(24) Tohle je teprve začátek

41 5 0
                                    

Vezme učebnici a přetáhne mě přes tvář. Nebudu kecat, brutálně to bolelo.
,,Děláš si prdel." Řeknu, když se dám konečně dohromady.
,,Nemáš si semnou zahrávat!" Vysměje se mi.
,,Uvidíme kdo se bude smát teď." Odpovím a podkopnu jí nohy.
Spadne na zem. Kolem nás se vytvoří hlouček lidí a všichni hlasitě jásají. Chytne mě za nohy a snaží se mě stáhnout dolů. Zvednu obočí a odkopnu její ruce.
,,Mohli jsme to vyřešit normálně..." Řeknu.
V ten moment se z davu vynoří Dan. Tess se vyhrabe zpátky na nohy.
,,Tohle je teprve začátek." Probodne mě pohledem a odejde.
Dan příběhne ke mně.
,,Jsi vpořádku?" Prohlíží si mou tvář.
,,Mám tam něco?" Přejedu si po ní rukou, protože to pořád ještě bolí.
,,Jen červený." Odpoví.
,,No super." Usměju se.

Člověk by ani nečekal, jak rychle se naše hádka rozšíří po celé škole. Zachvíli video kolovalo mezi všemi. Přišlo dokonce i mně. Měla jsem trochu strach se na něj vůbec podívat, ale nakonec to vlastně bylo celkem vtipný. Dali tam tu scénu, kde mě přetáhla učebnicí a jak jsem jí pak podkopla ty nohy, k tomu hodili popisek Karma je svině a vyšlo z toho tohle. Pod video se hromadili komentáře. Naštěstí ani jeden nebyl proti mně. Lidi tam psali jakože Konečně to ta svině Tess schytala atd.

Po škole
Odejdu domů. Doufám, že z toho nebudou moc velký hroty. Dan šel dnes na další jízdy do autoškoly, takže budu odpoledne trávit sama. Nějak mi to nevadí, chtěla jsem si udělat self care day. Vběhnu do koupelny a nachystám si teplou vanu, pár masek a voné svíčky. Miluju tenhle čas pro sebe. Mám čas se od všeho odreagovat. Po asi hodině opustím koupelnu. Prevleču se a lehnu si do postele. Zavoláme si s Becky. Vážně mi chybí. Probereme všechny věci co se dějou u nás a u ní. Hovor vyjde tak na 2 a půl hodiny. Pak se rozloučíme. Chvíli se válím v posteli. Někdo zazvoní.

Vyhrabu se z postele a jdu ke dveřím. Pootevřu je.
,,Ahoj." Pozdraví mě Dan.
,,Ahoj." Usměju se a otevřu dveře. Chytne mě kolem pasu a políbí mě na rty.
,,Jak ses měla?"
,,Dobře." Odpovím a zavřu dveře.
,,A ty? Co v autoškole?" Vedu ho do pokoje.
,,Pohodka." Skočí na mou postel.
Od té doby, co rodiče ví o Danovi, se zamykám v pokoji. Lehnu si za ním. Obtočí kolem mě ruce. Usměju se a sednu si ne něj obkročmo. Cinkne mi zpráva. Natáhnu se pro mobil.

Mamka: Dneska budeš doma sama. Nezapomeň zamčít, ať tě někdo neunese ;)

Usměju se.
,,Co je?" Zeptá se mě.
,,Vypadá to, že máme dům pro sebe."
,,Nikdo nepřijede?" Pousmejě se.
,,Nikdo nepřijede." Odpovím, chytnu ho za tričko a přitáhnu si ho k sobě. Spojíme naše rty. Posadí se, vysleče si tričko a já mu položím hlavu do klína. Chvíli mě hladí po tváři. Pak rukou sjíždí níž. Jemnými pohyby hladí vnitřní strany mých stehen. Druhou rukou mě chytne pod krkem.

 Druhou rukou mě chytne pod krkem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Usměju se.
,,Nechtěla by jsi někdy do velnes?" Zeptá se.
,,Klidně a kdy?"
,,Co třeba tento víkend?"
,,Dobře." Políbím ho.
,,Vezmeme někoho sebou?"
Chvíli se zamyslím. ,,Co třeba Tom a Maya? Taky by si to spolu užili." Mrknu na něj.
,,No dobrá, zavolám mu." Pousměje se.
,,Přespíš tu? Nechci tu být sama."
,,Neboj nenechám tě tu."
Natáhne se pro mobil, vytočí Tomovo číslo a dá to nahlas.
,,Ahoj Tome nechceš o víkendu semnou a Vanes do velnes? Můžeš vzít někoho sebou..."
,,Dobře asi můžu, koho mám vzít?" Zeptá se.
,,Jako vážně? Co třeba svou holku?"
,,Není to moje holka, ale dobře vezmu Mayu." Odpoví a zasměje se.
,,Tak domluveno a teď to oznam jí. Měj se čau."
,,Zdar." Zavěsí.

Víkend
Rychle dobalím plavky, ručník a můžu vyrazit. Součástí velnes je i areál kde jsou bazény a tobogány. Mám pocit, že tam se klukům bude líbit mnohem víc. Vyjdu před dům, Dan už na mě čeká. Zatroubí Tomovo auto.
,,Nasedaat!" Zakřičí.
Uvitáme se a můžeme vyrazit. Cesta trvá tak hoďku, takže mám mezitím čas pokecat s Mayou. Uteče to celkem rychle. Zaparkujeme. Vstupné zaplatí kluci. Měla jsem sice peníze, ale byli rychlejší. Rozdělíme se do šaten.
,,Sraz u sauny!" Zavolají.
,,Jasný!" Odpovíme.
Vyslečeme se a zabalíme do ručníku. Nečekaně nám to trvalo dýl. Vybíráme si saunu.
,,Tak co parní nebo finská?" Zeptám se.
,,Dal bych teď tu parní." Odpoví Tom. Sedneme si do sauny a všichni relaxujeme. Po 10 minutách vylezeme ven.

,,Správně bychom se měli jít schladit. Nevím jak vy, ale já mám radši bazén než sprchu." Odhodím ručník a vlezu do bazénu. Všichni překvapeně koukají. Dan pokrčí rameny, odloží ručník a vleze za mnou. Maya a Tom se na sebe nervózně podívají. V ten moment mi to docvakne. Nejspíš se ještě neviděli bez oblečení... asi se stydí.
,,To tam budete jen tak stát!?" Zavolá na ně Dan.
Tom se usměje a vleze za náma.
Už zbývá jen Maya. Nabídne jí ruku. Chvíli zaváhá, ale nakonec taky jde. Je vtipný, jak se Tom snaží koukat Maye do očí... nějak extra mu to nejde. Párkrát přeplaveme bazén a jdeme vyzkoušet druhou saunu.

Asi nikdo z nás nebude úplně saunovej typ. Rychle zaběhneme pro plavky a přesuneme se k bazénům. Dan mě chytne za ruku a stáhne mě do vody.
Rukama mě chytne za pas a políbí mě.

Pak se vynoříme

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak se vynoříme. Maya s Tomem skočí za náma. Není tu ani tolik lidí. Chvíli si zaplaveme. Kluci si všimnou tobogánů. Chytnou nás za ruku a táhnou z vody k nim. Vylezeme dlouhé schody nahorů k prvním tobogánům.
,,Ještě víš!" Zavolá Dan.
Zasměju se.
Konečně se dostaneme do nejvrchnějšího patra. Rozhlídnu se a smích mě hodně rychle přejde. To se mi snad jen zdá. Jaká náhoda že potkáme zrovna...

Zhluboka DýchejKde žijí příběhy. Začni objevovat