Anne oluyorum

379 36 16
                                    

"Jennie bebeğim o sadece bir rüya.. bu kadar etkilenme " dedim ve kokusunu içime çektim. O ise gülümsedi ve bana sarılarak uyumaya başladı. Gördüğü rüya biraz garipti... Acaba karinanin mi çocuğuydu.. bilmiyorum...

Jennie

Sabah olmuştu ve biz kahvaltı yapıp hastahaneye gelmiştik... DNA testi için..  Merak ediyordum..  Lisaya güveniyorum çocuk onun değil diyorsa öyledir.. Ya değilse ? Bu düşünceler yüzünden kafayı yiyecektim...

Lisa ile Karina dışarı çıktığında hemen Lisanin yanına koştum ve konuştum.

" Sonuç ne zaman çıkacak sevgilim ?" Dedim ve dudaklarını öptüm. O da gülümsedi ve konuştu.

"3 ay sonra sevgilim" dedi ve bana sıkıca sarıldı. Ben de gülümsedim ve sıkıca ona sarıldım. O da beni kucağına aldı ve arabaya bindirdi.  Karina da taksi çağırdı ve binip gitti.

Yolda gittiğimiz sırada durmadim ve sordum.

"Lisa çocuğun senin olmadığına emin misin?" Dedim ve parmaklarımla oynamaya başladım. Lisa ise kıkırdadı ve konuştu.

"Eminim sevgilim" dedi ve ellerimi tuttu. Parmaklarını parmaklarıma geçirdi. Elimi dudaklarına götürdü ve öptü.  Benim ise yanaklarım kızardı ve başımı diğer yöne çevirdim. Lisa ise güldü ve önüne döndü.

.
.

Eve gelmiştik ama benim sürekli midem bulanıyordu neden böyle oluyordu ki ? 2 haftadır böyledi ama bunu Lisaya söylemiştim. Tekrar Lavaboya gittim ve kustum. Lisa ise saçlarımı topladı ve konuştu.

"Jennie hadi hastaneye gidelim " dedi ve bana baktı. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve yüzümü yıkadım...

.
.

Üzerimi değiştirmiştim ve arabaya binmiştim. Lisa da arabaya bindi ve hastahaneye sürmeye başladı. Ellerimi tuttu ve öpmeye başladı. Ben de gülümsedim ve ona baktım. O ise tatlı tatlı gülümsedi. Bu kadına aşığım ben.. hemde çok aşığım...

.
.

"Jennie güzelim merak etme tamam mı eminim ki bir şeyin yoktur" dedi ve yanaklarımı öptü Lisa. Ben de gülümsedim ve hastaneye girdim.

sıra beklemeden doktorun odasına girmiştik. Doktor bazı sorular sormuştu ve ben de cevaplamıştim. Bana uzanmami ve karnımı açmamı söyledi. Ben de dedigi gibi yaptım. Lisanın elini tuttum ve beklemeye başladım. Doktor elindeki alete bir şeyler sürdü ve karnımda gezdirmeye başladı. Lisa ve ben ekrana bakıyorduk. Ekranda  küçük bir şey belli olduğunda doktor bana baktı ve gülümsedi.

" Jennie hanım anne oluyorsunuz" dedi ve tekrar ekrana baktı. Ben ise gülümsüdim ve Lisaya baktım. Lisa şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"B-ben anne mi oluyorum?" Dedi ve sakin bir şekilde bana baktı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Evet Lisam anne oluyorsun" dedim ve gülümsüdim. Lisa ise kocaman gülümsedi ve tekrar konuştu.

"Anne oluyorum! Anne oluyorum!" Dedi ve bana sarıldı. Yanaklarımı ve dudaklarımı defalarca öptü.....

"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin