Lina & Chris

360 29 8
                                    

"Anne oluyorum! Anne oluyorum!" Dedi ve bana sarıldı. Yanaklarımı ve dudaklarımı defalarca öptü....

Lisa

Yüzümdeki gülümseme ile eve girdim ve koltuğa oturdum. Jennie də yanıma oturdu başını omzuma yasladı... Hemen gurubumuza girdim ve mesaj attım.

Lisanın çocukları😎👽

Lisa: ANNE OLUYORUM LANNNNNNNNN
   görüldü..

Jungkook: ciddi misin olm ??

Ryujin: Lisa sen içtin mi yine ? Neyin kafası bu ??

Seulgi: WTF??!!!

Hyunjin: KANKA SEN CIDDI MISIN ???

Minho: Ne diyon yapram ?

Rose: AAAAAAAAAAAYYYYYYYYY LISAAAAMMM ANNNEEEE OLUYORRRRRMUŞŞŞ

Lisa: CIDDIYIM LAN ANNEE OLUYORUM. JENNIE HAMILE HEM DE 2 HAFTALIKK

Jungkook: abooo amca oluyoruz lan

Hyunjin & Minho: EVETTT

Ryujin: çok mutlu oldum kızzz bu arada ben birisi ile sevgiliyim

Jungkook: ben de hatta nişanlanmayi düşünüyoruz

Hyunjin & Minho: tesadüfe bak bendee

Seulgi & Rose: bendeeeee

Lisa: BENIM NIYE HABERIM YOK LANNN????!!?!!! DÖKÜLUN HEMEMNNN

Jungkook: TAEHYUNGLA NIŞANLANMAYI DÜŞÜNÜYORUZZ

Rose: Jisoo ile evlenmeyi düşünüyoruzz

Hyunjin: Felix ile nişanlanacagizz

Minho: Han ile evleneceğimm

Seulgi: Irene karım olacak

Ryujin:  Yeji ile evleneceğim!!!

Lisa: lannn çok güzelll

Duyduğum fotoğraf çekme sesi ile Jennieye baktım. Fotoğrafımızı çekmişti. Ona gülümsedim ve dudaklarını öptüm. O da gülümsedi ve konuştu.

"Bizimkilere haber verdim de bunlar seninkilerle evlenecekmiş " dedi ve güldü. Ben de güldüm ve konuştum.

"Evet bizimkilerde öyle dedi" dedim ve Jennieye sıkıca sarıldım. Bir anda aklıma gelen soru ile Jennieye döndüm.

"Çocuğumunuzun ismi ne olacak ? " Dedim ve dudaklarını öptüm. O da gülümsedi ve konuştu.

"Kız olursa eğer Lina olsun erkek olursa da Chris olsun" dedi ve güldü. Ben de gülümsedim ve konuştum.

"Hadi bir video çekelim. " Dedim ve yanaklarını öptüm. O da olumlu anlamda kafasını salladı ve telefonu açtı. Kayd etmeye başlayınca ben konuştum.

"Selam gelecekti çocuğumuz. Ben Lisa annen yanımda ki de Jennie annen. Cinisyyetini bilmiyoruz ama kız olursan Lina" dedim ve durdum. Jennieye baktım ve gülümsedim. O da dişlerini göstererek gülümsedi ve konuştu.

"Erkek olursan da Chris koyacağız adını bebeğim. Bu isimleri ben seçtim. Lisa annen de kabul etti. " Dedi ve bana baktı. Ben ise gülümseyerek aptal gibi onu izliyordum. Dayanamadım ve dudaklarını öptüm.

"Lisa çocuğumuza kötü örnek olma" dedi ve kaşlarını çattı. Ben ise gülümsedim ve ona baktım.

"Bebeğim lütfen annene kedi gibi gözüktügunü söyle" dedim ve güldüm. Jenniede dişlerini göstererek güldü ve bana sarıldı. Ben de ona sarıldım.

"Bebeğim Jennie annen seni çok ama çok ama çok ama çokkkk seviyor" dedi ve videoyu kapattı. Ben de gülümsedim ve onu öptüm.

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin