Aşk sadece Aptallıktır.

1.7K 65 13
                                    

Nasılsınız dostlar ğardaşlar arkadaşlar iyi misiniz ? Diyilseniz de iyi olun amk OKEYYY??!! cidden iyi olun lan neyse hadi başlayalım ;)

Lisa

Bir anda Jennie hiç beklemediğim bir şey söyledi...

Başını göğüsümden kaldırdı ve konuşmaya başladı

"Lisa.." dedi ve durdu ne diyeceğini merak ediyordum.

"Söyle Jennie" dedim ve gözlerine bakmaya başladım bir anda gözleri doldu ve yavaşça

"Lisa ben sana aşık oldum.." dedi kısık bir sesle gözlerimi Jennienin gözünden ayırmadan ona bakıyordum

Ne cevap vermem gerekiyordu ? ne yapmalıydım ? Jennieyi seviyor muydum ? Jennie neden beni seviyor ki ? Bu kadar kısa bir sürede bana aşık olması mantıklı mıydı ki ?

Bunları düşünürken Jennienin hıçkırık sesi düşüncelerimi böldü ağlıyordu...Bir anda başını boynuma gömdü ve hıçkırarak ağalama başladı.kisa bir süre sonra Jennie başını boynumdan kaldırıp konuşmaya başladı.

"Lisa-a lütfen beni r-reed etme bunu d-düşün olur mu-u ?" Ağlamaktan konuşamıyordu bile gözlerimi kapattım ve düşünmeye devam ettim.

Bir anda Jennienin nefesini yüzümde hiss etmemle gözlerimi açtım Jennie bana gülümseyerek bakıyordu yavaşça dudaklarıma yaklaştı tam öpeceği sırada onu sert bir şekilde ittim Jennieyi o kadar sert itmiştim ki yataktan yere düşmüş ve başını çarptığı için sesli bir şekilde inlemişti. Bu umrumda bile değildi sadece Jennie ile yaptıklarım doğru diyildi başımı ellerimin arasına alarak düşünmeye başladım

Ben Jennieyi sevmiyordum bile onu öpmem onunla birlikte olmam doğru diyildi. Jennienin duyguları umurumda diyil ama Karina bunları öğrenirse bu hiç iyi olmaz ahh tanrım ne yaptım ben.

Düşüncelerimi Jennienin kısık sesi böldü.

"Lisa iyi misin ? Bir şey mi oldu ? Başın mi ağrıyor Lisa ? " Yavaşça ve masumca sormuştu onun bu sesini duyanlar az önce benimle sevişirken sergilediği performansı görseler inanmazlardi. Bu kız ondan nefret ediyorum ama onunla birlikte oluyorum. Ondan nefret ediyorum ama onu öpüyorum. Tanrı aşkına ne yapıyorum bennn diye düşünmeye başladım

Jennie yavaşca elini yüzüme çıkardı ve okşamaya başladı. O an sert bir şekilde elini ittim ve yataktan kalkıp kıyafetlerimi giymeye başladım.

"L-lisa ne oldu ? yanlış bir şey mi yaptım ?" Diye sordu ama ben onu umursamadan kıyafetlerimi giymeye devam ettim o ise ağlayarak yanıma gelip diz çöktü

"L-lisa ne olur y-yapma böyle ne olurrr l-lisa yanlış bir şey y-yaptıysam ne olur söyle l-lisa yanlışım s-seni sevmek miydi ?" Dedi ve tekrar ağlamağa başladı bu kızın duyguları umrumda değil karşımda ağlaması bile sadece onu aciz yapıyor o kadar.

"Ayağa kalk Kim!" Dedim sert bir sesle hemen korkarak ayağa kalkmaya çalıştı ama kalkamadı bunun sebebi az önce yaptığımız seks yüzünden canı acıyor ve ayakta bile zor duruyordu. Tekrar kalkmaya çalıştı ama tekrar yere düştü ve sesli bir şekilde inledi.

Jennienin kolundan tuttum ve sert bir şekilde ayağa kaldırdım.

"BENI DINLE KIM. ŞU ANDA KARŞIMDA BÖYLE AĞLAYAN ACIZ VE APTAL BIR INSANLADAN FARKIN YOK. VE BEN ÖYLE INSANLARDAN NEFRET EDERIM. SANA BENDEN UZAK DURMANI SÖYLEMIŞTIM.SENI SADECE KULLANDIM BUNUN NEYINI ANLAMIYORSUN ?! VE HALA KARŞIMDA ACIZ VE ZAVALLI BIRI GIBI AĞLAYIP AŞKTAN BAHS EDIYORSUN DUYGULARIN UMRUMDA DIYIL KIM . SENI SADECE KULLANDIM ZAVALLI GIBI AGLAMAYI KESS! VE SANA SON UYARIM BIR DAHA BENIM KARŞIMA ÇIKMAA. VE UNUTMADAN SENDEN NEFRET EDIYORUM JENNIERUBYJANE." dedim ve kapıya doğru irerledim bir anda bir anda Jennie bağırmaya başladı.

"O ZAMAN NEDEN BENI KISKANIYORMUŞ GIBI YAPTIN ? NEDEN ? NEDEN BENI ÖPTÜNN ? PEKI NEDEN HICKIMSEYE DIYIL DE BANA BAKINCA GÖZLERIN GÜLDÜ LISA ? NEDEN ? NEDEN LISA NEDEN ?" diye haykırdı

"Seni kullandım Jennie neyini anlamıyorsun ?! Kıt mısın ? Aptal mısın Jennie ? Yoksa aciz bir sürtük müsün Jennie ?" Dedim ve ona baktım hiç bir cevap vermedi. sadece başını yere eğmiş gözlerini bir yere sabitlemiş ağlıyordu. Kapıya doğru irerledim ve kapıyı açmaya çalıştım.

Tabiyikide açılmadı sonunda kapıyı tekmeleyerek açmaya çalıştım ve bir anda birisinin kapının kilidini açtığını duydum kapıyı açıp bir adet sinirli bir beni ve ağlayan Jennieyi beklemeyen Jungkook karşıladı bizi şaşkın şaşkın bize bakmaya başladı.bir anda yakalarından yapmıştım ve duvara ittim

"NEDEN YAPTIN LAN BUNU OROSPU ÇOCUĞU ? NE OLMASINI BEKLIYORDUN AMINA KOYARIM ? NEDEN BÖYLE SIKIK BIR GÖREV VERDIN LAN ŞEREFSIZ ? HEPSI SENIN SUÇUN LAN" diyerek bağırdım o ise sadece bana baktı ve sustu diğerleri de bizim sesimize hemen toplandı. Ve soru sormaya başladılar Rose hemen yanıma geldi ve bana bakıp konuştu.

"Lisa ne oldu hm? Anlat neden bu kadar sinirlisin ve neden Jennie ağlıyor ? Jungkookun ne suçu var ? " diye sordu sakin bir sesle ben ise

"O kızın ismini bir daha anma Rosè ve Jungkookumuz o sikik görevi vermeseydi ben sinirili olmazdım.Diyil mi Jungkookkkk" dedim sert bir sele ellerim hâlâ Jungkookun yakasındaydi. Diğeri ise bunun sadece bir oyun olduğunu ve Jungkookun bir suçu olmadığını söylemişti. Ben ise onları dinlememiştim bile.
O anda Jisoonun Jennienin yanında olduğunu gördüm bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Ben ise gözlerimi devirip

"Ne yapayim Jisoo arkadaşın bu kadar aptal olmasaydı benim bir suçum yok" dedim o sırada Jennie bana baktı o an gözlerindeki hayal kırıklığını gördüm. Sonra Jisoo konuştu

"Jen hadi kalk kıyafetlerini giydirelim ve eve gidelim hadi bebeğim hadi güzel arkadaşım hadi" dedi ve Jennieyi kaldırmaya çalıştı Jennie ise kısık bir sesle konuştu

"Unnie biraz yanlız kala bilir miyim sonra gideriz " dedi ve Jisooya gülümsemeye çalıştı Jisoo odandan çıktı ve herkes bana bakmaya başladı.

"Ne yaptın lan kıza ? " Diye sordu taehyung herkes bana bakıyordu ve cevap bekliyordu.

"Onu sadece kullandım o kadar" dedim rahat bir şekilde herkes bana kötü kötü bakmaya başladı.

Ben ise onları umursamadan Jungkookun yakasını bıraktım ve evden çıkmak için kapıya yöneldim tam o sırada Jennienin odasından kırılma ve çığlık sesi duydum....

Okumadan atıyorum bir sorun varsa kusura bakmayın :(

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin