Lan ne zamandır bölüm atmıyormuşum KAJSJEJJRHR
Neyse iyi okumalar.
Bu arada yorum yapın ve oy verinnnn.
Jennie uykudan kalkınca koltukta oturan beni gördü ve uyku sersemi bir şekilde bana sarıldı ve başını boynuma gömdü. Bir şeyler mırıldanmaya başladı. Ne dediğini anlamıyordum ama Jennienin üzerimde yattığı için gerçekten rahatsız oluyordum.....
Lisa
Yavaşça Jennieyi üzerimden kaldırdım ve koltuğa geri yatırdım. Jennie yavaşça gözlerini açtı ve etrafa baktı. Beni görünce hemen gülümsedi ve gözleri parladı. Neden ? Beni seviyor olsaydı aldatmazdi. Diye düşündüm.
"Lisa~" dedi tatlı bir şekilde ve boynuma sarıldı. Hemen Jennienin kollarını çözüp ayağa kalktım. Yavaşça mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Ama canım yandığı için çok zor oluyordu.
"Lisa neyin var ? Ne oldu ??" Diye sordu Jennie endişeli bir şekilde.
"Seni ilgilendirmez." Dedim ve bardak alıp su doldurmaya başladım. Jennie hemen kolumdan tutup beni kendisine çekti ve kaşımdaki kanı eli ile sildi.
"Lisa ne oldu ?" Dedi ve gözleri doldu. Elini yanağıma koydu. Hemen elini çektim ve iğrenir gibi ona baktım.
"Seni ilgilendirmez. bir daha bana dokunma." Dedim ve arkamı döndüm tam gideceğim sırada Jennie tekrar konuştu.
"Lisa neden bana soğuk davranıyorsun ki ? Ne yaptım ki ?" Dedi ve ağlamaya başladı. Ben ise güldüm ve konuştum
" Ne mi yaptın ? Haha çok komiksin Jennie. Ne yaptın acaba hahah" dedim ve gülmeye devam ettim.
"Evet ne yaptım Lisa ?" Dedi ve bana sinirli bir şekilde bakmaya başladı.
"Bir de yüzsüz gibi soruyorsun yani." Dedim ve güldüm.
"Evet Lisa anlatsana ne yaptım ?!!" Dedi ve bana sert bir şekilde baktı.
"KIZIM SENI O OROSPU ÇOCUĞU EVE GETIRIYOR VE NERDEYSE SABAH OLACAK. SARHOŞSUN AMINA KOYAYIM. O PIÇ GÜLEREK SANA NASIL DOKUNDUĞUNU ANLATIYOR. BOYNUNDA GÖĞÜSLERINDE MORLUKLAR VAR. NELER DÜŞÜNDÜM BILIYOR MUSUN LAN?!! SEN BENI ALDATIYORSUN VE SUÇLU BEN OLUYORUM ÖYLE MI AMINA KOYAYIM ?!!" diyerek bağırdım ve Jennieyi ittim. Jennie hıçkırarak ağlamaya başladı. Onu umursamdan tekrar konuştum.
"Bir daha bu eve gelmiyorsun anladın mı ? Siktir git hayatımdan Kim. Aynı o gece yaptığın gibi bana haber vermeden SIKTIR GIT!!" dedim ve üst kattaki odama çıktım. Şu anda deli gibi ağlıyordum. Odanın kapısı açılınca Jennie içeri girdi ve bana baktı. Hemen yanıma gelip bana sarılmaya çalıştı.
"SAKIN!!" Dedim uyarıcı bir sesle. Jennie durdu ve gözlerimin içine bakarak konuştu.
"Lisa ben hiç bir şey hatırlamıyorum.." dedi ve ağlamaya devam etti.
"Umrumda mı sence ?" Dedim ve güldüm.
"Lisa bana kızgınsın biliyorum ama ben-" diyeceği sırada sözünü kestim
"Evet sana kızgınım Jennie. Şimdi siktir git burdan. Sana zarar vermek istemiyorum." Dedim ve yere baktım.
"Lisa bak ben onunla sevişmedim. Çünk-" diyeceği sırada tekrardan sözünü kestim.
"Vücudundaki morluklarda aynısını söyledi biliyor musun Jennie ?" Dedim ve güldüm.
"Lisa diyelim ki seninle dün seviştik ve ben yarın kasıklarımda oluşan acıyı hiss ederdim." Dedi ve bana baktı.
"Ama ben o acıyı hiss etmemiştim. Eminim Lisa." Dedi ve bana yaklaşmaya çalıştı.
"Sakın bana dokunma." Dedim dişlerimin arasından.
"Eğer eminsen kanıtla Jennie." Dedim ve alayla güldüm.
"Kanıtlayacağım sevgilim söz veriyorum." Dedi ve bana sıkıca sarıldı.
"Seni seviyorum Lisa'm" dedi ve dudaklarımı öptü.
"Yapma Jennie." Dedim ve yüzümü buruşturdum.
"Neden ?" Dedi ve bana baktı. O kadar masum bakıyordu ki...
"Iğreniyorum Jennie. O piç gibi korkuyorsun ve bu senden nefret etmeme neden oluyor." Dedim ve ona iğrenir gibi baktım.
"Lisa ben onunla sevişmedim. Eminim." Dedi ve gözlerime baktı. Yapma be Jennie'm yapma..
"Lisa beni yıkar mısın ? " Dedi ve gülümsedi.
"Hayır!" Dedim ve göz devirdim.
"Evine git Jennie." Dedim ve yatağa yattım. Belime dolanan kollar ile arkamı döndüm. Bana tatlı bir şekilde gülümseyen Jennie ile karşılaştım.
"Ben seninle uyumak istiyorum." Dedi ve gülümsedi. Hemen Jennienin kollarını çözüp yataktan kalkip kendime bir yastık aldım ve salona indim. Jennie peşimden gelmemişti bu iyiydi.
Koltuğa yattım ve telefonum ile ilgilenmeye başladım. Bir süre sonra uykum geldiği için uyumaya karar verdim. Kafamı yastığa koydum ve uyumaya başladım.
.
.
.Yarın kalktığımda burnuma dolan Jennienin kokusu ile gözlerimi açtım. Kola gibi bana yapışmıştı. Büzülmüş dudakları ile çok tatlı gözüküyordu. Onu koltukta yanlız bıraktım ve ayağa kalkıp mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladım. Bu gün hiç bir yerim acımıyordu. Garip. Acaba Jennie mi bir şeyler yaptı. Neyse düşüncelerimi böldüm ve yürümeye devam ettim.
Kahvaltıyı nerdeyse hazırlamayı bitirmiştim. Belime dolanan kollar ile arkama dönmeye ihtiyacım kalmadı. Çünkü bana sarılan kişi Jennieden başkası olmazdı.
"Günaydın Lisa'm~" dedi tatlı bir sesle ve bana daha sıkı sarıldı.
"Bırak!" Dedim ve kollarını belimden çektim.
"Geç kahvaltı hazırladım. Ye ve evine git." Dedim ve yemeğine döndüm.
"Lisa hadi pankek yapalım." Dedi ve gülümsedi.
"Hayır." Dedim net bir şekilde.
"Hadi ama Lisaa~" dedi ve dudaklarını büzdü. 1 hafta önce bunu yapsaydı hemen dudaklarına yapıştım. Ama şimdi sadece tiksiniyordum.
"Çok istiyorsan kendine yap." Dedim ve göz devirdim.
"Ben seni istiyorum." Dedi ve sandalyeden kalkıp bana doğru yürümeye başladı. Dudaklarıma yaklaşacağı sırada uyarıcı bir sesle konuştum.
"SAKIN" dedim ve ona baktım o ise umursamadan dudaklarımızı birleştirdi. Şu anda sadece midem bulanıyordu. O kadar iğrençti ki anlatamam. Jennie dudağımı ısırdı ve geri çekildi. Dolu gözler ile yüzüme bakmaya başladı. onu umursamdan mutfağa doğru koştum ve musluğu açıp dudaklarımı yıkadım.
Jennieye baktığımda sessiz bir şekilde beni izliyordu. Beni öptüğü için pişman olmuştu. Onu umursamdan konuştum.
"Sakın bir daha bana dokunma. Şimdi kahvaltını yap ve evine git!!" Dedim ve sert bir şekilde yüzüne baktım. Olumlu anlamda kafasını salladı ve ağlayarak kahvaltısını yapmaya devam etti. Onun bu halı ne kadar içimi acıtsa da hak ediyordu. Çalan kapı ile Jennieyi bir süredir izlediğimi fark ettim. Hemen kapıya doğru gitmeye başladım. Kapıyı açtım ve gelen kişiyi görmemle içimden siktir çektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...