"Suşi " dedim ve dişlerimi göstererek gülümsedim. O da olumlu anlamda kafasını salladı ve paketten suşiyi çıkardı....
Lisa
Odamda oturmuş çalışıyordum. Jennie yanıma gelince ona baktım. O ise gülümsedi ve konuştu.
"Lisa hadi dışarı çıkalım" dedi ve gülümsedi. Işlerim çok yoğundu dışarı çıkmam imkansızdı.
"Sonra Jennie. Yoğunum" dedim ve bilgisayara bakmaya devam ettim. O ise olumlu anlamda kafasını salladı ve gitti. Işlerim bitince gidip gönlünü alırdım..
.
.Gece saat 2 olmuştu. Ama Jennie hala yatak odasına gelmemişti. Acaba bir şey mi oldu ? En iyisi gidip bakmak diye düşündüm. Aşağıya inince koltukta uyuyan Jennieyi gördüm. Gülümseyerek ona yaklaştım. Gözleri ve burnu kızarmıştı.. sanırım ağlamıştı.. gözlerine ve dudaklarına öpücük kondurdum. Burda uyursa yarın rahatsız ola bilirdi. O yüzden Jennieyi uyandırmaya çalıştım. Tekrar öptüm ama uyanmıyordu.
Jennieyi kucağıma aldım ve yatak odasına götürdüm. Jennieyi yatağa bıraktım ve üzerini örttüm. Dudaklarına öpücük kondurdum ve üzerimi değiştirip yanına yattım. Sıkıca ona sarıldım. O da bana sokulunca gülümsedim ve uyumaya başladım..
1 gün sonra
Lisa
Jennie ile bu gün evlenecektik. Ve çok mutluyduk. Ikimizde çok mutluyduk.. Jennie beni arayınca hemen telefonu açtım ve konuştum.
"Efendim hayatım" dedim ve Jennienin konuşmasını bekledim. Jennie ise konuştu.
"Bebeğim ne zaman geliyorsunuz ?" Diye sordu. Ben ise gülümsedim ve konuştum.
"Yaa sen çok mu özledin beni. Geliyoruz şimdi merak etme " dedim ve güldüm. O da kıkırdadı ve konuştu.
"Tamam dikkatli olun" dedi ve telefonu kapattı. ben ise gülümsedim ve Jungkooka bakım. O da güldü ve konuştu.
"Vay evleniyorsun demek. Daha dün okula gidip milletle uğraşıyoduk." dedi ve güldü. Ben de güldüm ve konuştum.
"Evet ya " dedim ve omzuna vurdum. O da gülümsedi ve önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...