onun gibi kokuyordu...

615 41 7
                                    

"Ahh geliyorum" dedim ve sertçe karnına sürtünmeye devam ettim. Lisa ağzını göğüsüme yaklaştırdı ve göğüs ucumu emmeye başladı. Zevkimi 2 katına çıkarıyordu. Boşalacağım sırada lisanın saçlarına yapıştim ve onu kendime bastırdım. Lisa göğüsümü böyük bir zevkle emmeye başladı. Aldığım zevk çok fazlaydı ve kendimi daha faza tutamayarak Lisanin karnına boşaldım...

Lisa

Jennie ile seviştikten sonra duş almamış ve ardından yemeğe inmiştik. Annesi ve babası bize imalı bir şekilde bakıyordu. Sanırım duymuşlardı.  Ben bu yüzden utanmıştım ve sadece yemeğimle ilgileniyordum.

Başımı kaldırdım ve Jennieye baktım. Telefonu ile ilgileniyordu. Gülümseyerek birisi ile mesajlaşıyordu. Bu görüntü sinirlerimi bozmuştu. O yüzden bir kez öksürdum. Jennie bana baktı ve gözlerini devirdi. Telefonu kenara koyup yemek yemeğe başladı.

Kendimi tutamadım ve bir anda konuştum.

"Kiminle konuşuyordum sevgilim ?" Dedim hafif sinirli bir sesle.

"Ni-Ki ile" dedi ve gözlerini devirdi. Tekrar yemeğe döndü. Jennienin anne ve babasına baktığımda garip bir şekilde bana ve Jenniye bakıyorlardı.

"Jennie biz bazı şeyler konuşmuştuk ama" dedim yumuşak bir sesle.

"Off uzatma Lisa. Sırf sen istiyorsun diye onunla olan arkadaşlığımı bitirmem." Dedi ve masadan kalkıp odasına gitti. 

Derin bir nefes aldım ve yemeğe baktım. Iştahım kalmamıştı. Bir anda Bay Arthurun elime baktığını gördüm. Ben de elime baktığımda çatalı sıktığım için parmaklarımın bembeyaz olduğunu gördüm. Hemen elimdeki çatalı bıraktım ve konuştum.

"Az önce olanlar için özür dilerim. Izninizle ben artık kalkayım." Dedim ve ayağa kalktım. Jennienin odasına gittiğimde yatağa yatmış ve sırtını dönmüştü.

Üzerimi değiştim ve yatağa yattım. Sırtımı Jennieye döndüm. Uyumaya çalıştım. Ama olmuyordu. Lanet olsun ona sarılmak istiyorum. Bir anda ellerimi Jennienin beline sardım ve koala gibi ona yapıştım.

"Özür dilerim. Üzerine geldim. Gerçekten üzgünüm." Dedim ve omzuna öpücükler kondurdum. Ama cevap vermemişti. Sanırım uyuyordu. Onu rahatsız etmeyecek bir şekilde başımı boynuna gömdüm ve kokusunu içime çektim. Bir süre sonra da Jennienin kokusu ile  uyumuştum.

.
.
.

Gece uykumdan uyanmıştım. Yanıma baktığımda Jennie yoktu. Nerede bu kız ?. Saate baktığımda saat 4:20 olduğunu gördüm. Bu saate nerde ki ?.  Belki banyodadir diye düşündüm ve banyoya girdim. Yoktu.  Aşağıya indim ve bütün her yere baktım. Yoktu Sikerim nerde bu kız ?. Kapı çalınca hemen kapıya baktım.

Jennie Ni-Kinin kucağındaydi. Ve yüzünde bir gülümseme vardı. Içeri geçtiklerinde burnuma buram buram alkol kokusu geldi. Ni-Ki ko konuşma başlayınca hemen ona döndüm.

"Jennienin odasına nerede ?" Diye sordu.

"Seni ilgilendirmez. Jennieyi bana ver ve git burdan." Dedim sert bir şekilde.  Jennieyi kucağıma aldım ve odaya çıkacağım sırada Ni-Ki yine konuştu.

"Sevgilin neden benimleydi merak etmiyormusun Lisa ?" Diye sordu gıcık bir şekilde.

"Madem merak etmiyorsun Tamam. Ama sevgilinin boynuna ve vücuduna baksana Lisacığım" dedi ve arkasını dönüp gideceği sırada Jennieyi koltuğa bırakatim ve Ni-Kinin ağzına yumruğumu geçirdim. Ni-Ki yere yapıştı. Hemen üzerine çıkıp yüzünü yumruklamaya başladım.

"Bu dudaklarla mi öptün onu ?!!" Dedim  ve yumruğumu dudaklarına yapıştırdim. Dudağı partlamıştı.

"Bu gözlerle mı baktın ona ?!!" Diye sordum ve gözüne sert bir şekilde vurdum.

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin