XIV

146 8 0
                                    

- Auroro udaj się natychmiast do nory Weasleyów - znikąd przede mną pojawił się Dumbledore  zmarszczyłam brwi patrząc na niego "po co "-Harry jest w niebezpieczeństwie-wyjaśnił krótko

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Auroro udaj się natychmiast do nory Weasleyów - znikąd przede mną pojawił się Dumbledore  zmarszczyłam brwi patrząc na niego "po co "-Harry jest w niebezpieczeństwie-wyjaśnił krótko .Nie czekając na dalsze wyjaśnienia ruszyła w kierunku wyjścia z szkoły teleportując się do  nory Weasleyów. Dom należący do Weasleyów znajdował się niedaleko wsi Ottery St. Catchpole , w hrabstwie Devon w Anglii .Przed Norą znajdowało się małe podwórko z garażem, w którym Artur Weasley przez pewien czas przechowywał mugolskie przedmioty oraz kurnik. Niedaleko głównego wejścia mieścił się znak z napisem „Nora". W dużym zarośniętym ogrodzie na tyłach domu była szopa , gdzie dzieci Weasleyów przechowywały swoje miotły w czasie pobytu w domu i staw pełen żab.

Ruszyłam w kierunku się już palącego domu weasleyów. Musiałam znaleźć Pottera.

-Harry wracaj tu !!-do moich uszów krzyk kobiety podobny do głosu Elizabeth. Świetnie czy ten chłopak nie może ustać w miejscu zawsze musi robić po swojemu. Wkurzyłam się wyciągnęłam różdżkę z płaszcze i cicho mamrocząc  wypowiedziałam Lumos. A z różdżki wydobyło się światełko. Ruszyłam w lewo odsłaniając jedną ręką rośliny które były wyższe ode mnie.

-Zabijałam Syriusza Blacka haha- śmiech Bellatrix rozniósł się po polach. No pięknie jeszcze jej brakowało  momentalnie przewróciłam oczami. Zaczęłam biec w jej kierunku. Dobiegłam do małego jeziorka gdzie zastałam Harre'go i Ginni ?która była w samym szlafroku. Zmarszczyłam brwi przyglądając się tej dwójce.

-Ty  jak śmiesz tu przychodzić ! - krzyknęła w moją stronę Bella. Chowając się za rośliną.-Pożałujesz tego Wilso-nie zdążyła dokończyć mojego nazwiska ponieważ zjawił się zakon feniksa a po niej i po kilku Śmierciożercach został czarny dym .

Promise • Tom RiddleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz