seni özledim

459 32 144
                                    

"Öldü Lisa. O öldü" dedi ve bana sıkıca sarıldı.. nasıl yani ? Kim öldü ? Jennie mi ? Bebeğim mi ? Hangisi ?.....

Lisa

Salak gibi bayan Kimin yüzüne bakıyordum. O ise bana baktı ve konuştu.

"J-Jennie. O ö-öldü Lisa" dedi ve bana sarıldı. Ben ise duyduklarımı anlamaya çalışıyordum..

"Olamaz. Şaka yapmayın lütfen.. J-Jennie ölemez olmaz bu.. o-olmaz" dedim ve koşarak hastaneye girdim. Bay Kim yere çökerek ağlıyordu.. hemen kapıyı açtım ve odaya girdim.. Jennie yatakta yatıyordu.. yüzü kapalıydı. Yavaşça ona yaklaştım ve yüzünü açtım. Bembeyaz teni ile karşılaştım..

"J-Jennie.. b-bana bunu yapma lütfen" dedim ve elimi yanağına koydum.. buz gibyidi..

"Jenniem.. güzel karım hadi kalk gidelim.. B-bana söz verdin Jennie.. Ç-çocuğumuzu birlikte büyütecektik.. Söz v-verin Jennie" dedim ve elini tuttum. Elleri buz gibiydi..

"Jennie sen soğuktan nefret edersin.. hadi evimize gidip ısınalım" dedim ve ona sarıldım...

"Jennie hadi güzelim bana bunu yapma.." dedim ve ağlamaya devam ettim.. kulağıma dolan çocuk sesi ile etrafa bakım.. Bebeğimiz ağlıyordu.. yavaşça yanına yaklaştım ve onu kucağıma aldım. Kucağıma aldığım an susmuştu.. Jennienin yatağına oturduğum an tekrar ağlamaya devam etti..

"Jennie bebeğimizin sana ihtiyacı var.. Lütfen bizi bırakma.. lütfen bunlar yalan olsun.. şaka olsun nolur.. rüya olsun bu.." dedim ve bebeğimin kokusunu içime çektim.. aynı Jennie gibi kokuyordu..

"Jennie lütfen bunu bize yapma" dedim ve ağlamaya devam ettim..  kucağımdaki çocukta ağlamaya başardığında ona sıkıca sarıldım ve konuştum..

"Şşh ağlama güzel kızım.." dedim ve ayağa kalktım.. telefonumdan gelen ses ile telefonu aldım ve konuştum.

"A-alo" dedim ve derin bir nefes aldım. Hattın diğer ucundan Rosenin sesi gelince hıçkırarak ağlamaya başladım.

"L-Lisa iyi misin ? Haberi duydun mu ?" Diye sordu. Ben ise derin bir nefes aldım ve konuştum.

"Duydum.. b-ben onsuz yapamam Rose.. olmadığı zamanlar yaşadığını biliyordum.. bu yüzden umutlarım vardı.. a-ama şimdi.." dedim ve ağlamaya devam ettim..

"Lisa hemen geliyoruz " dedi ve telefonu kapattı. Ben ise telefonu cebime koydum ve kızıma bakıp konuştum..

"Özür dilerim kızım.. hepsi benim suçum" dedim ve yanaklarını öptüm. O ise sanki beni anlıyormuş gibi anında susmuştu..

"Jennie annen ve ben böyle olsun istemezdik." Dedim ve kızımı yatağa bıraktım.. Jennienin yatağına oturdum ve konuştum.

"Sevgilim ben seni aradım aylarca.. neredeydin be  balım ? Neden yaptın bunu bize. ? Neden ?.. neden beni bıraktın ? " Dedim ve tadına doyamadıgim dudakarina baktım.. mosmor olmuştu dudakari..

"Seni seviyorum Jennie'm " dedim ve dudakarina öpücük kondurdum. Yan tarafta duran sandalyenin üzerinden Jennienin telefonunu aldım ve cebime koydum.. dışarı çıktığımda bizimilerin koşarak geldiğini gördüğüm.. Jungkook bana sıkıca sarıldı.. hiç bir şey söylemedi.. sadece bana sarıldı.. diğerleri de hemen yanıma geldi ve sıkıca bana sarıldılar..

Bir süre sonra Bayan Kim yanıma geldi ve konuştu.

"Lisa çocuğu biz-" sözünü kestim ve konuştum.

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin