Oyundan zarar gelmez değil mi ?.(M)

1.2K 40 16
                                    

"Sikerim Jennie nasıl bu kadar güzel ola bilirsin ?!!" Diye sordu sert bir sesle

"Bu kadar güzel olmazsın Jennie " dedi ve dudaklarıma yapıştı...

Jennie

Lisa bir anda dudaklarıma yapışınca kısa bir şok geçirdim. Sonra ben de karşılık vermeye başladım. Yavaşca geri çekildim ve dedim.

"Eve gidince devam ederiz " dedim ve gülümsedim.

"Tamam ama elimden kurtulamayacaksın Kim" dedi ve piç gibi gülmeye başladı.

"Elimden kurtulmak gibi bir isteğim yok Monabal" dedim ve aynı onun gibi güldüm.

"Hadi Lisa çık dışarıda üzerimi değiştireyim" dedim ve onu itmeye çalıştım. Ama izin vermedi bileklerimi tuttu ve konuştu.

"Hayır Jennie gözümün önünde yap bunu. " Dedi ve gözlerime baktı.

"Lisa utanıyoru-" diyeceğim sırada lisanın gülüşü konuşmamı böldü.

"Tanrı aşkına Jennie görmediğim şey mi ?" Dedi ve daha çok gülmeye başladı.

"Pisliksin Lisa" dedim ve üzerimdeki elbiseyi lisanın gözlerine bakarak çıkarmaya başladım.

Lisanın koyu gözlerle beni izlediğini gördüm. Ben ise sırıtmaya başladım. Lisa bana doğru yürümeye başlayınca istemsizce geri geri gitmeye başladım. Lisa ise sırıtarak bana daha da yaklaştı.

"Beni azdırma çaban başarılı oldu Kim ama şimdi yemek yemeye gitmeyeceğiz. Çünki eve gidip seni yiyeceğim" dedi ve omzuma öpücük kondurup kabinden çıktı.

Sikerim Lisanin yüzünden kalbim maratona çıkmışım gibi atmaya başlamıştı. Nefeslerimi düzenledikten sonra üzerimi giyindim ve kabinden dışarı çıktım.

.
.
.
Lisa ile bana birsürü kıyafet almıştık ve şimdi eve gidiyorduk. Sanırım biraz oyun oynamaktan zarar gelmez diye düşündüm ve elimi Lisanın bacağına koydum yavaşça elimi penisinin üzerine doğru götürmeye başladım. Yavaşça penisini sıktığımda küfür etti ve elimi penisinin üzerinden çekti.

"Yola odaklanmama izin ver Jennie kaza yapmak istemiyorum." Dedi ve dişlerini sıktı.

"Ama ben sana dokunmak istiyorum Anneciğim" dedim ve elimi tekrar penisinin üzerine koydum.

"Seni burda sikmemi ister misin bebeğim ?!" Dedi ve bana baktı.

"Evet isterim anneciğim" dedim ve ona bakmaya başladım. Elim hala penisinin üzerinde olduğu için elimin altında sertleşen penisini çok rahat bir şekilde hiss etmiştim.

"Jennie.. Kaşınma" dedi dişlerinin arasından.

"Karşısına anneciğim çok pis kaşınıyorum" dedim ve penisini daha çok sıktım. Lisa yavaşça inledi ve arabayı daha hızlı sürmeye başladı.

Kısa süre sonra eve gelmiştik. Lisa hemen arabadan indi ve benim kapımı açtı. Ben hemen araçtan indim ve alışveriş poşetlerini aldım ve eve girdim.

Lisa bir anda kollarını belime doladı ve sınırlı bir sesle fısıldadı.

"Odaya çık ve soyun hemen geliyorum!! Güzel bir ceza alıcaksın!!." Dedi ve mutfağa doğru gitmeye başladı.

Vakit kaybetmeden yukarı çıktım ve soyundum ve yatağa oturup Lisayi beklemeye başladım.

Lisanin ayak sesini duyunca içimi korku kapladı. Lisa kapıyı sert bir şekilde açtı ve içeri girdi. Korku dolu gözlerle ona baktım ve onun da canının acıdığı belliydi.

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin