"Bana bak sen kendini ne zann ediyorsun ? Bir tek ben mi-" diyeceğim sırada duyduğum ses ile tüm vücudum kaskatı kesildi.....
Lisa
Jennienin sesini duyduğum an başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
"Lisa bu kadın neden bahs ediyor ? Ne çocuğu? " Dedi ve dolu gözleri ile bana baktı. Ben ise ona yaklaştım ve konuştum.
"Jennie beni dinle düşündüğün gibi değil" dedim ve ona dokunmaya çalıştım. Ama izin vermedi.
"Ne düşündüğüm gibi değil Lisa ? Kadını hamile bırakmışsin daha neyin açıklamasını yapacaksın ?" Dedi ve kırgın bir şekilde bana baktı. Ben ise yutkundum ve konuştum.
"Jennie ben onunla birlikte olduğum zamanlar korunuyordum. O çocuk başkasının. Kim bilir hangi orospu ile yattı ve hamile kaldı şimdi de beni suçluyor" dedim ve Jennienin yanağını okşadım. O ise yutkundu ve bana baktı.
"Lisa bu çocuk senin. Sen ne saçmalıyorsun ?" Dedi ve güldü Karina. Ben ise ona baktım ve konuştum.
"DNA testi talep ediyorum" dedim ve sinirli bir şekilde ona baktım. O ise güldü ve beni kafası ile onayladı.
"Lisa bu gece burda kalsın çok geç oldu" diyip yukarı çıkan Jennieyi izledim.. bu saçmalıkti.. benim çocuğum olmazdı..
"Bavulumu getir. Hamileyim ve ağır şeyler taşıyamam " dedi ve bana baktı. Ben ise sinirli bir şekilde bavulunu aldım ve üst kata çıkmaya başladım.
Konuk odasına geldim ve bavulu ora bıraktım. Karina ise yatağa oturup konuştu.
"Bavulda giyinmem için bana kıyafet versene" dedi ve beni izlemeye başladı. Ben de ona baktım ve bavulu açıp kıyafetlerini yüzüne fırlatıp odadan çıktım.
Jennienin olduğu odaya girdiğimde hıçkırarak ağladığını gördüm. Kalbimde oluşan bu sızı...
Jennieye yaklaştım ve ona sıkıca sarıldım. O ise ağlamaya devam etti. Onun saçlarını okşayıp konuştum.
"Jennie o çocuk benim değil eminim" dedim ve yanaklarını öptüm. O ise bana sarıldı ve konuştu.
"Seni seviyorum Lisa " dedi ve başını boynuma gömüp ağlamaya başladı. Ben ise saçlarını okşadım ve konuştum.
"Ben de Jenniem" dedim. O ise ağlayarak konuşmaya devam etti.
"Lisa bir rüya gördüm. Kucağında bir çocuk vardı. Ama yanında ben yoktum... Sen çocuğa benim fotoğrafımı gösteriyordun. Çocukta gülerek anne anne diyordu. Sonra.." Dedi ve daha çok ağlamaya başladı. Ben ise ona sarıldım ve konuştum.
"Jennie bebeğim o sadece bir rüya.. bu kadar etkilenme " dedim ve kokusunu içime çektim. O ise gülümsedi ve bana sarılarak uyumaya başladı. Gördüğü rüya biraz garipti... Acaba karinanin mi çocuğuydu.. bilmiyorum...
Kısa bölümler gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
Fiksi PenggemarOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...