teşekkürlerrr :D
Hadi başlayalımmmmJisoo
Lisanın durumunu duyunca hemen gelmiştim.
Bizimkiler benim gitmemi istemiştiler ben de hemen Lisanın olduğu hastanenin adresini Jungkooktan aldım ve arabama atladım.Yolda giderken tatlı bir kız gözüme çarptı. Yardıma ihtiyacı varmış gibi duruyordu. Vaktim yok hemen hastaneye gitmeliyim diye düşündüm ve beklemeden sürmeye devam ettim.
Ah siktir sonra pişman oldum ve kızın olduğu yere doğru sürmeye başladım. araçtan indim ve yanına gittim.
"Bayan iyi misiniz ?" Diye sordum
O ise dolu gözler ile bana baktı. ve kafasını hayır anlamında salladı.
"Isterseniz sizi hastaneye bıraka bilirim." Dedim ve ona baktım.
"Çok-k teşekkür ederim " dedi.
Ona gülümsedim ve elimi tutması için uzattım. Elimi nazik bir şekilde tuttu ve yürümeye çalıştı.sonra sendeleyerek yere düşeceği sırada onu sıkıca tuttum ve kucağıma aldım. Aracın ön kapısını açtım ve koltuğa oturttum. Sürücü koltuğuna geçtim ve aracı çalıştırdım. Ikimizde konuşmuyorduk. Rahatız edici bir durumdu. Ben konuşmaya başladım .
" Isminiz neydi ?" Diye sordum bana baktı ve gülümseyerek cevap verdi.
"Ningning peki ya sizin ?" Diye sordu aynı şekilde gülümsedim ve
"Jisoo" diye yanıtladım.
"Ningning orda ne yapıyordun ?" Diye sordum rahatsız olmuş gibi gözüküyordu. Daha fazla üzerine gitmek istemedim ve konuyu kapattım.
Hastaneye varmıştık. Ve ben Ningningi araçtan indirmiş ve yürümesine yardımcı olmak için kolunun altına girmiştim. Hastaneye girdik ve Lisanın kaldığı odayı sorduk. Odanın numarasını verdiklerinde hemen Roselerin yanına gitmiştik.
Ben hızlı hızlı yürüdüğüm için Ningningin canı yanimişti ve kısıkca inlemişti. Ne yaptığımı analdigimda hemen onu kucağıma aldım ve Rosenin yanına irerledim.
Roseye bakarak ne kadar da tatlı olduğunu düşünüyordum ki bana öldürücü bakışlar attı ve arkasını dönüp bir yere gitti.
Ningningi hemen oturmasi için bir yere bırakmış ve Rosenin arkasından gidiyordum.
Lavaboya girdi ben de hemen arkasından içeri girdim ve kapıyı kilitledim.
"Ne oluyor Rose ? Neden öyle davrandın ki ?" Diye sordum. O ise sadece bana baktı ve
"Sevgilin mi ?" Diye sordu.
"Ne? Kim? " Diye sordumm
"O kız işte Jisoo kucağında taşıdığın kız. Sevgilin mi ?" Diye sordu sert bir sesle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanficOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...