(20) ,,Jsi si jistá?"

58 6 0
                                    

V: ,,Já to asi udělám..."

Ž: ,,Věř mi, že ho tím hodně překvapíš."

V: ,,Měla bych ještě něco vědět?"

Ž: ,,Ode mě už ne, zbytek vyřešíš až s Danem."

Obejme mě.
,,Díky za pomoc." Poděkuju.
,,Nemáš vůbec za co, kdyby sis pak chtěla promluvit, tak můžeš kdykoliv napsat."
Rozloučíme se a já odejdu domů. Původně jsem se chtěla sejít s Dennym, ale musím se ještě nachystat do školy a jsem celkem unavená, takže si s ním promluvím až zítra. Nachystám si vše na zítra a připravím se do postele.

Další den ve škole
Celý den se domlouvá Danova oslava narozenin. Nejspíš tam bude skoro celá škola a to včetně těch holek, který nesnáším. Vpodstatě je mi to teď docela jedno, ale i tak bych byla radši kdyby tam nepřišli. Dan přijde zamnou a chytne mě kolem pasu.
,,Pomůžeš mi nakoupit věci na zítra?" Pošeptá a já přikývnu.
Ve škole to uběhne celkem rychle. Sedneme na autobus a vydáme se do obchodu. Nezajímá nás vpodstatě nic jiného než regály s pitím. Kromě alkoholu nakoupíte i něco normálního, aby se neřeklo... pár balíků brambůrek a zaplatíme. Všechno odvezeme k Danovi a nachystáme to na zítřek. Pak se rozloučíme a já odejdu k Dennymu. Chtěla jsem ho hlavně informovat, že jsem včera byla ve městě se Žanet. To o čem jsme se spolu bavili zatím nevytahuju. Vypadá to, že jejich vztah je na tom taky dobře. Asi ještě nejsou tak daleko jako já s Danem, ale už se tomu blíží. Prokecáme celej zbytek odpoledne.

Dojdu domů a okamžitě mířím do postele. Zítra mě čeká náročnej den, takže bych se ráda vyspala. Budík si nastavím na 6 hodin ráno. Chci se ještě stavit za Danem a předat mu 1. dárek. Lehnu si a během okamžiku usnu.

Ráno mě probudí budík. Vylítnu z postele a jdu se rychle upravit. Všichni ještě spí, asi poprvé jsem zhůru jako první. Vezmu si věci do školy, dárek pro Dana a vyběhnu ze dveří. Sprintuju k jeho domu. Zazvoním a doufám, že otevře... je dost brzo. Chvíli to trvá. Pak uslyším odemykání dveří. Krabici si položím na zem a čekám než se dveře otevřou.
,,Vanes!?" Řekne rozespale.
Vpadnu mu do náruče a políbím ho. ,,Všechno nejlepší k osmnáctinám!" Zakřičím.
Obtočí ruce kolem mě a usměje se. Vrátím se pro krabici. Podám mu ji. Chytne mě za krk a políbí mě. ,,Děkuju." Společně odejdeme do školy.

15:00
Školu mám úspěšně zasebou a teď budu muset čekat do osmi než ta oslava začne. Chci všechny věci který se stanou nechat na náhodě. Nechci to mít naplánované do předu, ale kdybych si teď třeba jen sedla a nic nedělala, tak na to automaticky budu myslet. Nastavím si budík a jdu si ještě na 3 hoďky lehnout. Předpokládám, že v noci toho moc nenaspím. Podaří se mi usnout a v 18:00 mě probudí budík. Akorát čas na to, abych se začala chystat. Otevřu skříň a hledám něco na sebe. Nikdy by mě nenapadlo, že nejdýl skončím u výběru spodního prádla... konečně něco vyberu a nasoukám na sebe černé uplé šaty. Trochu se přeupravím a vyrazím na cestu. Mamce jsem řekla, že potom přespím u kamarádky. Slibuju, že jí o Danovi jednou řeknu...

Dojdu před dům Dana. Zatím jde slyšet jen pár hlasů. Zazvoním. Přijde mi otevřít Dan.
,,Ahoj Vanes." Usměje se.
,,Ahoj." Pousměju se, když vidím, že má na sobě to triko, co jsem mu dala. Chytne mě za ruku a vede mě za ostatníma do obýváku. Zatím jsem tu jediná holka, jinak je tu Samuel, Tom a další kluci z jejich třídy. Všichni mě pozdraví a my si sedneme za nima na gauč. Postupně přichází další lidi. Díky bohu přijde i Žanet, Sally a Maya. Žanet si sedne vedle mě ještě společně s Dennym. Během chvilky je dům narvanej k prasknutí. Všichni už popíjí alkohol. Dám si, jen protože jsem nervózní.
,,Sluší ti to." Pošeptá mi Dan a políbí mě na krk. Pousměju se a naliju do sebe další kelímek.

Blíží se půlnoc. Za tu dobu už jsem toho stihla vypít celkem dost. Možná jsem trochu veselejší, ale zatím nejsem mimo. Dan vypadá úplně vpohodě. Zoufale se otočím na Žanet.
,,To zvládneš, hlavně vklidu." Špitne a usměje se.
Chvíli ještě sedím. Pak ze mě stres opadne a to je ten moment, kterého musím využít. Zvednu se chytnu Dana za ruku a táhnu ho pryč. Všichni se za náma otočí.
,,Zachvíli jsme zpět." Mrknu na ně a vedu ho dál.
,,Vanes kam to jdeme?." Překvapeně na mě kouká.
Rohlédnu se kolem sebe a vklouznu do jeho pokoje. Zamču dveře a Žduchnu ho na postel.
,,Tohle je druhá část tvého dárku." Vysleču si šaty a odhodím je na zem. Pozorně mě sleduje a usmívá se. Přijdu blíž k němu a pomalu si sundám ramínka podprsenky. Pak jí rozepnu a odhodím také na bok. Přetáhne si tričko přes hlavu. Sednu si na něj a začneme se líbat. Rukou sjedu k jeho kalhotům. Rozepnu mu pásek a pak i kalhoty. Zajedu pod jeho spodky. Cítím jeho ztopořený penis. Tentokrát už to pro mě není žádná novinka. Rukou začnu nejdříve pomalu pohybovat a pak postupně zrychluji. Dan se opře o lokty a mírně zakloní hlavu. Ke konci si pomůžu i pusou a sem tam přidám jazyk. Vrátím se k jeho rtům. Přetočí mě tak, abych ležela na zádech a sjede hlavou mezi mé nohy. Pomalu mi vysleče kalhotky a sundá si kalhoty a spodky. Vrátí se ke mně, ruce obtočí kolem mých stehen a začne mě líbat mezi nohama. Nic příjemnějšího jsem nezažila... začnu vzdychat. Jemně ho hladím ve vlasech. Pak přestane a naváže semnou oční kontakt.
,,Můžem jestli chceš." Chytnu ho za tvář a pohladím ho palcem.
,,Jsi si jistá?" Přikývnu.
Natáhne se ke svému nočnímu stolku. Otevře šuplík, vytáhne kondom a nasadí si ho. Políbí mě na rty a opatrně ho do mě zasune. Prsty zaryju do polštáře. Ze začátku je to trochu nepříjemné, ale pak si to začnu užívat. Několikrát změníme polohu. Ke konci se ho pevně chytnu a začneme se líbat. Můsím se odtáhnout. Začnu hlasitěji vzdychat. Usměje se a zastrčí mi pramínek vlasů za ucho. Oba dva se uděláme. Pomalu přestane a vytáhne ho ze mě.

Chvíli ještě ležíme. Něžně mě hladí po ruce.
,,Tak jaký to bylo?" Zeptám se a usměju se.
,,Nádherný." Políbí mě na rty.
Oblečeme se a vydáme se dolů zpátky za ostatníma.
,,Pojď sem." Zasměje se a vezme mě do náruče. Obmotám mu ruce kolem krku.
,,Nazdaaaaaar!" Zavolají na nás ostatní.
,,Tak jsme zpátky!" Odpoví Dan a posadí se.
Zatáhne mě za ruku, tak abych si sedla na něj. Položím mu hlavu na rameno a on mě políbí na čelo. Žanet se na mě podívá. Snažím se zakrýt radost, ale ona vidí jak se tlemím. Usměje se.
,,Děkuju za krásné dárky k narozeninám. Moc si toho vážím." Pošeptá mi Dan.
Políbím ho na rty...

Zhluboka DýchejKde žijí příběhy. Začni objevovat