O benim arkadaşım.

568 39 25
                                    

Bir anda kapı çaldı. Jennie kapıya bakmak için ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı...

Lisa

Kapı çalınca Jennie kapıya doğru gitti ve kapıyı açtı. Gülerek birisi ile konuşuyordu. Gülünce çıkardığı komik sesi duyunca yüzümde tebessüm yarandı.

"Jennie kim geldi ?" Diye sordu Bayan Jessie. Jennie Ni-Kinin elinden tutarak getirince sinirlendiği mi hiss ettim. Neden tutuyorsun ki elini ? Neden yani ? Benim önümde nasıl tuta bilirsin onun elini ya ?  Iç sesim kıskançlık krizine girerken ben sadece boş gözlerle Jennie ve Ni-Kinin eline bakıyordum.

"Ni-Ki hoş geldin gel otur birlikte yiyelim hadi" diye Bay Arthur  Ni-Ki yi masaya oturması için  davet etti.

"Tamam efendim" dedi ve masaya Jennienin yanına oturdu.. o Jennienin yanına mı oturdu ? Gözlerimi kapattım ve sakinleşmeye çalıştım.

"Sen niye burdasın Lisa ?' diye sordu Ni-Ki.

"Jennienin SEVGILISI olarak ailesi ile tanışmak istedim." Dedim ve sahte bir şekilde gülümsedim. Sevgilisi kısmını bastırarak söylediğim için masadaki her kes bana bakıyordu. Ni-Ki bozulmuştu.

"Hadi yemeğimizi yiyelim" dedi Bayan Jessie. Her kes yemeğini yemeye başladı.

Yemeğimiz bitmişti. Jennie ben ve Ni-Ki salonda oturmuştuk. Bayana Jessie ve Bay Arthur işleri ile ilgileniyorlardi.

"Lisa bu gün burda kalacak mısın ? Yoksa eve mi gideceksin " diye sordu Jennie.

"Bilmiyorum bebeğim." Dedim ve dudaklarımı büzdüm. Jennie hemen uzandı ve dudaklarıma öpücük kondurdu. Geri çekileceği sırada onu durdurum ve alt dudağını emmeye başladım. Jennie hemen üst dudağımı ağzına aldı ve sert bir şekilde emdi.

Nefessiz kalınca geri çekildi. Hemen Jennienin kalçalarından tutarak onu kucağıma yerleştirdim. Ni-Ki ye baktığımda dolmuş gözleri ile bizi izliyordu.

"Ben gitsem iyi olacak. Size iyi eğlenceler " dedi ve cevabımızı beklemeden kalkıp gitti.

"Neden elini tuttun ?" Diye sordum.

"Ne ? Kimin ?" Diye yanıtladı Jennie.

"Ni-Kinin Jennie neden elini tuttun ?" Diye sordum tekrar.

"O benim arkadaşım Lisa o yüzden " dedi hafif sinirli bir sesle

"Sence o seni arkadaşı olarak görüyor mu ?!" Diye sordum sinirli bir şekilde

"Evet görüyor!" dedi ve kucağımdan kalktı. Ayağa kalkıp gideceği sırada belinden tutup kendime çektim ve tekrar kucağıma oturmasını sağladım.

"Jennie bebeğim o çocuktan uzak dur lütfen. O seni arkadaşı olarak sevmiyor" dedim ve başımı boynuna gömüp öpücük kondurdum.

"Özür dilerim bebeğim" dedim ve kokusunu içime çektim.

"Lisa hadi gel birlikte uyuyalım ben çok yoruldum." Dedi ve bana dönüp dudaklarımı öptü.  Ayağa kalktım ve Jennieyi kucağıma aldım. Kuala gibi bana yapıştı ve gülümsedi.

"Neden bu kadar güzelsin Jennie ?" Diye sordum.

"Sevgilime benzemeye çalışıyorum sadece" dedi ve kıkırdadı.

"Öyle mi ?" Dedim ve sırıttım

"Öyle" dedi ve güldü.

"Bence burda kalmayalım. Benim evime gidelim." Dedim ve ona baktım.

"Lisa pislik yapma " dedi ve kolumu ısırdı.

"Aaa Jennie aşk olsun. Isırmayi bu kadar seviyorsan başka yerleri de ısıra bilirsin " kulağına eğilerek dedim.  Jennie ise kucağımdan indi ve odasına gidip kapıyı kilitledi.

"Jennie şaka yaptım ya aç kapıyı " dedim kapıya vurarak.

"Koltukta uyu Lisa " dedi.

"Jennie sırtım acır ama~" dedim tatlı bir şekilde. 3dakika kapıda bekledim ve Jennie kapıyı açtı. Üzerinde geceliği vardı.

"Kıyamadım sana gel içeri" dedi ve kenara çekildi. Kapıyı kapattı. Ben hemen Jennienin dudaklarına yapıştım. O da bana karşılık verdi. Yanlışlıkla eli pantalonumun üzerinden penisime değince gözleri büyüdü.

"Lan ne ara kalktı bu ? Canının yanmıyor mu ?" Diye sordu şaşkın bir şekilde.

"Canım çok yanıyor sevgilim" dedim oyuncu bir şekilde. Ve dudaklarımı büzdüm.

Jennie sırıttı ve elini penisimin üzerine koyudu ve yavaşça bastırdı. Gözlerimi kapattım ve kısık bir sesle inledim.

"Y-Yapma Jennie" dedim ve dişlerimi sıktım.

"Neden sevgilim ? Sevişmek istemiyormuydun ?" Diye sordu oyuncu bir şeklide.

Bir anda Jennieyi kucağıma aldım ve yatağa atıp üzerine çıktım. Dudaklarına yapıştım ve tadına doyamadığım dudaklarını emmeye başladım.

Jennieyi o kadar sert öpüyordum ki karşılık vermekte zorlanıyordu. Dudaklarından ayrıldım ve kıyafetlerini çıkarmaya başladım. Geceliğini omuzuna göğüslerine kadar indirdim. hemen göğüslerine yöneldim ve öpmeye başladım. Ah çok güzel ve büyük göğüsleri vardı.

"Göğüslerine aşığım sevgilim" dedim ve sütyenini çıkardım. Göğüs ucunu ağızıma alıp sesli bir şekilde emmeye başladım. 

Ellerim ile yavaşça geceliğini çıkardım ve  odanın bir yerlerine attım. Sonra hemen  Iç çamaşırına öpücük kondurdum ve dudaklarımı karnında gezdirmeye başladım.

"L-Lisa soyun" dedi nefes nefese hemen soyunmaya başladım ve Jennienin kulağına eğildim.

"Banyoya girelim. Anneler duya bilir." Dedim ve Jennieye baktım. Olumlu anlamda kafasını sallayınca hemen kucağıma alıp banyoya girdim...

Ne zamandır bölüm atmıyorum lan. MAKSKSKJRJRH  pezevenkim_5 Bu arada yengen beni dövdü kardeşim teşekkürler ;)

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin