"Bebeğim Jennie annen seni çok ama çok ama çok ama çokkkk seviyor" dedi ve videoyu kapattı. Ben de gülümsedim ve onu öptüm.
3 gün sonra
Jennie ile nişanlanmıştik ve ben çok mutluydum.. Ailesi hamile olduğunu öğrendiğinde evlenmemiz gerektiğini söylemişti ve biz de nişanlanmıştık. Ona aldığım yüzüğü parmağına geçirdim ve yanaklarını öptüm. O da gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı..
Etrafıma baktım her kes burdayı.. Jisoo Jennienin telefonu ile video çekiyordu. Jungkook ise taehyunga sarılmıştı. Her kes çok mutluydu... Ben de mutluydum..
"Lisa çok mutluyum. Seni çok seviyorum" dedi ve bana sarıldı Jennie. Ben de gülümsedim ve ona sarıldım..
Ah okul falan diye sorarsanız zaten son sınıfık ve okulu bitirmiştik. Jennie universite okuyordu ben ise babamdan kalan şirketin başına geçmiştim.. Babam dediğim adam asla bana kızı gibi davranmadi.. ben doğarken annem öldügu için her zaman beni dövdü. Ama ölünce özür diledi. Bunları Jennieye anlatmıştım. Zaten öldüğü için üzülüyordum...
"Lisa bebeğim baksana bı" dedi ve ellerimi tuttu Jennie. Gülümseyerek peşinden yürümeye başladım. Giydiği beyaz elbise ona çok yakışmıştı..
Jennie odamıza girdi ve telefonunu çıkardı. Bana tatlı tatlı gülümseyip konuştu.
"Hadi bebeğimiz için video çekelim" dedi ve bana sarıldı. Videoyu başlattı ve gülümseyerek konuşmaya başladı.
"Güzel ve ya yakışıklı bebeğim benim. Sen büyüyünce niye ben sizin düdüğününuzde falan yokum dersen eğer bu videoyu izleteceğim sana. Böylece üzülmezsin bebeğim" dedi ve gülümsedi. Ben de o gülümsedigi için gülümsedim...
"Lisa hadi sen de bebeğimize bir şey söyle " dedi ve bana baktı. Ben de gülümsedim ve konuştum.
"Sen daha doğmadın ama Jennie annen seni çok seviyor bebeğim..o kadar çok seviyor ki kıskanıyorum bazen " dedim ve dudaklarımı büzdüm. Jennie ise güldü ve dudaklarımı öptü.. bana sıkıca sarıldı.. ben ise onun kokusunu içime çektim ve videoyu kapattım...
"Lisa seni çok seviyorum. Hiç ayrılmayalım olur mu ?" Dedi ve gülümseyerek bana baktı. Bende ona baktım ve konuştum.
"Olur güzel karım benim " dedim ve onu kucağıma alıp dudaklarına yapıştım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...