Medya 🤰🔥
"Lisa böyle şeyler yapmaaa" dedi ve tatlı tatlı bakmaya başladı.
"Sen de bana o gözlerle bakma Jennie " dedim ve hayranca gözlerine bakmaya başladım.
"Hangi gözlerle Lisa ?" Dedi ve bana baktı.
Jennie
Lisa yavaşça uzandı ve gözlerimi öptü. Böyle bir şeyi beklemiyordum. Acaba atan kalbimin sesini duyuyor muydu ?. Yaptığı her haraket kalbimi yerinden çıkaracak kadar hızlı attırıyordu. Ben Lisaya aşığım peki o ? Beni seviyor mu yoksa yine benden faydalanmak mı istiyor ?. Lisanın ne yapmak istediğini bilmiyorum ama ne yaparsa yapsın ona aşık olmaya devam edeceğim gerçeğini değiştirmiyor.
Lisa üzgün halimi fark etmiş olacak ki sordu.
"Ne oldu bebeğim ?" Diye sordu. Bir saniye bana bebeğim dedi...
"Ben senin bebeğin miyim Lisa ?" Diye sordum. gülümsedi ve yanaklarımı öptü.
"Evet sen sadece benim tatlı güzel ve minik bebeğimsin. " Dedi ve burnumu öptü. Bir anda elimdeki pizzani pizza kutusuna koyup pizza kutusunu kucağımdan götürüp yan tarafıma koydum. Ve Lisaya sarıldım. Başımı boynuna gömüp ağlamaya başladım.
"L-lisa ben seni s-seviyorum ama sen-" dedim ve hıçkırarak ağalama başladım.
"Ben de seni seviyorum meleğim." Dedi ve sırtımı okşamaya başladı.
Bir süre sonra sakinleştim ve başımı Lisanın boynundan kaldırdım. Lisa önce kızaran gözlerimi sonra burnumu son olarak dudaklarımı öptü.
" Bir daha ağlama güzelim" dedi ve yüzümün her tarafına öpücükler kondurmaya başladı.
Bir anda dudaklarıma yapıştı ve dudaklarımı emmeye başladı. Yavaşça ona karşılık verdim ve kucağındaki yerim rahat olsun diye biraz öne oturdum. Lisa yavaşça inledi ve konuştu.
"J-Jennie nerede oturduğundan haberin var mı bebeğim " diye fısıldadı. Oturduğum yere bakınca tam da minik lisanın üzerinde oturduğumu fark ettim. Hemen kalkmak için hareketlenmiştim ki Lisa buna izin vermedi ve beni kendine daha da bastırdı.
"Li-lisa" diye inledim ve elimi Lisanın boynuna koydum.
"Bunu istiyor musun Jennie ?" Diye sordu. Olumlu anlamda kafamı salladım ve o ben onun kucağındayken ayağa kalktı. Üst kata çıkmaya başladı. Bir odanın önüne gelince odanın kapısını açtı ve beni yatağa oturttu. Sonra kıyafetkerimi çıkaramaya başladı. Üzerimdekikeri çıkartıp hepsini bir tarafa attı.
Sonra kendi üzerindeki tişörtü çıkardı pantalonunu çıkaracağı sırada ben onu durudurum ve kendim pantolonunu çıkarmak için dizlerimin üzerine yere çöktüm ve pantolonunun düğmesini açtım.
Lisaya baktığımda acı çeker gibi bir hali vardı. O daha fazla acı çekmesin diye hemen pantolonundan kurtuldum ve iç çamaşırının içinden belli olan prensini ile karşı karşıya geldim. Yavaşça elimi iç çamaşırının üzerine koydum ve okşamaya başladım. Lisanın ağzı aralandı ve gözlerini sımsıkı kapattı.
Yavaşça Lisanın iç çamaşırını çıkardım ve penisini ellerim arasına aldım ve okşamaya başladım. Lisanın elleri saçlarımı buldu ve çekiştirmeye başladı. Ellerimi lisanın penisinden çektim ve onun yatağa oturmasını sağladım. Sonra lisanın bacakları arasına girdim ve penisini ağzıma aldım. Lisa yüksek sesle inledi ve saçlarımı sıkıca tutup kafamı kendine bastırdı. Ben ise Lisanın penisini şekermiş gibi emmeye başladım. Dişlerimi penisine sürtüğümde yine Lisadan inleme kazanmıştım. Bir süre daha buna devam ettim ve Lisa beni durdurdu.
Beni kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Beni alıştırmadan penisini girişime konumlandirdi ve beklemeden serçe içime girdi.
"L-Lisaa!!" Diye bağırdım. ve kollarımı boynuna doladım.
"Evet ismim ile inle bebeğim" dedi ve başını boynuma gömüp imzalarını bırakmaya başladı.
İçime sertçe girip çıktığı için canım acıyordu ama aldığım zevk acıdan fazlaydı.
Lisa hareketlerini hızlandırdiğinda yüksek sesle inlemiştim.
"L-lisa-ahh daha h-hızlı-ahh" diye yüksek sesle inlemiştim. Ve Lisa daha da hızlanmış ve bana zevki yaşatmıştı. Bir süre daha içime sertçe girip çıkmaya devam etti.
Sonunda ben yüksek sesle inleyerek boşalmıştım. Bir kaç vuruştan sonra o da içime boşalmış ve kendini üzerime bırakmıştı. Yavaşça Lisanın saçlarını okşamaya başlamıştım.
"Hadi Jennie duş alalım ve çarşafları değiştirelim." Dedi ve ayağa kalktı. Ayağa kalkınca gözüm istemsizce penisine gitmişti. Nee Siktirr kaç santim lan bu ??!
"Lisa kaç santim bu ?!" Diye sordum yüksek bir sesle güldü ve sırıtmaya başlayip konuştu.
"27" dedi ve bana baktı.
"Lisa ben az önce 27 santimlik şeyin tamamını içime mi aldım ?!" Diye sordum. O ise sırıttı ve yanıtladı.
"Ağzına da aldın bebeğim." Dedi ve gülmeye başladı.
"Lisaaa seni döverim" dedim ve ciddi bir şekilde ona baktım.
"Ay sinirlenince de tatlı olurmuş benim sevgilimm" dedi ve yanaklarımı sıktı. Sonra da dudaklarımı büzdü.
"Lisau biruk benu" diye yanıtladım. O ise dudaklarıma öpücük kondurdu ve geri çekildi.
"Hadi sevgilim duş alalım" dedi ve beni kucağına aldı. Bir saniye bana sevgilim dedi ağalarım ama ben..
Lisa suyu ayarladı ve kendisi küvete oturdu beni de kucağına aldı sonra yine boynuma gömüldü. Sanırım burda da devam edeceğiz ve boynumun mosmor olacağına yemin ede bilirim...
Kestik ehehe ay bunlar çok mutlu oldu ya 🥲 neyse olsunlar olsunlar 😘😊 çok mutlu olacaklarrr😘😘 neyse sizi seviyorum muah <3
Bu arada bölüm başlığına isim bulamadım neyse takmayın KAIAJEJRHR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanficOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...