"Hadi birazdan siparişler gelir aşağı inelim" dedim ve üzerimi giyindim. Jenniede gülümsedi. Ve yavaş bir şekilde üzerini giyinmeye başladı. Ona yardım etmek için yanına gittim ve tişörtünü giyindirdim. Şortunu kendisi giydiği için onu kucağıma aldım ve aşağı indim....
Jennie
Aşağı indik ve koltuğa oturduk. Kapı çalınca Lisa hemen kapıya koştu ve siparişleri aldı. Gülümseyerek yanımda geldi. Bende gülümsedim ve dudaklarını öptüm. Lisa çilekleri kabından çıkardı ve mutfağa gitti.
Bir süre sonra elinde kase ile yanıma geldi. Ben ise gülümsedimm. Çilekleri yıkamışti. Ben kaseyi aldım ve çilekleri yemeye başladım. O ise güldü ve konuştu.
"Çok fazla yeme bebeğim" dedi ve gülümsedi. Ben ise ona baktım ve konuştum.
"Neden ?" Dedim ve çatık kaşlarım ile ona baktım. O ise gülümsedi ve dudaklarını kaşlarıma batırdı.
"Sonra hepsini kusuyorsun bebeğim o yüzden" dedi ve beni kucağına aldı. Benim ise bir anda gözlerim doldu.
"Lisa sen benden sıkıldın mi ?" Dedim ve ağlamaya başladım. Neden öyle dedi ki ? Bundan rahatsız mı oluyordu...
"Hayır bebeğim. Senden sıkılmadım lütfen saçmalama. Sadece senin iyiliğin için dedim " dedi ve yanaklarımı öptü. Ben de başımı boynuna gömüp ağlamaya başladım.
"Jennie'm benim. Güzelim benim yapma böyle" dedi ve bana sıkıca sarıldı. Ben ise dudaklarımı büzdüm ona baktım. O ise dudaklarımı öptü ve konuştu.
"O dudaklar büzülmeyecek " dedi ve dudaklarımı öptü. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım.
" Bebeğim benim biz evleneceğiz ya düğünü zaman yapsak ?" Dedi ve bana baktı. Ben ise bilmem anlamda ona baktım. Kafamı boynuna gömüp uyumak istiyordum.. ve öyle yapacaktım. Lisa benimle birlikte ayağa kalktı ve bilgisayarın başına geçti. Sanırım işleri ile ilgilenecekti.. en iyisi ben uyuyayım..
.
.Lisanın bana seslenmesi ise uykulu bir şekilde ona baktım. O ise saçlarımı okşadı ve konuştu.
"Bebeğim benim yemek yemelisin" dedi ve ayağa kalktı. Ben ise hala uykulu bir şekilde ona bakıyordum..
"Jennie bebeğim artık uyan" dedi ve beni hafifçe sarstı. Ben ise ona baktım ve ağzımı tuttum. Lisa ise hemen banyoya koştu. Beni kucağından indirdi ve klozetin kapağını açtı. Saçlarımı elleri ile tuttu ve beklemeye başladı.
.
Ağzımı yıkarken Lisaya baktım. Endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
"Ya ben artık bıktım ya yeter ya bir insan günde kaç kez kusar ya " dedim ve ağlayarak Lisaya baktım. O da bana baktı ve konuştu.
"Güzelim öyle deme ya hamilesin sen o yüzden oluyor" dedi ve bana sarıldı. Böyle zamanlarda her zaman yanımda olduğu için çok mutluydum..
"Seni seviyorum " dedim ve ona sıkıca sarıldım. O da saçlarımı öptü ve konuştu.
"Ben de seni seviyorum bebeğim " dedi ve beni kucağına aldı. Gülümseyerek mutfağa girdi ve konuştu.
"Ne yemek istersin?" Dedi ve bana baktı. Ben ise konuştum.
"Suşi " dedim ve dişlerimi göstererek gülümsedim. O da olumlu anlamda kafasını salladı ve paketten suşiyi çıkardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ruthless" Beauty Jenlisa (G!P)
FanfictionOkulun popüler kızı olan Jennie Kim'in garip bir şekilde okuldakı öğrencilerin korkulu rüyası olan Lalisa Monabal'a ilgisi vardı.. Lalisa zengin bir aileden olsa da aile sevgisi görmemiş ve sürekli dışlanmış bu yüzden de aşka inancı kalmayan ve acım...