"Çık dışarı dedim! " diye bağırdı hemen kendime geldim ve dışarı çıktım.
Jisoo beni görünce hemen bana sarıldı.
Jennie
Lisa bağırınca hemen dışarı çıkmıştım. Jisoo bana sarılıp beni teselli etmeye çalıştı ama boşunaydi. Çünkü saatlerdir gözlerimden yaşlar akıyor ve bir an bile olsun göz yaşlarım durmuyordu. Artık yeter Monabala neden bana böyle davrandığı ile ilgili hesap sorma zamanıydı. Ben Jennie Kim'im ben biri için ağlayacak birisi diyildim. Ben insanları benim için ağlatacak birisiydim.
Bir anda oturduğum yerden kalkınca Jisoo korktu ve konuştu.
"Jen iyi misin güzelim ? Korkuttun beni ya" dedi
"İyiyim Jis geliyorum şimdi" dedim ve Lisanın olduğu odaya doğru gittim.arkamadan 'jen nereye' dediğini duydum ama önemsemeden hemen Lisanın olduğu odaya doğru gitmeye başladım.Odanın kapısını açıp içeri baktım. içeride kimsenin olmaması işime gelmişti. Kapıyı kilitledim ve Lisanın yanına oturdum.
"Yüzsüzsün Jennie. Sana onca şey dedim ama hala siktirip gitmedin. Senden nefret ettiğimi defalarca yüzüne söylediğim halde hala arsız gibi burdasın bunu neye borcluyum Kim ?" (tanıdık bir söz :) kime söyledim acaba) dedi ve sinirle kahkaha attı. Onu umursamadan konuşma başladım.
"Neden böyle yapıyorsun Lisa ? Ben sana ne yaptım ki ? " Diye sordum dişlerini sıktı ve yüzüme doğru fısıldayarak konuştu.
"Sevgilimi aldın Kim daha ne yapa bilirsin ?!" Diye cevap verdi. Şaşkın bir şekilde yüzüne baktım. Gözlerini devirdi ve tekrar konuştu
" Benim bir sevgilim vardı ve seninle aramızda olan olayları öğrenmiş o yüzden benden ayrıldı ve yurt dışında çıktı. ona aramızda yaşananları kim söylediyse eğer onu kendi ellim ile geberteceğim!. " Dedi sinirle ve gözlerini yumdu.
"Bu benim suçum diyil Lisa." Dedim ve ona baktım. Sinirle yine kahkaha attı.
"Senin suçun diyil öyle mi Kim ?!. Tamam öyle olsun neden bana karşılık verdin o zaman ?!" Diye sordu sinirle
"Sevgilin olduğunu bilmiyordum. O yüzden karşılık vermiştim." Diye rahat bir şekilde cevap verdim. Şu anada sinirden burnundan soluyordu.
"Çok garip birisin Kim senden nefret ediyorum ama aynı zamanda seni seviyorumda aklımı karıştırıyorsun..." Diye mırıldandı. Duymayacagimi sanmıştı ama duymuştum. Ama duymamış gibi yaptım.
"Anlamadım ?" Dedim.
"Bir şey yok. Çık dışarı " dedi ve gözlerini kapattı.
"Kendini vazgeçilmez sanıyorsun Monabal " dedim ve ona baktım.
" Çünki öyleyim Kim " dedi rahat bir şekilde
" Artık benim için diyilsin dersem ?" Diye yanıtladım. Önce gözlerini açtı ciddi olup olmadığıma bakıyordu. Ciddi olduğumu görünce şaşırdı sonra hemen gözlerini kapattı.
" Bunu defalarca bana yalvaran sen mi söylüyorsun Kim ? Çok garip birisin biliyor musun ? Aynı zamanda da...Imm yüzsüzsün Kim " Dedi ve sırıttı.
"Sende egolu bir pisliksin Monabal " dedim ve dışarı çıktım. Arkamdan 'biliyorum tatlım' dediğini duydum.
Çok minik bir bölüm oldu ama olsun ehehe aslında bölüm atmayacaktim ama birisine söz verdiğim için attım. Ehehehe neyse herkese iyi geceler muah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...