Aslında eve gidip ordan Ni-Kinin yanına gidecektim gerçekleri öğrenmek için bunu Lisaya da söyleyecektim ama şimdi huzurumuzu bozmak istemediğim için söylememeyi seçtim....
Jennie
Annemlerin evine gitmiştim şu anda Ni-Kinin evine gitmek için yola koyulmuştum. Yolda marketten bira almıştım. Ni-Ki çabuk sarhoş olan birisiydi bu yüzden onunla konuşurken pek zorlanmayacaktim.
Ni-Kinin evinin önüne geldim ve arabayı park ettim. Poşetleri aldım ve arabadan indim. Kapının yanına gelince poşetleri bırakıp telefonumu aldım ses kaydına girdim ve telefonu kapattım. Kapıyı çaldım. Ni-Ki şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Geleceğimi beklemiyordu.
Gülümsedi ve poşetleri alıp içeri geçti. Ben de arkasından eve girdim. Salona geçtim ve koltuğa oturdum. Ni-Ki hemen yanıma oturdu ve konuştu.
"Selam Jenniem nasılsın ?" Diye sordu. Ona sahte bir şekilde gülümsedim ve konuştum.
"Iyiyim sen nasılsın ?" Diye sordum. Gülümsedi ve iyiyim dedi. Ben de ona gülümsedim ve konuştum .
"Bira almıştım da getirsene içelim." Dedim ve ona baktım. Olumlu anlamda kafasını salladı ve gülümseyerek içeri gitti. Poşetleri alıp getirdi. Ben de gülümsedim ve birayı açıp bir yudum aldım. Ni-Ki de birayı kafasına dikti. Güzel çabuk sarhoş olacaktı.
Ni-Kiye yaklaştım ve kucağına oturdum. O ise bana baktı ve gülerek konuştu.
"O bakıyorumda birileri beni tekrar içinde istiyor" dedi ve güldü. Ne kadar kusmak istesem de kendimi tuttum ve gülerken konuştum.
"Evet istiyorum. Beni becermeni istiyorum" dedim ve ona sürtundum. O da gülümsedi ve birayı tekrar kafasına dikti. Şimdi tamamen sarhoş olmuştu. Emindim. Kulağına eğilip konuştum.
"Söylesene biz seviştik mi ?" Diye sordum ve kendimi ona daha sert bastırdım. Inledi ve konuştu.
"Seni sikmek istedim Jennie. Hemde çok istedim " dedi ve elleri ile bacaklarımı okşamaya başladı. Ben ise tekrar kulağına eğilip sordum.
"Peki beni siktin mi ?" Dedim ve ona daha sert sürtünmeye başladım. O ise tekrar inledi ve konuştu.
"Hayır." Dedi ve dudaklarını büzdü. Gülümsedim ve tekrar konuştum.
"Söylesene o gün neler oldu ?" Diye sordum. Kendimi ona bastırdım. O ise gülümsedi ve konuştu.
"O gün sana uyuşturucu vermiştim. Sonra seni bir odaya soktum ve yatağa yatırdım. Sen ise hiç bir şey yapamıyordun. Sonra senin kıyafetlerini çıkardım ve izlerimi bırakmaya başladım. " Dedi ve durdu. Güldü ve beni sertçe kendine bastırdı. Istemsizce inledim ve konuştum.
"Sonra ne oldu ?" Diye sordum. O ise tekrar konuştu.
"Senin iç çamaşırlarini çıkardım ve içne gireceğim sırada beni ittin. Sonra zorla seni becermek isteği beni ele geçirdi. Ama yapamadım. Polisler gelmişti ve kaçmamız gerekiyordu. Seni giydirdim ve kucağıma alıp arabaya bindirdim. Ordan da seni evine getirdim." Dedi ve boynumu öptü.
"Neden beni kendi evine götürmedin ve ya bir otele ?" Diye sordum. Merak ediyordum.
"O gün ailem evdeydi ve otele götürmek aklıma gelmemişti. Çünkü sarhoştum" dedi ve dudaklarıma yaklaştı. Hemen onun kucağından indim ve kapıya doğru koştum. Kapıyı kilitlemisti ama ne zaman ?
Çok düşünmedim ve camdan dışarı çıktım. Arabama bindim ve Lisanin evine sürmeye başladım.
.
.Mutlu bir şekilde eve geldim ve Lisaya sarıldım. O da bana sarıldı ve konuştu.
"Güzelim neden bu kadar mutlu ?" Diye sordu. Kıkırdadım ve ona sarıldım. Lisa kaşlarını çattı ve beni kokladı. Sinirli bir şekilde bana bakınca ne diyeceğini anladım ve dudaklarım ile onu susturdum. Sert bir şekilde beni itti ve konuştu.
"Neden o piç gibi korkuyorsun!!??" Diye sordu ben ise telefonumu çıkardım ve ses kaydına girdim. Telefonun sesini artırdım ve telefonu Lisaya verdim. Lisa ses kaydını dinlemeye başladı. Ni-Kinin her inledigi yerde sertçe bana bakıyordu. Ben ise yutkunmaktan başka bir şey yapmıyordum.
Lisa kaydı sonuna kadar dinledi ve bana bakıp konuştu.
"Demek sevişmemişsiniz değil mi ?" Diye sordu. Olumlu anlamda kafamı salladım ve gülümsedim. O da gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı. Bir anda bana sarılmayı bırakınca kaşlarımı çattım ve ona baktım....
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...