18. Salt în gol

1K 106 20
                                    

Davis

Mare parte a zilelor și aproape toate noaptile alergam mai ceva ca niște cai de curse prin tot blestematul de LA intr-o vanatoare nebuna de comori. Orașul era împânzit de indicii, iar noi trebuia să le adunam pe toate. Erau zece! la număr. După cinci zile și cinci nopți de maraton, aveam doar trei dintre ele si eu eram la numai un indiciu distanta să-mi iau picioarele la spinare.
Totuși nu mă lăsa inima să parasesc LA-ul. De ce? Pentru ca în orașul îngerilor o găsisem pe avocata diavolului, femeia care luase dreptatea în mâinile ei mici și-o ciopartise cu niște cuțite foarte ascutite.
Da, despre Easther vorbesc. Aceeași Easther care m-a lasat să gândesc cele mai rele lucruri despre ea, apoi mi-a tras-o de-am văzut stele verzi și abia după aceea s-a gândit sa imi spună adevarul ei.
Eram un rahat cu ochi pentru cum mă comportasem cu ea? Cu siguranța. Dar nu era în totalitate vina mea. Avusese ocazia să îmi spună ce se întâmplase defapt acolo, și n-a făcut-o.
Are logica ce spun? Are logica ceva din tot ce am spus sau făcut pana acum?
În fiecare noapte, după ce vanatoarea de comori ne epuiza și ne toca mărunt toti nervii, îi lăsam pe Killian și Milan în fata hotelului în care locuiam și plecam la hotelul în fata căruia mai aveam puțin și-mi montam un cort. În fiecare noapte stăteam în receptie, cu ochii pe ușa biroului lui Easther, întrebându-mă ce face acolo, cu cine e și dacă se gandeste vreodata la mine. Uneori o vedeam când trecea prin receptie, uneori nu. Niciodată nu se uita la mine și eu niciodată nu încercam să vorbesc cu ea.
Nici macar nu înțelegeam de ce continui să mă perind în locul ăla. Easther fusese mai mult decât clara când spusese să mă duc naibi.
Stăteam în mașina, în fata la Havens Piramide. Încercam să mă conving să cobor, să dau navala în hotel, să o arunc pe Easther pe un umar și apoi să...
Apoi, ce? N-aveam nici o idee.
Mi-am frecat fata cu palmele, m-am prins de par și am strâns cu putere. De ce nu puteam pur și simplu să renunț la lupta aceea inutilă? Știusem încă de la început ca Easther avea să fie ceva temporar și ca drumurile noastre se vor separa, însă nu eram gata să-i dau drumul. Nu încă.
Am coborât din mașina cu o determinare de fier. Eu eram Davis Black și obțineam întotdeauna ceea ce-mi doream indiferent de mijloace.
Am ocolit mașina, am traversat trotuarul și ușile automate s-au deschis în fata mea exact când telefonul acela blestemat a anuntat intrarea unui apel. Am scrasnit din dinti și m-am oprit ca trăsnit.

Gaseste-o pe Easther. Ai trei ore la dispoziție. O să ne jucam rece-cald.

Am citit de cinci ori cuvintele alea înainte ca mintea mea amorțită să le priceapă pe deplin. Ca să o găsesc pe Easther ar fi trebuit ca ea... să lipsească.
Am luat-o la goana prin ușile ce ramasesera deschise și nu m-am oprit pana când n-am ajuns la receptie. În goana mea nebuna mai ca am dat peste trei oameni.
-Easther, am țipat precipitat la fata căreia îi înghețase zâmbetul pe buze. Unde e Easther?
-Domnisoara Da'Vierr nu e aici, domnule. Nu a venit în noaptea asta, îmi spuse ea incordata.
-Ești sigura? Am intrebat prinzandu-mă cu ambele mâini de marginea tejghelei.
-Foarte sigura, domnule, îmi spuse ea incuviintand din cap. Dar domnul...
-Nu îmi pasa de nici un domn! Am țipat rasucindu-mă pe calcaie.
Am încercat să o sun și nu mi-a răspuns. I-am trimis un mesaj la care n-ar fi avut oricum timp să îmi răspundă înainte de a-l trimite pe al doilea și de a o suna din nou.
Când am înteles ca n-o să îmi răspundă, l-am sunat pe Reece. Nici macar nu îmi aminteam exact cum ajunsese numărul lui în telefonul meu, dar nici ca-mi pasa în clipa aia.
-Easther, am lătrat la telefon. Unde e?
-Buna seara și tie, domnule Black. Ce onoare pe capul meu, pufni Reece de la capătul celălat al liniei, politicos ca un babuin care se scărpina în fundul păros de fata cu toată lumea.
-Știi unde e Easther sau nu? Am marait printre dinti ieșind în aerul încărcat și tensionat de afara.
-De ce mă intrebi? Ceru el să stie.
I-am închis telefonul.
De pe celălalt telefon am trimis un mesaj dementul acela. Nu am vrut să știu decât unde e Easther. Am așteptat un minut intreb pe trotuar în așteptarea răspunsului care nu a mai venit. M-am urcat în mașina injurand. Imediat ce am pornit motorul am primit un alt mesaj.

Aprinde-te #1 (Seria Anonymous Society)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum