29. Pentru totdeauna e o perioada lunga

1.1K 105 12
                                    

Davis

Am ieșit din camera în vârful picioarelor, zâmbind ca un imbecil. Nici macar când am dat cu ochii de Killian și Milan stand tolăniți pe marginea canapelei nu mi-a pierit zâmbetul. Mă simteam ciudat de binedispus, fericit chiar.
Cei doi mi-au aruncat câte o privire crucișă.
-Nu ne asteptam să ieși de acolo în următoarele trei zile, spuse Killian făcând semn cu capul spre ușa dormitorului.
          -Fii serios, am pufnit eu. Nu sunt animal! Când ati venit?
          -Acum puțin timp, ofta Milan. Ne-am luat câte o camera în hotel, ca tu și Easther să aveți putina intimitate.
          Asta era chiar... drăguț.
          -Nu a fost ideea mea, mă asigura Killian imediat. În LA am asistat atât de des la partidele voastre de sex încat nu înteleg de ce nu mă invitați și pe mine intre...
          M-am intins și i-am dat una peste cap. A șuierat, dar n-a comentat. Știa ca o meritase cu vârf și îndesat.
          -Easther ramane aici, i-am anuntat asezandu-mă pe unul dintre fotolii. E vreo problema pentru voi?
          -O să te opresti din a-ti bea mințile și a te purta ca un imbecil? Mă întrebă Killian, privindu-mă cu sprâncenele ridicare.
          -Evident, am pufnit eu.
          -Și o să începi să pui osul la treaba ca să putem termina porcăria asta? Ceru Milan să stie mai apoi.
          Am incuviintat dand din cap.
          -Atunci eu n-am nici o problema cu Easther, spuse Killian ridicând din umeri. Milan?
          -Nici pe mine nu mă deranjează.
          Nu mi-ar fi pasat dacă celor doi nu le conveneau noile condiții, dar o parte din mine a fost usurata ca cei doi erau de acord cu prezenta lui Easther. Simplifica foarte mult lucrurile.
          -Bine, îsi lovi Killian palmele. Cum o găsim pe Julie?
          M-am holbat la el cruciș. Milan mi-a surprins privirea.
          -Julie, numele din indiciul pe care l-ai furat din biserica? Îmi aminti el.
          Nu doar ca uitasem de indiciu dar aproape ca uitasem și de intrarea prin efracție în Casa Domnului. Mi se parea ca trecuseră trei vieți de noaptea trecuta pana acum.
          -Sunt cam un milion de Julie pe lume, am pufnit eu.
          -Bine, dar pe noi ne interesează numai cele din orașul asta, îmi atrase Killian atenția.
          -Eu zic să reducem lista și mai mult, sari Milan de pe canapea, luandu-și laptopul de pe masa. E clar ca aceasta fata are legătura cu biserica aia, din moment ce acolo era indiciul, nu?
          -Are logica, am spus eu gânditor. Ce propui să facem?
          -Să pornim de la ce știm deja, adică biserica, murmura cu ochii în ecran. Uite, am găsit. Biserica Sfânta Elena. Preotul Adam Hearbell este duhovnic și are program de consiliere cu enoriașii în fiecare după-amiaza.
          A trântit clapeta laptopului și ne-a privit pe rând.
          -Presupun ca mergem din nou la biserica, băieți.
          Am ridicat nepăsător din umeri. Realitatea încă nu mă prinsese complet din urma. Încă nu eram în apele mele după emoțiile de noaptea trecuta. Știam ca trebuia să o trezesc în curând pe Easther, dar ceva mă făcea să fiu reticent. Dacă se razgandise? Dacă acum, la lumina zilei, vedea lucrurile cu alți ochi și nu mai voia să rămână langa un ratat ca mine? Gândurile alea mi-au făcut dinții să se sterpezeasca.
          A venit pana aici din LA, m-am gândit. A spus ca vrea să rămână.
          -Puteți să mergeți doar voi? Îsi drese Killian vocea.
          -De ce? A pufnit Milan.
          Killian a ridicat nepăsător din umeri.
          -O să mergem împreuna, a spus Milan încruntat.
          -Stai puțin, am icnit surprind și entuziasmat. Killian, ti-e frica să nu dam iar peste nebuna aia?
          -Ce?! Pufni el. Bineînțeles ca nu îmi e frica, Black. Psihopata aia e pe jumătate cât mine, de ce mi-ar fi frica de ea?
          -Atunci nu ai nici un motiv pentru care să nu vii cu noi la... cum ai zis? Ce program?
          -Program de consiliere cu enoriașii, plescăi Milan rânjind.
          Killian și-a dat ochii peste cap, s-a ridicat și a plecat în camera lui trântind ușa. Milan era pe cale să facă același lucru când l-am oprit.
          -Ai spus ceva aseară, i-am amintit eu. Ai spus ca în Miami ai cunoscut pe cineva.
          -Am spus asta în cadrul jocului ăla stupid, pufni el. De unde știi ca nu e minciuna?
          -Pentru ca te-am auzit cum vorbești cu logodnica ta și știu ca minciuna era legata de ea, am presupus eu ridicând din umeri. Deci ori te minți pe tine ca o iubești pe Chloe, ori ai spus doua minciuni.
          -Ce importanta are, oricum? Mă lua la rost defensiv.
          Am rămas pe gânduri câteva clipe. Chiar așa, ce importanta avea pentru mine? De ce îmi pasa mie de Milan Petrov?
          Pentru ca și lui îi păsase de mine și îsi făcuse griji pentru mine. El și Killian deschiseseră drumul ăla pentru mine și Easther așa ca, după orice logica, îi eram dator macar cu câteva cuvinte.
          -Habar n-am, i-am răspuns ridicând din umeri. Cred ca voiam doar să mă asigur ca ești în regula, omule. Din moment ce ai simțit nevoia să specifici ca ai cunoscut pe cineva, m-am gândit ca trebuie să fie importanta pentru tine, atâta tot!
          -Davis, ofta el frecandu-și fata cu palmele. O să mă însor cu Chloe. Cât de importanta poate să fie o stripperiță pe cocaina cu care mi-am tras-o când eram beat mort, omule? Oricum n-o să o mai văd niciodată!
          Stripperiță pe cocaina? Milan beat mort? Fugi de-aici!
          -Bine, am murmurat cu jumătate de gura. Cum spui tu.
          Ne-am ridicat amandoi în același timp și am intrat în camerele noastre.
          Easther încă dormea neintoarsa. Probabil ziua de ieri o epuizase. M-am uitat la ea minute bune, cât de liniștită parea în somn, cu tot parul ravasit și imprastiat pe perna. Easther era o femeie superba în orice moment. Însă dormind goala în patul meu? Doamne Sfinte, era desprinsa din alta lume!
          M-am strecurat înapoi în pat, langa ea. Mi-am lipit pieptul de spatele ei și s-a foit ușor în somn. Și-a frecat fundul de scula mea care n-a ezitat nici o secunda să tresară și să se îmbățoșească. Am gemut încet, aproape de urechea ei. I-am sărutat umărul și ceafa, i-am lins lobul urechii.
          -Davis, a suspinat cu vocea gâtuită de somn.
          -Buna, am murmurat mușcându-i umărul. Cum ai dormit?
          -Minunat, ofta Easther. Nu am mai dormit așa adânc de o vesnicie.
          -Minunat, am cântat eu și mi-am împins soldurile spre fundul ei. Pentru ca cineva vrea să te salute.
          -Davis, chicoti ea amuzata.
          Și-a aruncat o mana în spate, peste soldurile mele. M-a prins de fund și m-a tras spre ea exact când și-a împins fundul în spate. Am gemut cu buzele în scobitura gatului ei. Mi-a împins pantalonii peste solduri și mi-a prins erecția în palma. A început să îsi miste mana de sus în jos cu energie și entuziasm.
          -Prezervativ, am scrasnit printre dinti când și-a împins și și-a ridicat fundul.
          Eram la o secunda distanta să intru în ea. Îsi freca umezeala fierbinte de mine.
          -Da-l naibi, a gemut suspinând. Iau anticoncepționale, sunt perfect sănătoasă și am încredere în tine.
          -Nu cred ca e o idee buna, am reușit sa protestez, incercand să mă conving mai mult pe mine decât pe ea.
          -Te vreau, murmura Easther intorcandu-și capul spre mine. Acum, a mai spus lingându-mi buzele. În mine.
          Cam atât cu rezistența mea, doamnelor și domnilor.
          M-am opintit în ea facand-o să icnească și să tresară. I-am prins un sân în palma și am strâns cu putere. La fiecare mișcare brusca și puternica pe care o făceam din solduri, Easther îsi împingea fundul în mine, cerând mai mult.
          A fost rapid, violent și brutal. Easther s-a ales cu doua orgasme, vanatai si sperma pe burta pentru ca să fiu al naibi dacă aveam de gând să risc să o împart cu un plod în viitorul apropiat!
          -Trebuie să îți spun ceva, mă anunță ridicându-se în capul oaselor.
          M-am uitat puțin neincrezator la ea.
          -Chiar în clipa asta? Am întrebat-o facand semn cu capul spre lichidul vâscos care i se prelingea pe burta.
          Și-a lasat privirea să-i alunece în aceeași directie, apoi s-a uitat la mine rânjind.
          -Nu mă deranjează, mă asigura ea.
          Probabil murisem și ajunsesem în rai. Alta explicație nu am reușit să găsesc.
          -Ce vrei să îmi spui? Am întrebat-o clipind des ca să îmi revin din buimaceala.
          -Aseară mi-ai spus ca te-ai îndrăgostit de mine, îmi aminti ea. Încă mai simți asta?
          Am incuviintat dand din cap.
          -Nu-mi pot imagina o zi în care nu o să fiu îndrăgostit de tine, Easth, am murmurat mangaindu-i absent coapsa.
          -Și eu, îsi drese ea glasul, ferindu-și privirea. Adică, bănuiesc ca e evident ca și eu simt la fel pentru tine din moment ce am venit pana aici pe nepusa masa.
          -Adică? Am intrebat încurcat.
          Înțelegeam ce zice, dar nu înțelegeam.
          -Și eu m-am îndrăgostit de tine, Davis, murmura abia inteligibil.
          Am clipit de doua ori. Apoi încă o data.
          -Te-ai... vorbești serios?
          Vocea mea suna straniu de ascutita în acel moment. Neîncrederea din ea se putea auzi de la parterul hotelului.
          Easther încuviințădand din cap și mă privi pe sub genele incredibil de lungi, cu ochii ei incredibil de cenușii.
          -De ce aș glumi cu așa ceva?
          -Habar n-am, Easth, am spus ridicând din umeri. Nimeni nu mi-a mai spus ca s-a îndrăgostit de mine pana acum.
          Easther și-a dat ochii peste cap, a pufnit și a sărit din pat.
          -Sigur, spuse hohotind sec. Iar eu o să te cred pe cuvânt!
          -Vorbesc serios! M-am grăbit să o asigur impleticindu-mă după ea la baie. Poate m-am culcat cu câteva... poate ceva mai multe femei, dar niciuna dintre ele nu m-am vrut mai mult decât a ținut partida de sex, Easth.
          S-a uitat lung la mine, aproape cu ... mila în ochi. Era derutant. Deasemenea, nimănui nu îi fusese vreodată mila de mine. Ca din senin Easther s-a năpustit asupra mea și m-a îmbrățișat. Era genul ăla de imbratisare care voia să îți transmită ceva, doar ca eu nu înțelegeam ce anume. Totuși am savurat apropierea dintre noi.
          -Îmi pare rau pentru copilăria ta, spuse cu vocea franta. Îmi pare rau ca taica-tu a fost un nemernic și te-a folosit. Îmi pare rau ca nimeni nu te-a văzut așa cum meriți să fii văzut, pentru ca meriți, Davis. Și îmi pare rau ca am așteptat atât de mult pana să vin după tine.
          Caldura care mă coplesise din interior? Mai ca m-am topit în bratele ei.
          -E posibil să te iubesc, Easther, am murmurat înghitind în sec. Nu pe viitor, ci chiar în clipa asta. Și nu numai din cauza sexului incredibil și a fundului tau de milioane. E posibil să te iubesc... pe bune!
          Easther a chicotit cu obrazul lipit de pieptul meu.
          -Anunța-mă când ești sigur, surase ea înainte de a se indeparta de mine ca să intre în dus.
          I-am refuzat invitația de a mă alătura, dar n-am plecat. Am rămas acolo, în mijlocul băii, uitându-mă la ea cât și-a făcut dus.
          Stăteam complet dezbrăcat, fizic și emoțional, vulnerabil și cu toate tatuajele-cele de pe piele și cele din suflet- la vedere în fata ei. Ar fi trebuit să mă simt slab și expus. Nu mă simțisem niciodată mai puternic decât în clipa aceea.
          Adevarul e ca o mințisem pe Easther. Nu banuiam ca o iubesc. Știam asta cu o certitudine care mă făcea să-mi pierd mințile. Nu fusesem în viața mea mai sigur de ceva decât eram de faptul ca eu și Easther eram pentru totdeauna.

Aprinde-te #1 (Seria Anonymous Society)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum