Ben çok mu istiyorum ?

514 34 17
                                    

"Burda sikilen taraf benim Monabal bu çok normal" dedim ve göz devirdim.....

Lisa

Onun bu tatlı haline gülümsedim ve konuştum.

"Özür dilerim Jennie Monabal" dedim ve gülümseyerek ona baktım. Ona Jennie Monabal dediğim an gözlerinden bir ışıltı geçtiğine yemin ederim ama kanıtlayamam..

"Jennie Monabal mi ?" Dedi ve gülümseyerek bana baktı. Ben ise ona yaklaştım ve yanaklarını öpüp konuştum.

"Evet mandu yanaklı karım" dedim ve kokusunu içime çektim.

"Ohh be tekrar doğdum sanki" dedim ve güldüm. O da güldü ve bana sıkıca sarıldı.

"Seni seviyorum Lisa" dedi ve başını boynuma gömdü. Ben de gülümsedim ve ona sıkıca sarıldım.

"Ben de sizi seviyorum Jennie Monabal" dedim ve saçlarını okşamaya başladım. O ise gülümsedi ve boynumu öptü.

"Benim karım neden bu kadar tatlı acaba ?" Dedim ve gülümseyerek ona baktım. O ise gülümsedi ve dudaklarımı öpüp konuştu.

"Tatlı miyim ?" Dedi ve parlayan gözleri ile bana baktı.   Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Öylesin. Her anlamda tatlısın. Tadın bile tatlı" dedim ve güldüm o da güldü ve konuştu.

"Lisaa yine sıçtin ya içine" dedi ve dudaklarını büzdü..  Ben ise güldüm ve konuştum.

"Yaa olur öyle şeyler. Büzme o dudaklarını" dedim ve dudaklarına öpücük kondurdum. O da güldü ve konuştu.

"Duş alalım mı ?" Dedi ve sırıttı. Ben de sırıttım ve konuştum.

"Alalım ama sadece duş alma.. beni de içine al" dedim ve güldüm o ise tatlı bir şekilde güldü ve konuştu.

"Senin ben ağzına sıçayım" dedi ve tatlı bir şekilde gülümsedi. Ben ise şaşkın bir şekilde ona baktım. Bir anda koşmaya başlayınca ben de arkasından koşmaya başladım.

"Kim kimin ağzına sıçıyor izle bakalım" dedim ve onu bir anda kucağıma alıp yatağa yatırdım. O ise korkarak bana baktı ve yutkundu. Ben ise gülümsedim ve beklemediği an sertçe içine girdim..

.
.
.

Jennie ile duş aldıktan sonra salona geçmiştik. Ben bilgisayarda oyun oynuyordum o ise köpek
ile oynuyordu. Onun bu tatlı haline gülümsedim ve oyuna geri döndüm.

Oyuna başladım ve silah toplamaya başladım. Ayak sesi duyduğumda arkamı dönüp hemen adamı öldürdüm. Adamın lootunu alacağım sırada tekrar silah sesi geldi. Ben ise şaşkın bir şekilde etrafıma baktım. Hemen eve girdim ve yere yattım. Nerede bu adam ya ? Diye düşünürken. Avm ile öldürulmem bir oldu. Nasıl lan ?

"SIKERIM BÖYLE IŞI YA. HIYLE AMINA KOYDUĞUM." diye bağırdım ve kulaklığı çıkarıp fırlattım. Jennie hemen yanıma geldi ve konuştu.

"Ne oldu ya ?" Dedi ve tatlı bir şekilde bana baktı. Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Şey ya özür dilerim seni endişelendirdim.. oyunda ölmüştümde " dedim ve gülümsedim. O ise göz devirdi ve konuştu.

"Salak ya ben de bir şey oldu sanmıştım. " Dedi ve arkasını döndü. Gideceği sırada onu kucağıma aldım ve konuştum.

"Hadi sen kucağımda otur ben de oyuna geri döneyim" dedim ve yanaklarını öptüm. O da gülümsedi ve başını boynuma gömdü. Ben de gülümsedim ve oyuna geri döndüm. Oyunun başlamasını beklerken ellerimi Jennienin saçlarına daldırdım ve okşamaya başladım.

.
.

"Yes be " dedim. Çünki kazanmıştım. Oh be sonunda. Saate baktığımda saatin gece 2 olduğunu fark ettim. Siktir ya zaman ne ara bu kadar geçmiş ? Ellerimi Jennienin saçlarına daldırdım ve okşamaya başladım. Aldığı düzenli nefeslerden uyuduğu belliydi zaten.

Gülümseyerek dikkatlice ayağa kalktım ve üst kata çıkmaya başladım. Jennieyi dikkatli bir şekilde yatağa bıraktım ve üzerini örttüm. Dudaklarına öpücük kondurdum ve aşağı indim. Bilgisayarı kapatıp üst kata çıkacağım sırada kapının çalınması ile içimden siktir çektim.

"Yine kim geldi amına koyum ya ? Bıktım bu kapıdan " dedim ve kapıya yaklaştım. Kapıyı açtım ve gelen kişiye baktım. Gelen kişinin Karina olduğunu görünce neye uğradığımı şaşırdim. Bir anda boynuma atladı ve bana sıkıca sarıldı.

"Çok özledim " dedi ve bana sıkıca sarıldı. Ben ise donmuş bir şekilde ona bakıyordum. Geri çekildi ve bana gülümsedi. Şaşkınlığı bir kerara attim ve ona bakarak konuştum.

"Evimi nereden buldun ?!" Dedim sinirli bir şekilde. Jennie uyanmasın diye kısık bir sesle sormuştum.  O ise güldü ve konuştu.

"Seni her zaman bulurum sevgilim" dedi ve gülümseyerek yanağımı öptü. Ben ise iğrenerek ona baktım ve konuştum.

"Uzak dur benden " dedim ve onu ittim. O ise şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"Neden sevgilim ?" Dedi ve dudaklarını büzdü. Bir zamanlar bu kadar aşık olduğum insandan ölümüne nefret etmem ne kadar doğruydu bilmiyorum ama nefret ediyorum işte.

"Bana bir daha sevgilim deme. Siktir git burdan Karina!" Diye bağırdım ve sinirli bir şekilde ona baktım.

"Gidemem işte gidemem. Beni hamile bıraktıktan sonra ne hakla bunu diyorsun ?! Ben çok mu istiyorum beni aldatan biri ile tekrar birlikte olmayı ?! Ben bu çocuğu tek başıma büyütmek istemiyorum. O yüzden benim yanımda olacaksin!." Diye bağırdı. Derin bir nefes aldım ve konuştum.

"Bana bak sen kendini ne zann ediyorsun ? Bir tek ben mi-" diyeceğim sırada duyduğum ses ile tüm vücudum kaskatı kesildi.....

Küçük bir bölüm oldu ama olsun. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn..

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin