(4) Přípravy na večer

65 6 0
                                    

Všichni vytřeštíme oči a pozorně posloucháme co dalšího z něj vyleze. Chvíli nás napíná a pak se konečně vymáčkne.
,,Dan dnes pořádá párty u něj doma na zahájení školního roku, všichni jsou vítáni!" Mrkne na nás.
Všichni se po sobě nejistě podíváme.
,,Chcete tam jít?" Zeptám se.
,,To si piš!" Vykřikne Denny.
,,No u tebe mě to ani nepřekvapuje." Zasměju se.
,,Já asi nepůjdu." Řekne smutně Becky.
,,A to jako proč?" Vyhrknou na ni kluci.
,,Musím něco vyřídit." Odpoví vážně, ale jde vidět že ji to mrzí.
Sally a Maya se na sebe koukají a nakonec se rozhodnou že to asi taky vynechají. Všichni se teď otočí směrem ke mně a čekají na mojí odpověď.
,,Ještě uvidím, dám vám vědět." Řeknu a zavolám číšníka, abychom zaplatili.
Před restaurací se rozloučíme a jdeme si každej po svých. Pozvu Becky k nám domů, protože s ní potřebuju něco probrat.

Dojdeme k nám a posadíme se v pokoji na postel.
,,Je všechno v pořádku?" Zeptám se, protože vidím, že se něco děje.
Pokusí se o úsměv, ale moc jí to nejde. ,,Rodiče se na dovolené rozešli, zítra se vrátí, protože by to spolu už nevydrželi."
Obejmu ji a ona ještě dodá.
,,Nevím jak to teď bude... možná se budeme muset s mámou přestěhovat, ale doufám, že to nějak vyřeší." Obejmu ji pevněji a snažím se ji povzbudit.
,,Všechno dobře dopadne Becky neboj."

Chvíli jsme v obětí pak mě chytne za ruce a řekne.
,,Co ty tu vlastně sedíš, měla by ses chystat na tu párty!"
Překvapeně se na ni podívám.
,,Nemusím tam jít, můžu trávit večer s tebou."
,,Děláš si srandu? Takovou příležitost nemůžeš odmítnout!" Zvedne se a vytáhne mě za ruce.
,,Tak a teď z tebe uděláme tu největší kočku světa. " Otevře mou skříň a hledá něco, co bych si mohla vzít.
,,Tyhle jsou pěkné!" Vytáhne černé šaty na ramínka.

 ,,Tyhle jsou pěkné!" Vytáhne černé šaty na ramínka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zvednu obočí a zkřížím ruce. ,,No tak to teda ne! Vždyť v tom umrznu!?"
Zasměje se a hodí je po mně. ,,Ale prosimtě to vydržíš."
Nakonec mě přemluví a já si šaty obleču.
,,A teď vlasy a make-up!" Znova mě chytne za ruku a táhne mě do koupelny.
Nemůžu udržet smích. ,,Tobě snad úplně hráblo?" Držím se za čelo.
,,Jen tě lehce namaluju, si přirozeně krásná nepotřebuješ tunu make-upu." Prohlíží si můj obličej.
,,Kolik je!" Vykřiknu.
,,Neboj stíháš." Uklidní mě.
,,Měla bych napsat Dennymu a Tomovi, že to platí, za chvíli jsem zpět."
Vyběhnu z koupelny uklouznu a fláknu sebou o zem. Becky se objeví nade mnou a snaží nesmát.
,,Pojď ty nemehlo." Podá mi ruku.
Vezmu rychle mobil a píšu klukům.

: Ten dnešek platí jdu tam s váma.

Tom: Ok v 8 jsem u tebe.

Denny: Ok uvidíme se.

S Becky doděláme make-up. Vlasy nakonec necháme tak, jak je mám. Rozloučíme se a jdu čekat na kluky před dům. Napíšu ještě rychle mamce, aby neměla starost.
,,Sluší ti to." Řekne někdo za mnou.
Otočím se a uvidím Dennyho. ,,Tobě taky." Prohlížím si co má na sobě.
Měl černou košili a volnější rifle. Ještě nikdy jsem ho v tomhle neviděla, ale slušelo mu to. Opět se ozve troubení. Tom prudce zabrzdí a prohlíží si nás.
,,Vy jste se teda vyfikli. " Usměje se. ,,Tak nasedat a jedem!"

Zhluboka DýchejKde žijí příběhy. Začni objevovat