13. Amatori și profesionisti

1.2K 109 25
                                    

          Easther

          Davis n-a glumit. În mai multe privințe.
          Mi-a promis ca o să mi-o tragă foarte tare? S-a ținut de cuvânt.
          Mi-a promis ca n-o să mai vreau pe nimeni după el? Aveam o bănuiala ca și asta era perfect adevărat.
          Mi-a promis ca n-o să ies din camera aia decât cu el de mana sau moarta? Iată ca și în privința asta s-a ținut de cuvânt.
          Chiar când ieșeam din dormitorul lui, ținându-l de mana, m-am gândit ca Davis Black e un tâlhar care îsi respecta promisiunile. Cine ar fi crezut?
          Nu mă gândisem la nimic în timpul acelei partide incredibile de sex și nu doar pentru ca mintea mea se oprise, dar și pentru ca nu mi-a pasat. Killian? Ceilalți oameni din hotel? Trecătorii de pe strada? Oh, da, fuseserăm foarte galagiosi, probabil gemetele mele se auziseră pe tot bulevardul.
          Însă acum, imbracata cu un tricou de-al lui Davis și pantalonii mei scurti, în picioarele goale, cu parul ciufulit și stânjeneala asezata comod în oase, ieșeam să dau piept cu consecințele acțiunilor mele. Una dintre acele consecințe a fost privirea foarte grăitoare pe care ne-a aruncat-o Killian, care nu se mișcase de pe canapea.
          -Chiar ai stat aici și ai ascultat tot, ca un pervers libidinos? Se burzului Davis oprindu-se ca să se holbeze la Killian.
          -Eu sunt perversul dintre noi doi, omule? Hohoti acesta scurt. Te-ai uitat cum mi-a băgat limba pe gat și apoi i-ai tras-o, Black. Te rog să îți revizuiești definiția cuvântului pervers.
          În punctul ăla aveam impresia ca podeaua o să se deschidă și o să mă inghita cu totul. Intr-un fel, chiar  speram să se intample.
          Apoi m-am oprit o clipa și m-am gândit: de ce naiba mă fastaceam? Ok, făcusem sex cu un tip mai sexy ca diavolul și mai fierbinte ca tot iadul, dar cine naiba îl pusese pe Killian să asculte? În nici un caz eu, așa ca de ce naiba mă simteam așa rusinata? De ce mă jenam de un lucru perfect normal, biologic și consensual care se întâmplase intre mine și bărbatul care-mi dădea foc la libido?
          Mi-am ridicat bărbia mândra și m-am uitat direct în ochii lui Killian.
          -Avem probleme mai mari decât apucăturile tale sexuale dubioase, Davis, continua Killian fluturând mana intr-un gest nepasator. Ti-ai verificat recent telefonul?
          -Da, spuse acesta tragandu-mă după el spre canapea. Nu am nimic nou pe el.
          Eu însă aveam cam un milion de mesaje și apeluri de la... ei bine, de la tot clanul Da'Vierr/Moretti, Marshall. Nici macar nu mă obosisem să verific toate notificările.
          -Celălalt telefon, Black, scrasni Killian.
          -Oh, ăla, pufni Davis dându-și ochii peste cap. Nu, nu l-am verificat. Avem o misiune noua?
          Killian incuviinta dand din cap. Privirea lui era de necitit, nu-mi dădeam seama dacă trebuiau să omoare pe cineva sau să salveze balenele. A aruncat un telefon spre Davis. Acesta l-a prins fara pic de efort și și-a lasat ochii în jos, spre ecran.
          Mi-am permis o clipa în care să mă comport ca o fata nătângă, care tocmai avusese parte de doua orgasme atât de violente, încat încă-mi tremurau genunchii. Davis era în foarte multe feluri și avea foarte multe defecte, dar un lucru era cert: știa să-mi folosească trupul pentru plăcerea lui și a mea ca un maestru, de parca el era posesorul meu.
          Gândul ăla îmi trimitea fiori în tot capul. M-am foit agitata pe canapea, langa Davis. Și-a trântit palma pe coapsa mea, usturimea m-a făcut să tresar. M-am holbat câteva clipe la el, mult prea surprinsă ca să fac sau spun ceva. Apoi privirea mi s-a îngustat și l-am plesnit peste mana.
          -Nu pleci de langa mine, Easther, mă anunță  fara să îsi ridice ochii din telefon.
          -Am impresia ca începe să devină un obicei să mă plesnești, am șuierat incercand din nou să îi împing mana de pe coapsa mea.
          Și-a înfipt degetele mai adânc in pielea mea. A trebuit să strâng din dinti ca să nu icnesc. Privirea lui mă fulgera. Culoarea ochilor lui era mai mult bleumarin decât verde în acel moment și alături de tatuaje, parul ravasit și pieptul dezgolit acoperit de tatuaje... arata delicios.
          -Nu te-am auzit să te plângi mai devreme, îmi spuse cu o sclipire diabolica în ochi.
          Am inghitit în sec. Îmi tremurau măruntaiele. Am avut nevoie de toată stapanirea de sine pe care am putut să o găsesc în mine ca să nu mă năpustesc asupra lui și să nu îl incalec exact în clipa aia.
          -Ti-am spus ca o să accept să te comporți ca un mitocan intr-un singur context, i-am amintit respirând din ce în ce mai greu pe măsura ce privirea lui pătrunzătoare se mișca pe corpul meu. Iar acum nu e cazul.
          Și-a ridicat din nou ochii spre ai mei.
          -Nu pleci de langa mine, Easther. Nu negociem asta.
          Killian a tușit insinuant. Uitasem cu desăvârșire de prezenta lui atât de aproape. Mi-am mutat privirea de la Davis înainte ca rațiunea mea să arunce noțiunea de consecințe pe fereastra-din nou.
          -Ce va cere noua ghicitoare? Am întrebat intr-o încercare disperata de a schimba subiectul.
          -N-am înteles nimic, îmi spuse Davis și îmi întinse telefonul. Uita-te și tu.
          -Nici eu n-am înteles nici un rahat, ofta Killian trântind clapeta de la laptop și aruncându-l langa el.
          Mi-am coborât privirea spre ecran.

Aprinde-te #1 (Seria Anonymous Society)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum