Kıskançlık ?

794 49 8
                                    

Yeni bir fic yayınladim bakarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler. Hadi bölüme başlayalımmm.

Jennie

Lisanın yanından geldikten sonra direkt yatağıma yatıp uyumuştum. Sabah kalkınca günlük rutinimi tamamladım. Ve aşığı indim. Mutfaktan annemin sesini duyunca oraya gittim. Annem yemek yapıyordu. Hemen kollarımı beline sardım ve annemin yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

"Korkuttun beni yapışkan Jennie" dedi ve kıkırdadı.

"Öyle miyim anne ?" Diye sordum

"Öylesin Jennie koala gibisin" dedi ve kıkırdadı.

"Ya annee ya" diye mızmızlandim o ise bu halime güldü.

"Anne gülmesenee" dedim yalandan sinirli sesimle

"Tamam benim güzel kızım" dedi ve yanağıma öpücük kondurdu. Ben ise buna kıkırdadım.

Tabakaları da masaya dizdim ve her şey tamamlanmamışti. Annem de masaya oturdu ben de oturacağım sırada kapı çaldı.

"Ben bakarım anne" dedim ve kapıya doğru irerledim. Kapıyı açınca karşımda babamı görünce hemen ona sarıldım ve yanağına sulu öpücük kondurdum.

"Babacığım çok özledim seniii" dedim sevimli bir sesle.

"Ben de seni çok özledim güzel kızım" dedi ve alnımı öptü.

"Jennie bebeğim bir şey mi oldu ? " Diye sordu annem. Annemin ayak sesini duyunca buraya geldiğini anladım ve gülümsedim. Babamı görünce hemen koşarak babamın üzerine atladı.

"Hayatım çok özledim seni "dedi ve  babamın dudaklarını öptü.

"Ya anne ben burdayım ya ayıp ya" diye mızmızlandim. Ve arkamı dönüp masaya geçtim. Bir süre sonra annem ve babam da gelip yanıma oturdu.

"Baba neden geleceğini haber vermedin ? " Diye sordum.

"Güzel kızım dün acilen gelmem gerekti ve tüm gece şirket ile ilgililendim. Yeni ortaklarımız olucak o yüzden size haber vermedim" dedi ve dudaklarını büzdü. Bu haline kıkırdadım.  Annem ise babamın dudaklarını öptü.

" Anneeeeee" diye yalandan sinirli bir ses ile bağırdım. Annem kıkırdadı ve bana havadan öpücük attı. Yüzümü buruşturdum ve ben de kıkırdadım.

Hayallerimdeki aile ;)

Kahvaltımı yapmıştım ve bizim çocuklarla dışarı çıkmak için hazırlanıyordum.  Hafif bir makyaj da yapıp aşırı indim.

"Annee ben çıkıyorum" diye bağırdım.

"Tamam bebeğim" diye yanıtladı. Ayakkabılarımi giyinip dışarı çıkacağım sırada babam konuştu.

"Jennie benim ortaklarımdan birinin Ni-Ki  isimli  bir oğlu var o bu gün buraya gelecekti.  Babası ile bir önemli bir görüşmemiz var ve evde yemek falan yiyicez bir sürü sıkıcı işler işte  malum sen de dışarı çıkıyorsun. bizimle birlikte burda kalmasın sıkılır çocuk o da seninle gelsin olur mu güzel kızım ?" Diye sordu babam ve gülümsedi. Ve bana kedi bakışı attı. Kıkırdadım ve cevap verdim.

"Tamam babacığım." Dedim ve gülümsedim. babam içeri girdi ve tekrar yanıma gelince yanında çok tatlı bir erkek ile geldi.

"Ni-Ki bu benim kızım Jennie hadi onunla git ve biraz eğlenin iyi eğlenceler size çocuklar " babam dedi ve gitti.

"Merhaba Ni-Ki nasılsın ?" Diye sordum.

"İyiyim Jennie sen nasılsın ? Bu arada nereye gidiyoruz ?" Diye sordu meraklı bir sesle bu çocuğu sevmiştim.

" Ben bizim gruba söylerim sen nereye istersen oraya gideriz" dedim ve gülümsedim.

"Gerçekten mi ? Buna gerek yok Jennie " dedi ve o da gülümsedi.

"Gerçekten ciddiyim nereye istersen oraya gideriz " dedim ve arabaya bindim. Ni-Ki de yan koltuğa binince arabayı çalıştırdım ve yola koyuldum.

Bizim çocukların söylediği kafeye gelmiştim. Ni-Ki ile birlikte içeri girdik. Ve bizim gurubu gördüm sonra bizimkilerin yanında lisanın gurubu vardı. Ve Lisa da ordaydı bana ve yanımdaki Ni-Ki ye baktı sonra gözlerini kapattı. onu umursamadan taehyungun yanına oturdum. Ni-Ki de hemen benim yanıma oturdu.

"Çocuklar sizi tanıştırayım bu Ni-Ki " dedim ve gülümsedim. Her kes teker teker Ni-Ki ile selamlaştı. Sıra Lisaya gelince kendinden emin bir şekilde konuştu.

" Merhaba Ni-Ki. Jennie bakıyorum da hemen birisini bulmuşsun. Tam da senden beklendiği gibi " dedi ve bacak bacak üstüne attı garsonu çağırdı.

" Bakıyorum da yanımda birini görünce laf sokmadan duramıyorsun Monabal yoksa kıskandın mi ?" dedim ve ona baktım.

"Ben seni mi kıskanicam Kim ? Lütfen gerçek dünyaya dön " dedi ve sırıtarak bana baktı.

"Kesinlikle beni kıskanmadigin için Ni-Ki ye öldürücek gibi bakmıyorsun ve dudaklarını kanatıyorsun kesinlikle kıskanmiyorsun Monabal " dedim ve ona baktım

Hiç bir şey söylemedi sadece korkunç bir şekilde sırıttı ve önüne döndü. Ni-Ki kulağıma eğilerek fısıldadı.

"Bu kim Jennie ? Neden sana öyle şeyler söyledi ?" Diye sordu hafif sinirli bir sesle ben de onun kulağına eğildim ve konuştum.

" Sonra anlatırım söz " dedim ve Lisaya baktım Ni-Kiye onu öldürecekmiş gibi bakıyordu. 'İşte böyle kudurursun Monabal' diye geçirdim içimden.  Jisoo ya baktığımda bana sırıtarak bakıyordu. İlahi Jisoo eve gidince her şeyi soracağından adım gibi emindim.

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin