12. Femeia a luat-o razna

1.3K 111 20
                                    

          Happy Valentine's Day, babies! Sper să va placa 🫣

Davis

          Aveam aproximativ un milion de intrebari și probleme pe cap și singurul lucru la care mă puteam gândi era de ce Easther arata ca un copil bătut de soarta.
          -Ai de gând să vorbești sau trebuie să te rog frumos? M-am răstit din nou la ea.
          -Ai de gând să nu mai tipi la mine de parca sunt un copil mic și neascultător sau mă ridic și plec? Mi-o întoarse numaidecât.
          -Chiar ai impresia ca o să te las pur și simplu să pleci? Am pufnit hohotind sec. Fii serioasa, iubire. Nu pleci nicăieri!
          Ochii ei m-au sfredelit câteva secunde interminabile înainte de a sari în picioare. M-a împins cu ambele mâini în piept și mi-a fluturat un deget în fata. Era atât de furioasa încat i se inrosisera obrajii.
-Fii atent la mine, Black! Doar ce am scăpat de un bărbat autoritar care are impresia ca poate să-mi spună ce să fac. Nu o să te las pe tine să-i iei locul!
M-am încruntat la ea.
-Despre ce mama dracului vorbești, Easther?
Femeia a oftat lung și și-a trecut mana prin par. M-a împins cu umărul când a trecut pe langa mine și a început să se miste de colo-colo prin camera. M-am sprijinit de comoda cu bratele incrucisate peste piept și i-am urmărit marșul agitat. Mi-era clar ca starea ei psihică e mult mai rea decât parea la prima vedere.
-M-am certat cu tata, mă anunță brusc. Defapt, nu chiar. Practic mi-am dat demisia.
-De la hotel?
Easther incuviinta dand din cap.
-Și de la a fii fiica lui, completa ridicând din umeri.
Aici m-a pierdut.
-Poți să-ti dai demisia de la a fii copilul părinților tai? Am întrebat chicotind.
Easther mi-a aruncat o privire menita să mă amuțească. Tot ce-a reușit a fost să-mi facă scula sa zvacneasca. Eram ca și mort.
-Poți, atunci când părinții tai te tratează ca pe o bucata de mobila pe care o muta cum vor ei! Îmi răspunse ea sec.
Ce bine ar fi fost dacă aș fi avut și eu informația aia cu ani în urma. Mi-aș fi dat demisia de la a fi fiul tatălui meu fara să clipesc.
-Și ce cauți aici? Fu următoarea întrebare la care voiam neaparat un răspuns.
Dacă-mi spunea ca venise la Killian, plănuiam să-l atârn pe imbecil în sufragerie, legat de testicule. Un singur cuvânt din gura lui Easther și mi-aș fi pierdut cumpătul. Deja eram furios. N-aveam nevoie de multe ca să înnebunesc de-a binelea.
-Îți vine să crezi sau nu, e singurul loc care mi-a venit în minte, spuse aruncându-și mâinile în aer.
Am privit-o curios, cu ambele sprâncene ridicate.
-Vorbesc serios, Davis. Am plecat de acasă așa cum mă vezi, fara bani, fara mașina, fara nimic. Nu am prieteni inafara de Cain și Abel și să mă duc acasă la Serena și Luca e fix același lucru cu a mă duce înapoi la tata cu coada intre picioare.
-Ihim, am murmurat absent.
Deci Easther avea nevoie de ajutor și găzduire. Oh, eram mai mult decât bucuros să i le ofer pe amandoi și chiar mai mult de atât, dar ceva mă zgaria pe creier.
-De ce stăteai la taclale cu Killian? De ce nu m-ai sunat să vin să te iau? De ce nu ai venit să mă trezești când ai ajuns aici? Am bombardat-o eu cu intrebari.
Easther nu făcu decât să maraie la mine. O clipa mai tarziu era foarte aproape de mine. Energia violenta pe care o emana îmi biciuia pielea goala. Am privit-o arogant cu o spranceana ridicata.
-Care e problema ta? Mă întrebă printre dinti, aproape în soapta. Trebuie să îți cer tie voie să vorbesc cu Killian sau cu oricine altcineva?
-Nu tocmai, dar aș prefera să o faci.
-Da? Mă întrebă rânjind. Foarte bine.
Easther o luase razna de-a binelea, asta e singura explicație logica pentru rahatul pe care l-a făcut în continuare. N-am avut timp nici macar să înteleg ce se întâmpla, ca ea navalise deja în camera de zi. Pana m-am dezmeticit și am zdughit-o după ea, a fost deja prea tarziu.
Easther era calare pe Killian-și pe laptopul lui- și îsi baga limba în gâtul nenorocitului. Eram... prea șocat ca să mă mișc. Prea șocat ca să respir. Voiam să o tarasc de pe el de par, dar în același timp voiam să văd ce mama dracului incearca să facă. Senzația aceea care mi-a răscolit pieptul? Oh, era gelozie. Habar n-am de ce, dar am savurat-o de parca era un deliciu.
Easther îl săruta pe cel care-mi fusese dintotdeauna dușman și se uita în ochii mei de parca mă săruta pe mine. Și știi care e partea cea mai bolnava? Nu mă puteam opri din privit. Mana mi-a coborât peste abdomen , mi-am prins erecția în palma și am strâns tare. Ochii ei au urmărit mișcarea mâinii mele.
-Stai, stai puțin! Icni Killian când și-a venit în fire.
A împins-o pe Easther cu blandete. Nu-i vedeam fata idiotului, dar eram sigur ca avea ochii cât cepele.
-Ce mama dracului faci, Da'Vierr? Întrebă el calm, poate și puțin amuzat.
-Nu-i treaba ta, îl repezi Easther sărind de pe el ca arsa.
-Nu-i treaba mea? Pufni el. Deci sari pe mine și-mi faci un control la amigdale cu limba, dar nu-i treaba mea?
-Exact! Nu are legatura cu tine, mormai ea ocolind canapeaua.
Trecu pe langa mine fara să-mi arunce vreo privire.
-Cred ca am uitat să îți cer voie, suiera peste umar.
Privirea mea și a lui Killian s-au intersectat o clipa.
-Ce dracului a fost asta? Mă întrebă idiotul.
-Condamnarea ta la moarte! Am scrasnit printre dinti. O să mă ocup de tine mai tarziu!
I-am întors spatele și am trântit ușa. Mi-am imaginat cum ușa aia îl izbește în nas.
-Easther, ai luat-o razna de-a binelea?!
-Aparent, da! Pufni ea de pe marginea patului. Care e problema, Davis? Ai făcut exact același lucru aseară, cu tipa aia din club, mai spuse ridicând aparent nepasatoare din umeri.
Îmi venea să o strâng de gat. Nu era doar o senzație, efectiv mă furnicau palmele.
-Eu n-o să o mai văd niciodată pe femeia aia. Tu o să îl vezi pe Killian când o să mă hotarasc să te dezleg de pat și să te las să iesi de aici.
Comentariul meu a părut ca-i zdruncina masca de bravura pentru o clipa. A reconstruit-o mult prea repede ca să îmi dau seama ce se ascunde sub ea.
-Cine ai impresia ca ești, Davis Black? Cine mama dracului te crezi? Defapt, știi ce? E vina mea! N-ar fi trebuit niciodată să vin la tine!
Sari în picioare și porni furioasa spre ușa.
Mi-am pierdut cumpătul.
Am marait când a trecut pe langa mine. Am întins mana și am prins-o de gat, apoi am smucit-o spre mine. Corpul ei s-a lovit de al meu. A icnit cu ochii strâns închiși. N-o strângeam tare, dar știam ca or să îi rămână urme roșii pe gâtul firav. Chestia asta mă stârnea aproape la fel de rau cum mă starnise să o văd sărutându-l pe Killian.
-O să iesi de aici în doua feluri, Easther, i-am soptit peste fata. Ori cu mine de mana, ori moarta.
În momentul ăla ar fi trebuit să-mi dau seama ca eram terminat. Ar fi trebuit să mă indepartez de ea și să mă calmez, pentru ca un bărbat furios și excitat în același timp e predispus să facă niște alegeri foarte nefericite.
-Nu îmi e frica de tine, îmi scuipa ea în fata, așezându-și palma peste a mea și apăsând-o mai tare pe gâtul ei.
-Nu îți e, am pufnit eu. Pentru ca ești inconstienta!
Și-a băgat mana în gatul meu și și-a înfipt unghiile în piele. Am inghitit în sec cu mana ei apăsată ferm pe jugulara mea.
-Atunci suntem doi!
Habar n-am care dintre noi a făcut prima miscare, dacă am fost eu sau dacă a fost ea. Buzele noastre s-au ciocnit mai violent decât temperamentale noastre furtunoase. Gura ei s-a deschis cu un geamăt. Mi-am trecut limba peste buzele ei apoi am muscat-o tare. Voiam să aman momentul in care aveam să i-o trag în gura cu limba mea.
Mi-a prins buza și a supt-o cu putere. Mana mi-a coborât de pe gâtul ei pe unul dintre sani și am început să-i frământ carnea în palma.
Apoi am sărutat-o de parca toată viața mea depindea de acel sărut, de gura ei calda și primitoare și atât de dornica să mă primească înăuntru. Era un război crunt intre noi.
-Dezbraca-te, i-am cerut gemand când unghiile ei mi-au zgâriat pieptul. Futu-i, am suspinat lăsându-mi capul pe spate.
-Sper ca de data asta te referi la haine.
Am fulgerat-o cu privirea.
-Știi ce? Mă ocup eu.
I-am prins tricoul ponosit intre degete și l-am rupt de la baza gatului pana jos. L-a lasat să-i alunece în jos pe mâini ca o cârpa folositoare în timp ce îsi scotea bocancii ajutându-se de picioare. În timpul asta eu îi impingeam pantalonii și lenjeria peste solduri. N-a durat mai mult de un minut pana când a rămas complet goala în fata mea.
Aveam nevoie de un moment.
M-a dat un pas în spate când a întins mana spre boxerii mei. Nu mă simțisem în viața mea atât de entuziasmat și nerăbdător în același timp. Voiam să o trântesc pe jos și să i-o trag ca un maniac și voiam să îi cercetez fiecare centimetru din corp, în același timp.
I-am admirat pe îndelete fiecare curbura și rotunjime. I-am mangaiat sânii cu privirea, abdomenul, soldurile și locul în care voiam cu disperare să ajung: intre picioarele ei incredibil de lungi. Am inghitit în sec când mi-am ridicat ochii spre ai ei.
Arata ca o creatura mitologică a cărei unic scop pe lume e să înnebunească muritorii de rând.
-Ești foarte frumoasa, Easther, am spus rasufland prelung.
-Și tu ești foarte frumos, Davis.
M-am mai uitat câteva clipe în ochii ei. Nu reușeam să-mi controlez tremurul corpului. Nu-mi aminteam un alt moment în viața mea în care să fi fost mai excitat decât atunci și tot voiam să trag de timp. De ce?
Pentru ca acea prima data cu Easther n-avea să mai existe după acel moment. Când mă transformasem intr-un lingău plangacios? Nici asta nu știu.
-Treci încoace, i-am cerut printre dinti.
Nu știam ca mă frustreaza mai mult: faptul ca parea așa stăpâna pe sine în timp ce eu mă descompunem langa ea, sau faptul ca reusise să mă scoată din minți așa cum nu reusise nici o femeie înaintea ei.
S-a apropiat de mine cu pasi de felina. Oh, da, Easther era o leoaica în trup de femeie. Ce mai trup și ce femeie!
Am prins-o de brat și am rasucit-o în același timp în care am tras-o mai aproape. Spatele ei s-a lovit de pieptul meu, dar mai important decât atât e ca fundul ei s-a lovit de bata de baseball din boxerii mei. I-am asezat o palma peste abdomen și am apăsat, făcându-i fesele să se preseze mai tare pe erecția mea. Am gemut cu capul dat pe spate.
-Atinge-te, i-am cerut cu un marait animalic.
Mi-a luat mana și a lipit-o de sanul ei. Mi-a apăsat degetele cu putere în carnea ei.
-Atinge-mă tu.
Am cedat și am făcut-o. I-am frământat sanul în palma, i-am muscat umarul și mi-am lasat mana să alunece intre picioarele ei. Aveam impresia ca femeia aia îsi băgase ghearele în creierul meu și îmi modifica ceva vital la nivel cerebral.
-Rahat, iubire, am mormait cu dintii înfipți în gatul ei. Ești fleașcă.
Chiar era. Umezeala îi coborase pana aproape de jumătatea coapselor.
Drept răspuns Easther a gemut și și-a strecurat mâinile la spate, intre noi. Mi-a împins boxerii peste solduri și mi-a prins erecția cu amandoua mâinile. Îmi tremurau genunchii ca unei virgine. Mi-am început viata sexuala de la cinspe' ani. Nici macar prima data, când chiar eram virgin, nu mă simțisem atât de idiot ca în clipa în care Easther și-a trecut degetele peste varful umed, împrăștiind lichidul de jur imprejur.
-Promit ca data viitoare o să mă comport mai decent, i-am spus în soapta, la ureche.
-N-o face, suspina și mâinile au început să i se miște din ce în ce mai repede, din ce în ce mai sigure. Nu-i nevoie să fii decent cu mine, Davis. Poți să fii oricât de pervers, libidinos și mitocan vrei să fii. E singurul moment în care o să accept să mă tratezi ca pe proprietatea ta personala.
Să. Mă. Ia. Naiba.
Am pierdut contactul cu realitatea. Mi-am infasurat mana în parul ei și i-am tras capul pe spate. Mi-am înfipt limba în gura ei la fel de violent cum mi-au zvacnit soldurile în fata, în pumnii ei care mă strângeau.
-Aseaza-te pe pat, i-am marait în gura. În genunchi!
Nici macar n-a clipit. Pur și simplu a făcut ce i-am cerut, fata să comenteze, fara să se lupte cu mine. Eram buimăcit de obedienta ei și chiar mai rau de imaginea din fata ochilor: Easther cu fundul în sus și pieptul lipit de saltea nu era ceva peste care puteam trece cu una, cu doua.
M-am apropiat încet de ea. I-am mangaiat spatele și fesele. Apoi am plesnit-o tare peste fund. A tresărit. Urma palmei mele i-a apărut intr-o fracțiune de secunda pe pielea alba, întinsa. Am plesnit-o din nou, pe cealaltă fesa și am așteptat pana când i-a apărut pe pielea roseata ce-o imita pe cealaltă.
Intrasem pe pilot automat. Am penetrat-o cu un deget, apoi cu doua și imediat după aceea cu trei. Era umeda, strâmtă si fierbinte. Perfecta. Suspinele ei au devenit gemete și corpul i s-a încordat ca o coarda mult prea întinsa. Mi-am scos degetele din ea și am plesnit-o exact acolo. A țipat scurt și s-a agățat cu ambele mâini de cearșaf.
-Desfa-ti picioarele, i-am cerut cât am cotrobăit în noptiera. Mai mult. Mai mult, Easther!
Am rupt ambalajul și mi-am pus prezervativul, apoi m-am intors în spatele ei.
-Am spus mai mult! M-am răstit printre dinti.
I-am prins genunchiul și i-am depărtat picioarele pana la limita dintre disconfort și durere. N-avea decât să sufere puțin. Merita cu vârf și îndesat, după e făcuse cu Killian. Nu era o idee buna să mă gândesc la asta când eram pe care să i-o trag. Tindeam să fiu un bărbat răzbunător și n-aș fi vrut să mă răzbun așa pe ea pentru ca îl sarutase pe idiotul ăla în fata mea.
M-am aplecat și mi-am lipit buzele de coloana ei.
-O să ti-o trag, Easther. Foarte tare.
-Bine, suspina tremurând sub mine. Sper ca nu e doar gura de tine, Davis.
I-am sărutat spatele din loc în loc, apoi fesele.
-O să te stric pentru orice nefericit o să te aibă după ce termin eu cu tine. Pentru asta o să îmi cer scuze de-acum. Nu-mi pare rau, dar tie o să îți para.
-Davis, suspina gafaind precipitat când am sărutat-o intre picioare, cu buzele și cu limba. Oh, Doamne!
M-am ridicat, am prins-o de solduri și m-am opintit în ea dintr-o mișcare, pana la capăt.
M-a luat amețeala și mi s-au înmuiat picioarele.
-Naiba să mă ia, am suspinat sfasiat pe interior. Doamne Sfinte, Easther.
Am rămas nemișcat clipe bune, pana când ea a început să se miste. Îsi împingea fundul în mine, mă forța să mă mișc în ea. Am scrasnit din dinti și mi-am înfipt degetele mai tare în soldurile ei, tinand-o pe loc.
-Tine-te bine, am atentionat-o, ca un băiat bun ce incercam să fiu.
M-am tras înapoi pana am ieșit aproape complet din ea, apoi m-am împins cu toată puterea înainte. Am gemut amandoi în același timp. Am repetat mișcarea din nou și din nou și din nou, din ce în ce mai repede și din ce în ce mai tare pana am ajuns să mă mișc în ea ca un posedat și tot aveam impresia ca nu-i suficient. Easther îsi ingropase fata în saltea, intr-o încercare aproape disperata de a-și ascunde țipetele scurte pe care nu mai putea să le oprească de fiecare dacă când mă impingeam cu forța și viteza în ea. Când am simțit fiorul rece coborându-mi pe coloana am sărit înapoi, lasand-o cu fundul în aer, tremurând din toate încheieturile.
M-am năpustit din nou asupra ei, am împins-o pe saltea cu fata în sus și m-am aruncat intre picioarele ei. Se uita la mine cu ochii pe jumătate deschiși. Era îmbujorata și respira superficial. Am întins mana și mi-am trecut un deget peste buza ei plină de jos. Era roșie de la cât și-o mușcase.
-Abia aștept să ti-o trag și aici, am murmurat simtind fluturi de anticipare în scula.
Rahat.
O secunda mai tarziu i-am prins fundul în palme și i-am ridicat soldurile spre fata mea, de parca era un bol cu mâncare. Exact așa am lins-o, supt-o și muscat-o, de parca era un festin. Am gemut când și-a dat drumul pe limba mea. Cine-ar fi crezut ca Easther Da'Vierr, care în mod normal parea o acritura, era defapt dulce ca mierea?
Mi-am tras mâinile și fundul i-a cazut pe saltea. Tremura atât de tare încat se mișca tot patul. M-am intins peste ea, am sarutat-o lung și apăsat. I-am prins un genunchi și l-am ridicat pana spre coastele mele, apoi m-am împins în ea.
Gemea și se zvârcolea sub mine, mă tragea și mă zgaria, îmi sugea limba și buzele și parea ca-și pierduse controlul. Eu, deși mă purtam ca un maniac, eram ciudat de lucid. Pentru prima data în viața, eram perfect conștient de mine. Știam exact ce vreau.
Pe Easther, în toate felurile și modurile posibile.
Gândul ăla m-a speriat atât de al dracului de tare încat, ca să îl alung, am început să o penetrez ca un turbat, cu viteza și forța, pana mi-am simțit mușchii si oasele arzând si protestând de la efort. Țipetele ei scurte se împleteau cu gemetele mele, se pierdeau în zgomotul pe care îl faceau corpurile noastre la fiecare mișcare violenta a mea pe care o întâmpina si o absorbea nesătulă și se contopeau toate în lemnul patului lovind ritmic peretele. Adevarata simfonie!
Ne-am dat drumul amandoi în același timp. Am căzut ca secerat peste ea și apoi m-am răsucit pe saltea, ca să nu o omor. Am intins o mana și am tras-o langa mine, foarte, foarte aproape. I-am infasurat pieptul și talia cu bratele, mi-am aruncat un picior peste coapsele ei. Mă jucam absent cu sfârcul ei întărit, scula mea încă tare o impungea in sold si eu ma întrebam dacă respirația o sa mi se mai liniștească vreodată. Ea stătea moale în bratele mele și mă lasa să fac tot ce voiam.
Atunci a fost prima data în toată viata mea când m-am gândit la un asemenea rahat. Mi-a trecut prin minte ca aș putea să mă obișnuiesc cu asa ceva. M-am speriat de moarte!

Aprinde-te #1 (Seria Anonymous Society)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum