Davis
Următoarea sarcina a venit după zile întreci de liniște și pace. A picat ca un trăsnet care m-a lovit în plin.
Aproape ca uitasem de ce sunt în LA, aproape ca uitasem ca Easther nu e un scop, ci un mijloc și distragere. Trebuia să raman focusat la ce aveam de făcut. Era al naibi de dificil. Aproape ca mi-am frânt gâtul de ciuda când m-am furișat din patul și din casa ei în creierii dimineții ca să mă întorc la hotel.
Pe drum, singur în mașina în tragicul lejer de la șase dimineața, am încercat să-mi pun ordine în gânduri. Primul a fost ca Easther e incredibila și chiar era. Al doilea a fost ca, oricât de incredibila ar fi fost, nu era ceva permanent sau macar pe termen lung. Easther, la fel ca celelalte femei care fuseseră în viața mea de-a lungul timpului, se bucura din plin de timpul petrecut împreuna tocmai pentru ca știa ca e limitat. Nimeni nu-l voia pentru totdeauna pe bărbatul dezaxat, imoral și cu probleme grave de comportament.
M-am gândit și la ultimul mesaj care venise pe telefon în acea dimineața. Era scurt și ambiguu, dar aveam o bănuiala despre ce ar putea să fie vorba. Voiam să vorbesc cu Milan și Killian mai intai.
În sufrageria apartamentului negru din hotel m-a intampinat o duhoare crunta de iarba și alcool. Am strâmbat din nas privind dezastrul din jur. Ticalosii aia doi dadusera o petrecere în lipsa mea? Am găsit pe masa o jumătate de joint. L-am luat, l-am aprins și am intrat în dormitorul meu. Era al dracului de tare.
-Ce mama dracului faci, Moriatis? Am pufnit intrigat.
Serios, era greu să explic ce aveam în fata ochilor.
Killian dormea de-a curmezisul patului. Mai erau și doua femei acolo, care păreau leșinate cu membrele răsfirate peste tot, goale pușcă. Dar nu asta era surprinzător, ci cătușele roz pe care le avea Killian la fiecare mana, alea m-au surprins.
-Iesi, marai el fara să-și deschidă ochii.
-Avem treaba, am lătrat din cadrul usi. Dacă eu am putut să mă trezesc la ora asta, atunci o să te trezești și tu, o să îți trimiți prietenele acasă și-o să stam puțin de vorba despre dezinfecția pe care trebuie să o cer să se facă în camera mea. Ai cinci minute la dispoziție să te faci prezentabil, Moriatis!
Am trântit ușa sub ploaia de injuraturi a lui Killian.
În camera lui Milan situația era cu totul alta. Omul dormea singur în pat, în pijamalele lui luxoase. Locul era mai curat decât secția de neonatologie de la vreunui spital. Am intrat în vârful picioarelor, am închis ușa și am aruncat chiștocul jointului intr-o vaza, apoi m-am hlizit ca un imbecil când mi-am scos incaltarile și m-am strecurat în pat, în spatele lui.
Milan dormea dus. N-a simțit și n-a auzit nimic. Mă uitam în toate partile întrebându-mă ce să fac ca să îl trezesc. Exact atunci a început telefonul să îi sune. Ha, si cica providența nu lucrează! Am rămas nemișcat în spatele lui cât a bâjbâit orbește după telefon și a răspuns.
-Chloe? Ce s-a intamplat?
Era liniște deplina, așa ca am reușit să aud ce îi zicea femeia.
-Nu pot să ies din casa, se plângea ea. Am o duzina de paparazzi pe peluza din fata casei.
Milan ofta lung și apăsat.
-Ce pot să fac eu, iubito? Sunt literalmente în partea cealaltă a continentului! Taica-tu nu e acasă?
-Ba da, dar a spus ca nu-i problema lui și ca presa nu e pe urmele mele din cauza lui. A mai spus și ca ar trebui să fii aici, nu în partea cealaltă a continentului.
-Îți trimit numărul lui Kaleb, șeful echipei mele de paza. Vorbește cu el și vezi dacă gaseste doi oameni care să te însoțească pana se liniștesc apele.
-Aș prefera să vii tu înapoi acasă, chitai femeia.
Tăcere. Milan și-a ținut gura. Ar fi trebuit să-i spună ca și el ar prefera să fie acolo, cu ea, dar nu. Ceea ce a spus a fost:
-Asta e situația acum, Chloe. Ti-am explicat deja ca nu pot face nimic ca să grăbesc lucrurile aici.
-Da, dar nu mi-ai explicat despre ce fel de lucruri e vorba, se lamenta ea.
Milan a oftat din nou și s-a foit. S-a scărpinat în cap.
-O să îți povestesc alta data, bine? Aș vrea să mai prind o ora de somn înainte să-mi încep ziua.
Vezi să nu!
În timp ce femeia incepu să turuie vrute și nevrute, mi-am ridicat încet mana. Îmi tineam respirația. L-am atins pe Milan cu vârful degetelor pe ureche.
Idiotul a tresărit și a icnit de parca îi bagasem un vibrator XXL în fund. A sărit din pat ca ars, direct în picioare. Mi-am îngropat fata în perna și am ras pe înfundate. Aveam impresia ca o să leșin.
-Chloe, te sun mai tarziu, se răsti el la telefon înainte de a-l inchide.
Mi-a aruncat cu telefonul în coaste. În mod ciudat, chestia asta n-a făcut decât să mă amuze și mai tare. M-am răsucit pe spate și am ras atât de tare și atât de mult încat mă dureau fălcile și abdomenul.
-Ce dracului e în neregula cu tine, Black? Se agita el gesticuland la capătul răbdării.
Nu am reușit să mă opresc din ras ca să îi răspuns. N-am reușit să mă adun nici când ușa camerei s-a deschis, Killian a intrat pe trei cărări și s-a prăvălit pe saltea.
-Sigur, tavaliti-va în patul meu, idioților, se răsti Milan. Exact așa voiam să îmi petrec dimineața!
-Mai taci odată, mormai Killian. Stai dracului jos.
-Cărui fapt îi datorez aceasta intruziune deloc necesara la... șapte dimineața?!
-Intreaba-l pe Black, îi sugera Killian ridicându-se intr-un cot. Tot el m-a trezit și pe mine.
Amandoi s-au holbat la mine. Abia reușisem să mă adun după criza de ras pe care o avusesem. Trebuia să respir adânc ca să mă calmez, așa ca a durat ceva pana când mi-am dres vocea și am răspuns.
-Avem o noua misiune, le-am spus scotand telefonul din buzunar și aruncându-l pe pat la întâmplare. Ati fi știut asta dacă n-ați fi fost prea ocupati să beti, să va drogați și să vi-o trageti noaptea trecuta!
Milan s-a crispat tot cu ochii la mine.
-Tot ce am făcut a fost să dorm aici, Black. Abtine-te din a face presupuneri de rahat!
-Chiar așa, Black, abtine-te din a face presupuneri de rahat. În plus, adauga rânjind, tu faci maratoane cu Da'Vierr de aproape o saptamana și niciunul dintre noi n-a comentat nimic despre asta.
-Tocmai ai făcut-o, Moriatis, am scrasnit din dinti, foarte deranjat de comentariul lui. Citiți mesajul ăla și o să vorbim după.
Știam pe de rost ce citeau ei.
CITEȘTI
Aprinde-te #1 (Seria Anonymous Society)
RomanceUn hot la drumul mare. Un milionar excentric. Un politician cu moralitate îndoielnică. Alege unul. Te provoc, alege numai unul! Un amestec desăvârșit intre o tornada, un uragan si un ciclon. N-ai inteles de ce dezastrele naturale sunt numite după oa...