníme je a pak společně umyjeme nádobí. Vidí, že jsem celou dobu ticho.
,,Neboj nic nebylo." Políbí mě na čelo.
,,Já vím lásko." Schválně to slovo zvýrazním.
Uvidíme kolik si toho ze včera pamatuje.
,,Nebyl jsem tak moc ožralej, abych si nepamatoval, co dělám nebo říkám." Usměje se.
Takže to včera myslel vážně... myslela jsem si, že to řekl jen z opilosti.

,,Zbytek už uklidím sám děkuju."
,,Dobře." Odpovím a jdu se převlíct. Trochu se upravím. Vzhledem k tomu, že to včera bylo až do 3 do rána, tak se většina vykašlala na školu. Mně se tam taky nechce, takže asi zůstanu doma. Zrovna v ten moment, kdy se loučíme někdo zazvoní. Dan otevře.
,,Ahoj babi." Řekne překvapeně.
,,Tady je ten můj dospělý kluk." Obejme ho babička.

,,Dobrý den." Slušně pozdravím. Prohlídne si mě a usměje se. ,,Tak to je to děvče o kterém si mi vyprávěl." Překvapeně zvednu obočí, pousměju se a kouknu na Dana.
,,To je Vanes." Představí mě.
,,Omlouvám se, ale už budu muset jít. Ráda jsem vás poznala." Usměju se.
,,Však se ještě někdy uvidíme Vanesko." Odpoví a já odejdu.
Celou cestu přemýšlím nad tím jestli bych měla mamce o Danovi říct. Zná mě už i jeho babička, tak by bylo fér seznámit ho s mojí rodinou...

Přijdu domů. Všichni jsou vzhůru a jí snídani.
,,Ahoj!" Zavolám.
,,Ahoj Vanesko!" Zavolají nazpátek. Přidám se za nimi ke stolu.
,,Vlastně bych vám potřebovala něco důležitého říct."
Všichni napjatě poslouchají.
,,Dan je můj kluk." Chvíli je ticho.
Taťka nevypadá moc nadšeně.
,,A kdy nám ho hodláš představit?" Zeptá se mamka.
,,Slibuju, že co nejdřív." Odpovím.

Odpoledne
Ležím v posteli. Přijde mi zpráva.

Dan: Mám pro tebe překvapení.

Kouknu z okna a vidím Dana s růžemi v ruce.
,,Dveřma!" Zavolám.
Kývne a jde ke dveřím.
Nadšeně běžím po chodbě. Otevřu dveře a vklouznu mu do náruče.
,,To máš ještě za ten včerejšek." Pošeptá mi.
Mamka se objeví zamnou.
,,Dobrý den." Pozdraví mojí mamku.
,,Ahoj Dane." Řekne a pozorně si ho prohlédne. Pak namíří oči na růže v mé ruce. Usměje se a rozzáří se jí oči.
,,Donesu ti vázu." Odejde.
Dan mě políbí na rty a přesuneme se ke mně do pokoje.

Zachvíli přiběhne máma s vázou. Položí ji na stůl a dá do ní růže.
,,Chcete něco?" Zeptá se, ještě než odejde.
Oba zakroutíme hlavou.
Zavře dveře.
,,Takže..." Lehnu si za ním na postel.
,,Co si o mně vyprávěl babičce?" Usměju se.
Položí si mou hlavu do klína a začne mě hladit ve vlasech. ,,No..."

"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Zhluboka DýchejKde žijí příběhy. Začni objevovat