20 oy ve 15 yorum sınırı koyuyorum.
"Ya ne bileyim bir anda ağzımdan çıktı işte" dedim ve gülmeye devam ettim. Ikimizde eşek gibi anırarak gülmeye devam ediyorduk ki telefonumun çalması ile ikimizde gülmeyi zor da olsa kestik. Telefonumu elime aldım ve arayan kişiye bakınca kaşlarım çatıldı......
Lisa
"Arayan kim ?" Diye sordu Jungkook.
"K-karina " dedim ve şaşkın bir şekilde Jungkooka baktım.
"Aç ve hoparlöre al" dedi ve bana baktı. Olumlu anlamda kafamı salladım ve telefonu açıp hoparlöre aldım.
"Alo" dedim ve bekledim.
"L-Lisa " dedi Karina ağlayarak. Neden ağlıyordu ki ?
"Bir şey mi oldu ? Neden ağlıyorsun ?" Diye sordum.
"K-kokunu Sesini S-seni özledim-m" dedi ve ağlamaya devam etti. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Onu artık sevmiyordum. Anlık sinirle bağırdım
" BENI TERK ETTIĞIN HALDE BUNU SÖYLEYE BILIYOR MUSUN ?" diye bağırdım. Hattın diğer ucundan hıçkırık sesi geldi.
"Sen bizi mahv ettin Lisa. Bu yüzden senden nefret ediyorum. Ama hala seni seviyorum" dedi ve telefonu kapattı. Jungkookta benim gibi şaşkındı. Ne diyeceğimizi bilmiyorduk.
"Bu neydi lan ?" Dedi Jungkook şaşkın bir şekilde.
"Bilmiyorum" dedim ve Jungkooka baktım.
"Bekle lan muzlu süt getireyim" dedi ve ayağa kalkıp koşmaya başladı. Onun bu haline gülemiyordum.
Onu aldatmamıştım. Aramızin bozuk olduğu bir zaman Jennieyi öpmüştüm. Bu aldatmak sayılmıyordu değil mi ?
"Lisa ne yapacağız ?" Diye sordu Jungkook. Muzlu sütun birini kendisi içti diğerini de benim önüme koydu.
"Bilmiyorum " dedim ve muzlu sütten biraz içtim.
"Sen Karinayi Jennie ile aldattın. Jennie de seni Ni-Ki ile. Vay anasını satayım ya " dedi Jungkook.
"Onu seviyorum" dediğim an gözlerim doldu. Jungkook bana sarıldı ve konuştu.
"Bak Lisa Jennienin kanitmasina izin verelim. Belki aldatmamıştır." Dedi ve gülümsedi.
"Bilmiyorum kardeşim. Bilmiyorum. Lan ben neden mutlu olamıyorum ?! Neden lan ?! Siktiğimin aile sevgisi yok. O sevgiyi başkasında arıyorum ama bulamıyorum anasını sikeyim bulamıyorum. Neden amına koyum neden ? Tanrının bana layık gördüğü bu mu lan ?.." Dedim ve ağalamaya başladım.
"Ağalama kardeşim biz yanındayız." Dedi ve bana sıkıca sarıldı Jungkook.
"Ben yoruldum kardeşim" dedim ve ağlamaya devam ettim.
"Ben Jennie'mi istiyorum " dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Lisa kendine gel kardeşim yapma" dedi Jungkook titreyen sesi ile.
"Jennienin yaptıkları umurumda değil Jungkook. Ona ihtiyacım var. Onun dokunuşlarina onun sevgisine ihtiyacım var" dedim ve sıkıca Jungkooka sarıldım.
"Onu aramami ister misin ?" Dedi Jungkook.
"Evet " dedim ve umutla Jungkooka baktım. Telefonu aldı ve Jennieyi aradı. Soğuk bir şekilde Jennie ile konuştu ve telefonu kapattı.
"Bak kardeşim ben gidiyorum" dedi ve alnımı öptü.
"Teşekkür ederim kook " dedim ve sıkıca sarıldım ona. Gülümsedi ve muzlu sütünu alıp dışarı çıktı. Onun bu haline kıkırdadım. Tam bir süt delisi.
.
.Jungkook gittikten 10 dakika sonra tekrar kapı çaldı. Kapıyı açtım ve gözleri kıpkırmızı olan Jennie ile karşılaştım. Kucağıma atladı ve bana sıkıca sarıldı. Ben de ona sıkıca sarıldım. Onu özlemiştim. Kokusu burnuma dolunca bu sefer rahatsız olmamıştım.
Kucağımda olan Jennie ile salona geçtim ve koltuğa oturdum. Saçlarını okşamaya başladım. O da benim saçlarımı okşuyor ve kokumu derince içine çekiyordu.
"Ben seni aldatmadim Lisa. " Dedi ve bana daha sıkı sarıldı.
"Neden bana haber vermeden çıktın evden ?" Diye sordum.
"Ni-Kinin böyle bir şey yapacağını düşünmemistim. Onun beni arkadaş olarak gördüğünü sanıyordum" dedi ve gözünden akan yaş damlası boynuna düştü.
"Anladım" dedim ve Jennieye baktım.
"Lisa seni altamadim bunu kanıtlayacağım sevgilim" dedi ve dudaklarımı öptü. Ben de ona karşılık vermeye başladım. Alt dudağını sertçe emmeye başladım. Jennie de üst dudağıma benim yaptığımin aynısını yapıyordu. Dudaklarının tadını biraz daha çıkardıktan sonra dudakalrindan ayrıldım ve konuştum.
"Umarım dediğin gibi olur Jennie." Dedim ve gülümsedim. O da bana gülümsedi ve yanağımı öptü.
"Öyle Lisam " dedi. Burnumu Jennienin boynuna gömdüm ve kokusunu doya doya içime çektim. Kokusunu uyumami sağlıyordu. Jennie ile birlikte koltuğa uzandım ve Jennienin kokusunu içime çekerek uyumaya başladım...
Kısa bir bölüm oldu ama idare edinnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...