koma ?

783 39 12
                                    

"Ihtiyacın olduğu zamanlarda" dedi ve dudaklarıma öpücük kondurup kayboldu. o gittikten sonra ben de uykumdan uyandım ve kızımı kucağıma aldım....

Jennie

Bir anda kulağıma dolan sesler ile ne olduğunu anlamaya çalıştım.. ben ölmüştüm.. nasıl duyuyorum bu sesleri ?.. birisinin konuşması ile ne olduğunu anlamaya çalıştım..

"Uyandı" dedi birisi.. ben ise yavaşça gözlerimi açtım ve etrafıma baktım.. burası hastaneydi.. ama ben nasıl ? Lisa nerede ? Annem babam ?

"Sonunda uyandın Jennie" dedi Jisoo. Ona baktım ve konuştum.

"B-ben ölmüştüm soo" dedim ve etrafıma baktım. O ise elimi tuttu ve konuştu..

"Bak Jennie sen komadaydin.. nasıl desem bilemiyorum ama annenlerle birlikte araba kazası geçirdin.. 2 yıldır komadasin.. annen ve baban öldü...ve bir tek sen kaldın" dedi ve dolu gözleri ile bana baktı. Ben ise ne olduğunu algılamaya çakşıyordum..

"Lisa peki ?" Dedim ve ona baktım... O ise şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu..

"Lisa ?" Dedi ve durdu. Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Evet Lisa. Ona ne oldu ?" Dedim ve ona baktım. O ise bana baktı ve konuştu.

"Lisa kim Jennie ? Öyle biri yok ki." Dedi ve bana baktı.. ben ise şaşkın bir şekilde ona baktım ve konuştum.

"N-nasil yok soo ? L-lalisa Monabal.. diye birisi vardı.. nasıl yok Jisoo ?"  Dedim ve ona baktım. O ise kaşlarını çattı ve konuştu.

"Lisa komada rüya falan gördün her halde öyle birisi yok. Sen iyi misin ?" Dedi ve elimi tutu. Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Jisoo.. b-ben" sözümü kesen şey kapının açılması oldu.. karşımda Lisayi görünce şoka girdim. Hemen ona baktım ve konuştum..

"L-Lisa " dedim ve dolu gözlerim ile ona baktım.
O ise şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

" Sanırım birisi ile karıştırdınız. Ben Paranpiya" dedi ve bana baktı.. ben ise ona baktım ve konuştum..

"L-Lisa lütfen doğruyu söyle sen misin ?" Dedim ve gözlerine baktım. O ise anlamsız bakışlar ile bana bakıyordu..

"Efendim sanırım karşıtıdınız.. ben Lisa değilim " dedi ve bana yaklaştı. Kolumdaki serumu değiştirdi.. geri çekileceği sırada kolunu tuttum ve konuştum.

"Özür dilerim" dedim ve onu üstüme çektim.. dudaklarına yapıştığımda tepkisiz bir şekilde kaldı..  geri çekildiğimde  bana bakmadan arkasını dönüp gitti..

"Jennie kızım ne yapıyorsun sen ?"  Dedi ve şaşkın bir şekilde bana baktı Jisoo.. ben ise ona baktım ve konuştum..

"Jisoo bu Lisam.. dudakarinin tadı bile aynı " dedim ve dolu gözlerim ile ona baktım.. o ise bana baktı ve konuştu.

"Jennie senin neyin var ?! Sen ne diyorsun?!" Diye bağırdı Jisoo. Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Rose ? O da gerçek değil dimi ?" Dedim ve ona baktım.o ise şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"O-o gerçek Jennie.. ama onu sana söylemedim ki " dedi ve şaşkın bir şekilde bana baktı.. ben ise ona baktım ve konuştum.

"Rose senin ruh eşin Soo" dedim ve ona baktım. O ise bana baktı ve konuştu.

"Jennie  korkuyorum " dedi ve bana baktı.. ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Rose seni seviyor ona açıl " dedim ve güldüm. O da şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"Jen korkuyorum" dedi ve elimi tutu. Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Beni dinle Jisoo.. ben gördüm hepsini "dedim ve ona baktım.. o ise bana baktı ve konuştu.

"Jennie ben çok şaşkınım" dedi ve bana baktı.. ben ise elini tuttum ve konuştum.

"Inanmıyorsun bana belki ama sen anne olmuştun. bir kız çocuğun olmuştu. Ismi de Camilaydi " dedim ve ona baktım.. o ise bana baktı ve konuştu..

"En sevdiğim isim.. ama sen bunu bilmiyordun ki" dedi ve bana baktı.. ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Bak Soo ben her şeyi gördüm" dedim ve ona baktım.. o ise bana baktı ve konuştu.

"Lisa peki ? O kimdi ?" Dedi ve bana baktı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Karımdı" dedim ve oma baktım. O ise şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"Jennie.. ben ne diyeceğimi bilmiyorum " dedi ve bana baktı.. ben ise gülümsedim ve konuştum.

"O benim ruh eşim soo ne olursa olsun benim olacak" dedim ve güldüm. O da elimi sıktı ve konuştu.

"Anladım " dedi ve güldü. Ben ise Lisayi düşünerek konuştum.

"Ne olursa olsun benim olacaksın Lisa. Tüm evrelerde.." dedim ve gülümsedim....

********Son*********

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin